Σε μια προσπάθεια να παρέχει βοήθεια σε κακοποιημένα παιδιά με έναν ασφαλή τρόπο, η ισπανική οργάνωση ANAR, δημιούργησε μια διαφήμιση ενάντια στην κακοποίηση παιδιών....
με τη μορφή αφίσας, στην οποία εμφανίζεται ένα διαφορετικό μήνυμα για τα παιδιά και ένα διαφορετικό για τους ενήλικες, ταυτόχρονα.
Το μυστικό μήνυμα της αφίσας είναι ορατό μόνο από ένα ύψος γύρω στο 1,20 μ., με αποτέλεσμα να μη γίνεται αντιληπτό από τους ενήλικες περαστικούς.
Οι ενήλικες βλέπουν στην αφίσα το θλιμμένο πρόσωπο ενός παιδιού και το μήνυμα:
«Μερικές φορές η κακοποίηση παιδιών είναι ορατή μόνο το από το παιδί που πάσχει από αυτή», ενώ τα παιδιά, βλέπουν στην αφίσα μελανιές και τραύματα στο πρόσωπο του παιδιού, με το μήνυμα:
«Αν κάποιος σας πονάει τηλεφωνήστε μας και θα σας βοηθήσουμε» και ακολουθεί ο αριθμός τηλεφώνου του εν λόγω ιδρύματος.
Η διαφήμιση έχει σχεδιαστεί προκειμένου το παιδί να έχει τη δυνατότητα να απευθύνει έκκληση για βοήθεια, ακόμη και αν ο «θύτης» εκείνη την ώρα στέκεται ακριβώς δίπλα του.
Ωστόσο, παρά την αξιέπαινη προσπάθεια της ισπανικής οργάνωσης, εκφράζεται και η εξής ανησυχία:
«Τη συγκεκριμένη τεχνοτροπία διαφήμισης δεν θα αργήσουν να εκμεταλλευτούν οι εταιρίες προκειμένου να πλασάρουν τα προϊόντα τους απευθείας στα παιδιά…».
Parapona-Rodou
με τη μορφή αφίσας, στην οποία εμφανίζεται ένα διαφορετικό μήνυμα για τα παιδιά και ένα διαφορετικό για τους ενήλικες, ταυτόχρονα.
Το μυστικό μήνυμα της αφίσας είναι ορατό μόνο από ένα ύψος γύρω στο 1,20 μ., με αποτέλεσμα να μη γίνεται αντιληπτό από τους ενήλικες περαστικούς.
Οι ενήλικες βλέπουν στην αφίσα το θλιμμένο πρόσωπο ενός παιδιού και το μήνυμα:
«Μερικές φορές η κακοποίηση παιδιών είναι ορατή μόνο το από το παιδί που πάσχει από αυτή», ενώ τα παιδιά, βλέπουν στην αφίσα μελανιές και τραύματα στο πρόσωπο του παιδιού, με το μήνυμα:
«Αν κάποιος σας πονάει τηλεφωνήστε μας και θα σας βοηθήσουμε» και ακολουθεί ο αριθμός τηλεφώνου του εν λόγω ιδρύματος.
Η διαφήμιση έχει σχεδιαστεί προκειμένου το παιδί να έχει τη δυνατότητα να απευθύνει έκκληση για βοήθεια, ακόμη και αν ο «θύτης» εκείνη την ώρα στέκεται ακριβώς δίπλα του.
Ωστόσο, παρά την αξιέπαινη προσπάθεια της ισπανικής οργάνωσης, εκφράζεται και η εξής ανησυχία:
«Τη συγκεκριμένη τεχνοτροπία διαφήμισης δεν θα αργήσουν να εκμεταλλευτούν οι εταιρίες προκειμένου να πλασάρουν τα προϊόντα τους απευθείας στα παιδιά…».
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.