ροή ειδήσεων

Αθεόφοβοι υπάνθρωποι και σκυλιά

Λείπω 9 χρόνια από τη Ρόδο και περίμενα ότι θα είχε γίνει καλύτερη. Δυστυχώς όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Σήμερα θα αναφερθώ σε ένα μόνο πράγμα και αυτό είναι η κακοποίηση ζώων από άτομα... που θα έπρεπε μια ώρα αρχίτερα να συναντηθούν με τον καλό Θεούλη! Εάν κάποιος δεν μπορεί να κάνει καλό στα ζώα, τότε καλύτερα να μην ασχολείται καθόλου μαζί τους. Παρακαλώ ιδιαίτερα τα άτομα της γενιάς μου να ενεργοποιηθούν. Είμαι και εγώ πολυάσχολη, και εγώ έχω πολλά προβλήματα, δεν είμαι πλούσια κτλ κτλ κτλ. Μπορώ να γράφω δικαιολογίες μέχρι αύριο.... το μόνο που χρειαζόμαστε ΟΛΟΙ είναι λίγη αγάπη, ενδιαφέρον... και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!! Δεν θέλω να κοινοποιώ τη φιλοζωική μου δράση για δικούς μου λόγους αλλά κάνω πράγματα διαρκώς προκειμένου να σταματήσει η κακοποίηση στα άμοιρα τα ζώα που φωνή δεν έχουν να υπερασπιστούν τον εαυτό τους. Μόνο σήμερα ανακάλυψα κουτάβι 2-3 μηνών δεμένο σε ένα δέντρο με ένα μπωλ νερό γεμάτο έντομα. Δεν είχε τροφή. Απλά το άφησαν εκεί. Για τα υπόλοιπα που έχω βρει....θα μάθετε νέα σύντομα. Μη φοβάστε!!! Μιλήστε και κάντε κάτι!!! Μη βαριέστε!! Σκεφτείτε τον εαυτό σας στη θέση των ζώων αυτών που διψούν και πεινούν και κανείς δεν νοιάζεται.ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΕ ΖΩΟ ΔΕΜΕΝΟ, ΧΩΡΙΣ ΤΡΟΦΗ, ΝΕΡΟ κτλ...Κάνω έκκληση!!!Υπάρχουν οργανώσεις ακόμα και στη Ρόδο που ενδιαφέρονται. Αν δεν ξέρετε τι να κάνετε επικοινωνήστε μαζί μου!!! Κάντε μια επίσκεψη στο κυνοκομείο Ρόδου στο Τσαίρι και δώστε 10 ευρώ! Πιστεύω ότι μπορούμε να στερηθούμε 3 καφέδες το μήνα...τέρμα οι δικαιολογίες λοιπόν! Κι εγώ έχω πολλές!
Παρακαλώ ενημερωθείτε και ΑΠΑΙΤΕΙΣΤΕ εφαρμογή του τελευταίου Νόμου 4039/2012 για τα αδέσποτα/δεσποζόμενα και όχι μόνο -->> ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος13/6/13 20:10

    leipse akoma 9 kai mporei na ftiaksei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος14/6/13 00:06

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΑΥΜΕΝΑ ΤΑ ΖΩΑ .ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΑ ΤΑ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ .ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΤΟΝΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΔΙΝΑΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΤΑ ΖΩΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος14/6/13 11:27

    εχει παραγίνει το κακό στη Ρόδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *