Σε αναγκαστικό περιορισμό των εξόδων τους ακόμη και για την αγορά ειδών πρώτης ανάγκης όπως είναι τα τρόφιμα έχει προχωρήσει ένας στους τέσσερις καταναλωτές. Σε...
έρευνα της FOCUS BARI απλώς επιβεβαιώνεται ότι από το 2009 το μηνιαίο εισόδημα των ελληνικών νοικοκυριών έχει μειωθεί κατά 30% και πλέον.
Για σημαντική μερίδα των νοικοκυριών, βέβαια (3 στα 10), η μείωση του οικογενειακού μηνιαίου εισοδήματος σε σχέση με το 2009 είναι μεγαλύτερη κι από 50%. Ταυτόχρονα, περίπου ένας στους τέσσερις (26,7%) δηλώνει ότι η οικογένειά του έχει πληγεί μέσα στα τελευταία τέσσερα χρόνια με απώλεια εργασίας, ενώ μια στις 15 οικογένειες υποχρεώθηκε λόγω των οικονομικών συνθηκών σε αλλαγή κατοικίας (5,7%).
Η μείωση των δαπανών στα νοικοκυριά προκειμένου να αντεπεξέλθουν, αφορά τόσο στα καθημερινά μικροέξοδα όσο και στις μεγαλύτερες αγορές.
Οι τομείς στους οποίους έγιναν οι μεγαλύτερες περικοπές εξόδων (δηλαδή οι τομείς που το κοινό δηλώνει ότι λόγω της κρίσης έχει περιορίσει σε μεγάλο βαθμό ή έχει κόψει τελείως την κατανάλωση προϊόντων/ υπηρεσιών) είναι η ένδυση και η υπόδηση (70,2%), οι αγορές για το σπίτι και τα έξοδα συντήρησής του (70,4%), η ψυχαγωγία (70,2%), τα καθημερινά μικροέξοδα (69,5%), τα ταξίδια και οι διακοπές (65,9%) και τα έξοδα μετακίνησης (61,6%).
Τα είδη διατροφής έχουν περιοριστεί σε μεγάλο βαθμό από το 25,4% του κοινού.
Παράλληλα ο καταναλωτής έχει εστιάσει πλέον την προσοχή του «μόνο στα απαραίτητα» όπως δηλώνει ο ίδιος, μετά από προσεκτική «επανεξέταση αναγκών».
Parapona-Rodou
έρευνα της FOCUS BARI απλώς επιβεβαιώνεται ότι από το 2009 το μηνιαίο εισόδημα των ελληνικών νοικοκυριών έχει μειωθεί κατά 30% και πλέον.
Για σημαντική μερίδα των νοικοκυριών, βέβαια (3 στα 10), η μείωση του οικογενειακού μηνιαίου εισοδήματος σε σχέση με το 2009 είναι μεγαλύτερη κι από 50%. Ταυτόχρονα, περίπου ένας στους τέσσερις (26,7%) δηλώνει ότι η οικογένειά του έχει πληγεί μέσα στα τελευταία τέσσερα χρόνια με απώλεια εργασίας, ενώ μια στις 15 οικογένειες υποχρεώθηκε λόγω των οικονομικών συνθηκών σε αλλαγή κατοικίας (5,7%).
Η μείωση των δαπανών στα νοικοκυριά προκειμένου να αντεπεξέλθουν, αφορά τόσο στα καθημερινά μικροέξοδα όσο και στις μεγαλύτερες αγορές.
Οι τομείς στους οποίους έγιναν οι μεγαλύτερες περικοπές εξόδων (δηλαδή οι τομείς που το κοινό δηλώνει ότι λόγω της κρίσης έχει περιορίσει σε μεγάλο βαθμό ή έχει κόψει τελείως την κατανάλωση προϊόντων/ υπηρεσιών) είναι η ένδυση και η υπόδηση (70,2%), οι αγορές για το σπίτι και τα έξοδα συντήρησής του (70,4%), η ψυχαγωγία (70,2%), τα καθημερινά μικροέξοδα (69,5%), τα ταξίδια και οι διακοπές (65,9%) και τα έξοδα μετακίνησης (61,6%).
Τα είδη διατροφής έχουν περιοριστεί σε μεγάλο βαθμό από το 25,4% του κοινού.
Παράλληλα ο καταναλωτής έχει εστιάσει πλέον την προσοχή του «μόνο στα απαραίτητα» όπως δηλώνει ο ίδιος, μετά από προσεκτική «επανεξέταση αναγκών».
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.