ροή ειδήσεων

IKA: Μιλάς με τον γκόμενο, αντί να απαντάς στην κλήση του Έλληνα πολίτη; Την έβαψες!

Δουλεύεις στο ΙΚΑ και αντί για να απαντάς στον πολίτη….
μιλάς στο κινητό με το ταίρι σου;;;; Αν ΝΑΙ, τότε την πάτησες, καθώς από δω και στο εξής όσοι…υπάλληλοι του Ιδρύματος Κοινωνικής Ασφάλισης δεν απαντούν στους πολίτες θα τιμωρούνται πειθαρχικά.
Μετά από ένα ένα πάκο καταγγελίες στη Διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, αναφορικά με τη μη ανταπόκριση των υπαλλήλων των υπηρεσιών του Ιδρύματος στις τηλεφωνικές κλήσεις παρά τις οδηγίες που έχουν δοθεί η Διοίκηση του ΙΚΑ εξέδωσε εγκύκλιο με την οποία καλεί τους υπαλλήλους της να κάνουν τα αυτονόητα, δηλαδή την δουλειά τους να απαντούν στους πολίτες και όχι «να τα ξύνουν», αναφέροντας χαρακτηριστικά τα εξής:
«Η ποιότητα των υπηρεσιών του ΙΚΑ – ΕΤΑΜ, συνδέεται άμεσα με τη γενικότερη στάση και συμπεριφορά των υπαλλήλων απέναντι στους συναλλασσόμενους, το επίπεδο της οποίας καθορίζει αντίστοιχα και τη στάση και συμπεριφορά των πολιτών απέναντί τους. Καθένας από εμάς με τη συμπεριφορά του είναι υπεύθυνος για τον τρόπο με τον οποίο οι συναλλασσόμενοι αντιλαμβάνονται το επίπεδο υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.
Η τηλεφωνική πληροφόρηση των πολιτών κρίνεται σήμερα ιδιαιτέρως επιβεβλημένη, λόγω των σημαντικών αλλαγών που έχουν επέλθει στο ασφαλιστικό σύστημα τα τελευταία χρόνια. Για το λόγο αυτό, εφιστούμε την προσοχή όλων των υπαλλήλων να απαντούν στις τηλεφωνικές κλήσεις, επειδή είναι ένας ταχύς τρόπος εξυπηρέτησης, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των πολιτών στις Υπηρεσίες μας (Σχετ. τα ανωτέρω έγγραφα της Διεύθυνσής μας)
Επειδή η άρνηση παροχής πληροφόρησης συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα (άρθρο 107 παρ. 1 περ. ιβ΄ του Ν.3528/2007 του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 2 του Ν.4057/2012), σας γνωρίζουμε ότι εφεξής θα εξετάζονται όλες οι καταγγελίες που περιέρχονται στη Διοίκηση και θα αποδίδονται οι ανάλογες ευθύνες»
Το ΙΚΑ μάλιστα υπενθυμίζει στους Προϊσταμένους Διευθύνσεων και Τμημάτων τις μεγάλες ευθύνες τους στο συγκεκριμένο ζήτημα!
«Οι Προϊστάμενοι Διευθύνσεων και Τμημάτων καθίστανται υπεύθυνοι για τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων, ώστε να εκλείψει το φαινόμενο της αδυναμίας τηλεφωνικής επικοινωνίας των πολιτών με τις υπηρεσίες μας».
Πηγή:Star

Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος29/7/13 19:28

    Πολυ καλο.....................αστειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος29/7/13 21:27

    xaxaxaxa εγω επαιρνα για βδομαδες ολοκΛηρες το ταμειο μου στην αθηνα για να κανω μια ερωτηση και αναγκαστηκα να ταξιδεψω μεχρι εκει αφου δεν μπορουσα να επικοινωνησω μαζι τους(οχι ικα) και οταν τους ρωτησα γιατι δεν σηκωναν το τηλεφωνο μου ειπαν οτι πνιγονται,οση ωρα ομως ημουν εκει κανεις αλλος δεν εμφανιστηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος29/7/13 23:25

    Μη μου πειτε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος31/7/13 17:00

    Δεν αφήνετε τις μαλακίες μωρέ; Το θέμα δεν είναι ότι οι υπάλληλοι δε δουλεύουν αλλά ότι δε φτάνουν. Είναι σα να παίρνεις την τεχνική υποστήριξη στις τηλεφωνικές εταιρίες.

    Και να απαντήσουν όμως για πότε θα πάρεις ραντεβού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος5/8/13 01:15

    ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝΕ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ,ΕΙΝΑΙ ΨΩΡΑΦΑΔΕΣ ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΠΩΣ : ΨΕΥΔΟΣ ,ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ,ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ Ο ΦΙΛΟΣ Ο ΚΟΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΩΣ ΕΔΩ ΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος16/9/13 14:14

    Όλες οι υπηρεσίες του κράτους τα ίδια........σκατά είνα!! ΙΚΑ, ΟΓΑ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ,ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ,ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ......Σου στέλνουν ένα έγγραφο και σου λένε για πληροφορίες στα εξής τηλέφωνα:210......211......210.....211......210........αλλά όταν καλέσεις......και ο μήνας έχει 9!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *