Πρωταγωνιστές του φετινού καλοκαιριού αναδείχθηκαν η Καλαμάτα, η Μύκονος, η Σαντορίνη, το Ηράκλειο, η Ρόδος και η Κως...
Το γεγονός ότι η φετινή χρονιά θα αποτελέσει ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό επιβεβαίωσε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, αναφέροντας ότι οι τουριστικές εισπράξεις αναμένεται να ανέλθουν στα 11,5 δισ. ευρώ.
Η υπουργός προανήγγειλε επικοινωνιακή αντεπίθεση της Ελλάδας μέσω διαδικτύου για το διάστημα Οκτωβρίου - Απριλίου, με στόχο να επηρεαστεί κατά το δυνατόν θετικότερα για την Ελλάδα η απόφαση των ξένων για τον τόπο που θα πραγματοποιήσουν τις διακοπές τους.
Το ύψος της φετινής καμπάνιας θα ανέλθει στα 7,5 εκατ. ευρώ, έναντι 9 εκατ. ευρώ πέρυσι, από τα οποία 3 εκατ. ευρώ αφορούν τις δαπάνες συμμετοχής του ελληνικού τουρισμού σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις. Ανακοινώθηκε ταυτόχρονα ότι θα τρέξει ειδική καμπάνια στην αμερικανική αγορά, αλλά και η διοργάνωση ελληνορωσικού επιχειρηματικού συνεδρίου στην Ελλάδα το 2014.
Ταυτόχρονα αναφέρθηκε ότι γίνονται συντονισμένες ενέργειες για την προβολή της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ως προορισμών για ταξίδια σύντομων αποδράσεων (city brakes).
Η ρωσική αγορά με αύξηση 47% και η αμερικανική με 27% κατέγραψαν τη μεγαλύτερη άνοδο μεταξύ των χωρών προέλευσης τουριστών για φέτος. Πρωταγωνιστές του φετινού καλοκαιριού αναδείχθηκαν η Καλαμάτα, η Μύκονος, η Σαντορίνη, το Ηράκλειο, η Ρόδος και η Κως.
Parapona-Rodou
Το γεγονός ότι η φετινή χρονιά θα αποτελέσει ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό επιβεβαίωσε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, αναφέροντας ότι οι τουριστικές εισπράξεις αναμένεται να ανέλθουν στα 11,5 δισ. ευρώ.
Η υπουργός προανήγγειλε επικοινωνιακή αντεπίθεση της Ελλάδας μέσω διαδικτύου για το διάστημα Οκτωβρίου - Απριλίου, με στόχο να επηρεαστεί κατά το δυνατόν θετικότερα για την Ελλάδα η απόφαση των ξένων για τον τόπο που θα πραγματοποιήσουν τις διακοπές τους.
Το ύψος της φετινής καμπάνιας θα ανέλθει στα 7,5 εκατ. ευρώ, έναντι 9 εκατ. ευρώ πέρυσι, από τα οποία 3 εκατ. ευρώ αφορούν τις δαπάνες συμμετοχής του ελληνικού τουρισμού σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις. Ανακοινώθηκε ταυτόχρονα ότι θα τρέξει ειδική καμπάνια στην αμερικανική αγορά, αλλά και η διοργάνωση ελληνορωσικού επιχειρηματικού συνεδρίου στην Ελλάδα το 2014.
Ταυτόχρονα αναφέρθηκε ότι γίνονται συντονισμένες ενέργειες για την προβολή της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ως προορισμών για ταξίδια σύντομων αποδράσεων (city brakes).
Η ρωσική αγορά με αύξηση 47% και η αμερικανική με 27% κατέγραψαν τη μεγαλύτερη άνοδο μεταξύ των χωρών προέλευσης τουριστών για φέτος. Πρωταγωνιστές του φετινού καλοκαιριού αναδείχθηκαν η Καλαμάτα, η Μύκονος, η Σαντορίνη, το Ηράκλειο, η Ρόδος και η Κως.
Parapona-Rodou
Συνεχίστε την ΠΡΟΠΑΓΆΝΔΑ της παραπληροφόρηση σας .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο Κεφαλογιαννη.Εκανες τα συνεταιρακια σου τους ξενοδοχους ακομα πιο πλουσιους.Δωσε τους τωρα το δικαιωμα να εχουν προσωπικο πληρωνοντας το μονο με το φαγητο της ημερας.Και σ΄ανωτερα .
ΑπάντησηΔιαγραφήαντε με την παλιοπατσαβουρα
ΑπάντησηΔιαγραφήδες ποσα καταστηματα ειναι κλειστα ΗΛΙΘΙΑ και μετα να μας λες για ρεκορ
ΑπάντησηΔιαγραφήαπο αυτα τα 11.5 να δω ποσο φορο θα παρει το κρατος .
ΑπάντησηΔιαγραφήh xenodoxoipalili einai akomh poio ftoxh...gia poia esoda milame?
ΑπάντησηΔιαγραφή