επικαιρότητα

Ρόδος: σαμπάνια με χρυσό και άρωμα... Ελλάδας


Αν και ακούγεται περίεργο, άλλη μία καινοτομία δημιουργήθηκε από ελληνικά χέρια, η οποία μάλιστα συζητήθηκε όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά και στο εξωτερικό...

Μπορούμε να μιλάμε πια για την πρώτη ελληνική σαμπάνια με βρώσιμο χρυσό 23 καρατίων, που συναγωνίζεται άνετα αντίστοιχα προϊόντα του εξωτερικού τα οποία ήδη κυκλοφορούν.

Η ελληνική εταιρία Ela κατάφερε να δημιουργήσει ένα μοναδικό προϊόν κλείνοντας το πολύτιμο αυτό μέταλλο σε μπουκάλι. Ο χρυσός από πολλούς χαρακτηρίζεται ως σύμβολο τελειότητας και αιωνιότητας, αλλά και κυρίαρχο στοιχείο της διατροφής πολλών κοινωνιών από αρχαιοτάτων χρόνων. Μάλιστα, χρησιμοποιείται στη ζαχαροπλαστική και την ποτοποιία και είναι γνωστές οι ευεργετικές του ιδιότητες και η αντιγηραντική του δράση. Μάλιστα ήταν απαραίτητο στοιχείο στη διατροφή των βασιλικών, αλλά και πλούσιων οικογενειών. Σήμερα λοιπόν, μεταξύ άλλων, βοηθάει στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και την αναγέννηση των κυττάρων, ενώ ανακουφίζει και από την αρθρίτιδα.

Το Ela Gold δεν είναι ένα τυχαίο κρασί, αλλά ένας πολύτιμος αφρώδης οίνος που εμφιαλώθηκε στη Ρόδο, σε συνεργασία με τον ποτοποιό Βασίλη Καμπυλαυκά, αφού εμπλουτίστηκε με καθαρό χρυσό 23 καρατίων. Ένα μέρος του μάλιστα είναι εξαιρετικό κρασί της σοδειάς του 2003.



Παράγεται από σταφύλια των ποικιλιών chardonnay και αθήρι, ειδικά επιλεγμένα από αμπελώνες ελεγχόμενης παραγωγής που βρίσκονται στην περιοχή του Έμπωνα της Ρόδου και οι οποίοι ανήκουν σε παραγωγούς συνεταιριστές της ροδιακής εταιρείας Cair. Ακόμη, όπως απαιτεί η μέθοδος παρασκευής της σαμπάνιας, περιέχει μια μικρή ποσότητα λικέρ κρασιού, για την ακρίβεια λοιπόν λέγεται ποτό σαμπανιζέ με χρυσό, αφού η ονομασία σαμπάνια αναφέρεται αποκλειστικά στους αφρώδεις οίνους της γαλλικής Καμπανίας.

Η παραδοσιακή γαλλική μέθοδος ωρίμανσης και η διαδικασία δεύτερης ζύμωσης στη φιάλη δίνουν στο Ela Gold μια εξαιρετικά λεπτή και ιδιαίτερη γεύση, με πλούσιες φυσαλίδες και αρώματα βερίκοκου και φρεσκοψημένου μπριός που το αναδεικνύουν ως απεριτίφ, το οποίο όμως επίσης μπορεί να συνοδεύσει ευχάριστα ένα κυρίως γεύμα.

Η καινοτομία είναι διπλή για το ελληνικό κρασί που φιλοδοξεί να γίνει πρεσβευτής πολυτέλειας και ποιότητας, αφού δεν είναι μόνο ο χρυσός που το εμπλουτίζει. Η Ela Gold είναι μια μπουτίκ - εταιρεία με στόχο την παραγωγή προϊόντων για καταναλωτές, έλληνες αλλά κυρίως ξένους επισκέπτες της χώρας μας, που επιδιώκουν κάτι διαφορετικό. Ιδρυτές της είναι μια ομάδα ανθρώπων της επικοινωνίας, του μάρκετινγκ και της διαφήμισης που συνεργάζονται με ενθουσιασμό για την επιτυχία του νέου τους πρότζεκτ, το οποίο κατ αρχάς είναι η προώθηση του εκλεκτού προϊόντος κυρίως στο εξωτερικό, ενώ στα άμεσα μελλοντικά τους σχέδια υπάρχει επίσης η δημιουργία ενός ακόμη ανάλογου ποτού αλλά και γλυκών με χρυσό.



Η ιδέα ανήκει στη Δέσποινα Βουδούρη της εταιρείας Action Line, η οποία, αν και προέρχεται από το χώρο του μάρκετινγκ στον Τύπο, έχει πίσω της σπουδές Γεωλογίας και μάλλον δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι έκανε τη διπλωματική της εργασία στο χρυσό της Μακεδονίας απ όπου κατάγεται. Όλα άρχισαν στη Ρόδο ύστερα από μια κουβέντα για την ανάπτυξη του luxury τουρισμού στη χώρα μας και η ιδέα της παραγωγής ενός προϊόντος καλύτερου ή ισάξιου κάποιων άλλων που κυκλοφορούν στη διεθνή αγορά , λέει η Δέσποινα Βουδούρη, μπήκε αμέσως μπροστά με τη συνεργασία ανθρώπων με μεράκι. Ο οινολόγος και μηχανικός Αλέκος Γλυνός, διευθυντής εργοστασίου της Cair, αναζήτησε την καλύτερη πρώτη ύλη και πειραματίστηκε για καιρό με μεγάλη μυστικότητα, ο χημικός και ποτοποιός της Ρόδου Βασίλης Καμπυλαυκάς πρόσθεσε τις δικές του γνώσεις, ενώ παράλληλα οι συνεργάτες της κυρίας Βουδούρη, Έλενα Καλαντζή, Γιάννης Γούλιος, Γιώργος Τσέλης, Περικλής Ιωάννου, Νάντια Σαμαρά και Αλέξανδρος Λαμπράκης, με εμπειρία σε διαφορετικούς τομείς ο καθένας, άρχισαν να εργάζονται για την προώθησή του, διαδίδοντας ταυτόχρονα και την ιδέα ότι η Ελλάδα μπορεί να γίνει Ambassador of Luxury and Quality, ένας πρεσβευτής πολυτέλειας και ποιότητας .

Και φαίνεται ότι οι προσπάθειές τους άρχισαν κιόλας να αποδίδουν, αφού οι πρώτες εντυπώσεις από την παρουσίαση του πολυτελούς ελληνικού κρασιού στο εξωτερικό ήταν ενθουσιώδεις.

Το προϊόν θα κυκλοφορεί σε επιλεγμένες κάβες, εστιατόρια και ξενοδοχεία. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ελληνική «χρυσή» σαμπάνια ταξίδεψε πριν από μερικές μέρες στη Σαρδηνία, στο Πόρτο Τσέρβο, όπου έγινε ο διάσημος αγώνας των Superyachts, Perini Navi Cup. Εκεί βρέθηκε πάνω στο «Falcon Maltese» (το μεγαλύτερο ιστιοφόρο στον κόσμο) και όταν τη δοκίμασαν οι καλεσμένοι ενθουσιάστηκαν. Ο «χρυσός» οίνος διατίθεται σε δύο συσκευασίες των 750 και των 200 ml, ενώ η τιμή του θα κυμαίνεται στα 80 ευρώ.
Πηγή:www.reporter.gr


Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος21/10/13, 12:18 μ.μ.

    Δηλαδή όταν την πιω θα χέζω χρυσές ΛΙΡΕΣ ???????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος23/10/13, 1:24 π.μ.

    perna ta koprana sou apo koskino meta kai gine xrisothiras malaka.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Μετάφραση

παράπονα Ρόδου
1 εικόνα 1000 λέξεις στο Instagram!




Δείτε επίσης