ροή ειδήσεων

O Έλληνας που τα έβαλε με την Ryanair για το διαφημιστικό σποτ που διαφήμιζε την Κρήτη ως ανεξάρτητο κράτος

Μια άγνωστη ιστορία με αφορμή το τελευταίο διαφημιστικό σποτ της γνώστης αεροπορικής εταιρίας...

που διαφήμιζε την Κρήτη με το σύμβολο της ανεξάρτητης Κρήτης ήρθε στο φως.


(Να υπενθυμίσουμε πως η σημαία αυτή συμβολίζει την Οθωμανική Ηγεμονία..Η Σημαία της Κρητικής Πολιτείας υποδείκνυε τη σχέση υποτέλειας μεταξύ Ηγεμόνα-Υποτελή: Επιλέχθηκε μεν η Ελληνική Σημαία ως σύμβολο της Κρήτης (λόγω της πλειοψηφίας του Ελληνικού πληθυσμού στο νησί) αλλά με τον λευκό Τουρκικό αστέρα εντός ερυθρού φόντου στο άνω αριστερό τεταρτημόριο.)





Ο λόγος για τον το νεαρό επιχειρηματία κ.Δεληγιαννίδη Γιωργο , γνωστό στην Θεσσαλονίκη για την κοινωνική και πατριωτική του δράση, ο οποίος ορμώμενος από την αγανάκτηση του για την προσβλητική για την Ελλάδα διαφήμιση αποφάσισε να αντιδράσει.

Έχοντας συμβουλευτεί το Νομικό του τμήμα έστειλε την ακόλουθη επιστολή ζητώντας την άμεση απόσυρση του εν λόγω σποτ. Μετά από την επικοινωνία μεταξύ των δικηγορών και τον κίνδυνο να μηνυθεί άμεσα η Ryanair , η εταιρία κατάλαβε το ολέθριο λάθος της το όποιο ως γνωστόν φρόντισε να διορθώσει αποσύροντας την σημαία. Ερωτώμενος για το θέμα αρκέστηκε να μας πει μονάχα πως «ελέω της κρατικής απουσίας, κρατάμε οι Έλληνες Θερμοπύλες και είμαστε υποχρεωμένοι να αγωνιζόμαστε απέναντι σε όσους υποθάλπουν την εθνική μας ακεραιότητα

Η πρώτη επιστολή
dear sir / madam

I take a look to your last adv and found that you promote creta island with different that Greek flag.
Dont forget that Creta was, is and will be greek island. we would like to ask you why you promote creta with a flag that ( flag of independent island) even though that this symbol does not exist.
This provocation will not stand. We had a discussion for this theme with many poloticians AND hELLENIC patriotic unions.
We want a apologize letter into 10 days.
Otherwise you and your provocation co-drivers will found us in front of your evil plans. Our legal team is ready.
Waiting for your reply.

yours ,
George Deligianndis

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ

TID 882633 Re: Compliments/Complaints • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων.
Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
• • Ιαν 21 τις 6:41 μ.μ.
Προς • george deligiannidis Dear Customer,
Thank you for contacting Ryanair. Please accept our apologies. We have raised this issue with the third party company who made the advertisement for us and it is being changed.
The amended version will be uploaded to the Ryanair TV section of our website shortly.
We again apologise and hope that this unfortunate situation will not deter you from flying with us again.
Yours sincerely, Meda The Customer Service Team
For and on Behalf of RYANAIR LIMITED



Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος15/2/14 23:02

    To The Customer Service Team
    RYANAIR LIMITED

    Dear Sirs

    Those kind of mistakes are not excusable, according my opinion are very unprofessional, not business oriented and extremely rude. It will be very useful if in the future your team and the administrator(s) of your company be more careful avoiding these kind of mistakes.

    With appropriate respect,
    Nikiforos Christopoulos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος15/2/14 23:03

    To The Customer Service Team
    RYANAIR LIMITED

    Dear Sirs

    Those kind of mistakes are not excusable, according my opinion are very unprofessional, not business oriented and extremely rude. It will be very useful if in the future your team and the administrator(s) of your company be more careful avoiding these kind of mistakes.

    With appropriate respect,
    Nikiforos Christopoulos

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *