ροή ειδήσεων

Μια "παλιοσειρά" θυμάται Ρόδο - Σύμη... και συμβουλεύει

Αναγνώστης:

Νέοι, ησυχία τώρα; Διαβάστε τι θα σας γράψει ένας παλιός. Είμαι Πειραιώτης, πήγα στη Σύμη τον Ιανουάριο του 1984 και απολύθηκα... από εκεί τέλος Σεπτέμβρη του 1985. Μετά από 20 μήνες παραμονής εκεί, θεωρώ ότι είμαι ο καταλληλότερος να πω την άποψή μου. Με έστειλαν εκεί από το 542 ΤΕΧ που βρίσκεται στο Τσαϊρι στη Ρόδο επειδή ήμουν λίγο παραπάνω ζωηρός απ' όσο έπρεπε. Μ'άρεσαν τόσο πολύ ο κόσμος, το νησί και οι συνθήκες, που έκοψα μετάθεση για την Αθήνα. Οι άνθρωποι εκεί είναι πολύ φιλικοί, η κατάσταση στο λόχο πολύ χαλαρή, λίγοι στρατιώτες και αυτά βοηθάνε να περάσει κάποιος ήρεμα τη θητεία του. Σε σχέση με τα στρατόπεδα της Ρόδου, είναι ένας παράδεισος. Μου έχουν μείνει αξέχαστα τα ταβερνάκια, το μπαράκι του Μιχάλη, οι νύχτες το καλοκαίρι και κάποια άτομα που γνώρισα λίγο περισσότερο. Όποιος κατηγορεί τη μονάδα και τη ζωή στο νησί θα πρέπει να είναι αδύναμος χαρακτήρας, κλειστοφοβικός και ίσως λίγο φλούφλης. Αν το διαβάσει κάποιος απ' τους συνομήλικούς μου και μεγαλύτερους Συμιακούς πιθανότατα θα με αναγνωρίσει από το όνομα. 
Πολλούς χαιρετισμούς σε όλους.
Δρακουλαράκος Δημήτρης


Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος2/4/14 09:25

    Ασε παλιε... Δεν υπαρχει πιο "ουφου" νησι στην Ελλαδα.. Ασε σου λεω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος2/4/14 13:23

    ¨"Ούφου" είναι οι μασχάλες σου καράβλαχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου σειρα μου Τσιαμης απο Τρικαλα τον ιουνιο του 1985 παιξαμε αντιπαλοι μπαλα στο γηπεδο στη συμη.. Ειμαι αυτος που σας χωρισε οταν μαλωσατε με τον τσαμπικο!!! Να σαι καλα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. **Υ.Γ. χαιρετισμους στην Συμη στην 170 σειρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος1/1/23 00:39

    Καλή χρονιά στο αγαπημένο μου νησί και ιδιαίτερα στο φίλο μου Ονουφρι 170 σειρά Τσιάμης Τρικαλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *