Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.
tha vazane fanaria kai tha teleione ! tsampa lefta oi komvoi, autos pou paei rodo lindo kai lindo rodo den prokeite na siganepsi dioti einai mikroi ara mia apo ta idia ! kala vlepo na exoume tou komvous kai na vazoun fanaria!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο μικρά δεν είναι σε μέγεθος, μια και οι δρόμοι δεν είναι και τόσο μεγάλοι σε φάρδος, αλλά τέλος πάντων. Ειδικά σε αυτόν στο Χαράκι αν φύγει κανάς που δεν γνωρίζει το βράδυ κάτω από την γέφυρα ποιος θα φταίει μετά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θέμα είναι γιατί αποφασίστηκε να γίνουν πριν καν τελειώσουν από ΌΛΑ τα άλλα που έχουν ήδη αφήσει για χρόνια στην μέση!!!
Δηλαδή ήταν τόσο άμεσα αναγκαία που παρόλο που υπήρχε μισοκατεστραμένη γέφυρα 1-2 χιλιόμετρα πριν στον Αρχάγγελο αποφάσισαν να ξεκινήσουν και να ανοίξουν καινούργιες "πληγές";;;
Αν υπήρχε τόσο μεγάλο πια πρόβλημα ας έβαζαν φανάρια. Όχι βέβαια πως και αυτά που υπάρχουν λειτουργούν όλα αλλά λέμε τώρα, πιο φτηνά θα κόστιζε σίγουρα!
Φτιάξτε πρώτα τους δρόμους να είναι ασφαλείς και όπως πρέπει και μετά κοιτάξτε να κάνετε και κόμβους!
είναι πολύ επικύνδυνα
ΑπάντησηΔιαγραφήτην νύχτα είναι πα΄ρα πολύ επικινδυνα , ειδικα για οποιον περάσει πρωτη φορα και δεν το ξέρει
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο καλοκαίρι τώρα με τους τουρίστες θα έχει πολύ γέλιο θα παει το άλμα σε άλλο τόπο οποίος θα θέλει ανταλλακτικά εκεί θα πηγαίνει
ΑπάντησηΔιαγραφήοι κυκλικοί κόμβοι είναι τέλεια λύση για εκείνα τα σημεία. το πρόβλημα είναι ότι οι οδηγοί είμαστε ηλίθιοι και οι υπεύθυνοι πάντα κάνουν προχειροδουλειές με κακή μελέτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλη η Ευρώπη καταργεί τα φανάρια και εφαρμόζει το σύστημα των κυκλοτερών κόμβων.Είναι πολύ καλύτεροι όσον αφορά την κυκλοφοριακή ροή και την ασφάλεια. Φτάνει να γίνουν σωστά και να γίνουμε και εμείς λίγο καλύτεροι οδηγοί όσον αφορά την παιδεία μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦτιάξανε τους δρόμους τους όμως αρχικά αδελφέ!
ΔιαγραφήΑς κάνουμε 1α τους δρόμους που πρέπει και τους κάνουμε κι εμείς μετά δεν πειράζει.
Για το 2ο θα ασφαλώς και συμφωνούμε όλοι θέλω να πιστεύω.
πιο φτηνα τα φαναρια απο τον καμβο !! τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς εσύ σκέφτηκες ότι δουλεύουν κατά μέσο όρο 6 άτομα για ένα μήνα, μέχρι τώρα, συν τα μηχανουργικά, χωματουργικά κτλ και βγήκες ότι ο κόμβος είναι φτηνότερος ε?
ΔιαγραφήΑαα και δεν έχουν τελειώσει ακόμη!
OPIOS TO SXEDIASE AYTO PERNI POLLA LIGMENA KAI EINAI ANIKANOSKINOS ENA AKOMA LAMOGIO .
ΑπάντησηΔιαγραφήna xreosoun tous hpeythinous , se ligo xekinane ta 3troxaiaaaaaaaaaa
ΑπάντησηΔιαγραφή2 φαναρια 300.000 ευρο
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον θα αστειεύεσαι ή έχεις βάλει και τα "τυχερά των παιδιών" μέσα!
ΔιαγραφήΟι τιμές των φαναριών είναι οι εξής:
http://www.parkingshop.eu/category.php?id_category=84
ΤΑ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΟΙ ΑΦΑΝΤΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΓΓΕΛΙΤΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήosa fanaria kai na valoun o ellinas den vazi mialo, pernai to kokkino.
ΑπάντησηΔιαγραφή