Στα τέλη του 2017 ή στις αρχές του 2018 εκτιμάται ότι θα τεθεί σε ισχύ ο κανονισμός για την υποχρεωτική χρήση πανευρωπαϊκού συστήματος...κλήσης έκτακτης ανάγκης (γνωστό και ως eCall) στα επιβατικά αυτοκίνητα, σύμφωνα
με τη συμφωνία που πέτυχε η ελληνική Προεδρία.
Το υπουργείο Ανάπτυξης κ Ανταγωνιστικότητας σε ανακοίνωσή του αναφέρει ότι σύμφωνα με τον νέο Κανονισμό κάθε νέο επιβατικό αυτοκίνητο αλλά κ τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα θα πρέπει να εξοπλίζονται με σύστημα το οποίο σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος θα παρέχει τη δυνατότητα αυτόματης ή χειροκίνητης κλήσης του αριθμού έκτακτης ανάγκης 112.Η εφαρμογή του νέου Κανονισμού, που άπτεται θεμάτων βιομηχανίας και τεχνικής εναρμόνισης αναμένεται, σύμφωνα με μελέτες της Κομισιόν κ άλλων εμπειρογνωμόνων, να συμβάλει σε:α. Μείωση των θανατηφόρων δυστυχημάτων έως 10%,β. μείωση της σοβαρότητας των τραυματισμών έως 15%,γ. μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης λόγω τροχαίων ατυχημάτων,δ. διευκόλυνση των υπηρεσιών διάσωσης κ αυξημένη ασφάλεια των σωστικών συνεργείων.
Υπογραμμίζεται ότι στο κείμενο του Κανονισμού ορίζεται σαφώς η υποχρέωση των κατασκευαστών να συμμορφώνονται με τους ευρωπαϊκούς κανόνες περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων.
Με τη συμβιβαστική πρόταση που κατέθεσε η ελληνική Προεδρία, πέτυχε να κάμψει τις διαφωνίες μεταξύ των εκπροσώπων των κρατών- μελών και πλέον το κείμενο του Κανονισμού θα τεθεί σε διαπραγμάτευση με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αμέσως μετά τις ευρωεκλογές. Σημειώνεται ότι ο Κανονισμός θα τεθεί σε εφαρμογή τρία χρόνια μετά τη θέση του σε ισχύ, δηλαδή κατά πάσα πιθανότητα στα τέλη του 2017 ή στις αρχές του 2018.
Ο υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Κωστής Χατζηδάκης, ως πρόεδρος του Συμβουλίου Ανταγωνιστικότητας της ΕΕ, τόνισε ότι «κάθε χρόνο, σε όλη την Ευρώπη, και δυστυχώς και στην Ελλάδα, θρηνούμε δεκάδες χιλιάδες νεκρούς και εκατομμύρια τραυματίες. Σε αρκετές περιπτώσεις ένα λεπτό, λίγα δευτερόλεπτα είναι καθοριστικά για να σωθεί μια ζωή, για να αποφευχθούν βαρύτεροι τραυματισμοί. Τεχνολογικά βοηθήματα όπως το eCall σώζουν, κυριολεκτικά, ζωές.
Ως ελληνική Προεδρία, καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την επιτυχή προώθηση του συγκεκριμένου κανονισμού για τον πρόσθετο λόγο ότι το πρόβλημα των τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων στη χώρα μας είναι δυστυχώς ιδιαίτερα οξύ. Ελπίζουμε, τα βήματα που θα ακολουθήσουν για την πλήρη εφαρμογή του Κανονισμού να ολοκληρωθούν το συντομότερο».
Παράπονα Ρόδου
με τη συμφωνία που πέτυχε η ελληνική Προεδρία.
Το υπουργείο Ανάπτυξης κ Ανταγωνιστικότητας σε ανακοίνωσή του αναφέρει ότι σύμφωνα με τον νέο Κανονισμό κάθε νέο επιβατικό αυτοκίνητο αλλά κ τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα θα πρέπει να εξοπλίζονται με σύστημα το οποίο σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος θα παρέχει τη δυνατότητα αυτόματης ή χειροκίνητης κλήσης του αριθμού έκτακτης ανάγκης 112.Η εφαρμογή του νέου Κανονισμού, που άπτεται θεμάτων βιομηχανίας και τεχνικής εναρμόνισης αναμένεται, σύμφωνα με μελέτες της Κομισιόν κ άλλων εμπειρογνωμόνων, να συμβάλει σε:α. Μείωση των θανατηφόρων δυστυχημάτων έως 10%,β. μείωση της σοβαρότητας των τραυματισμών έως 15%,γ. μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης λόγω τροχαίων ατυχημάτων,δ. διευκόλυνση των υπηρεσιών διάσωσης κ αυξημένη ασφάλεια των σωστικών συνεργείων.
Υπογραμμίζεται ότι στο κείμενο του Κανονισμού ορίζεται σαφώς η υποχρέωση των κατασκευαστών να συμμορφώνονται με τους ευρωπαϊκούς κανόνες περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων.
Με τη συμβιβαστική πρόταση που κατέθεσε η ελληνική Προεδρία, πέτυχε να κάμψει τις διαφωνίες μεταξύ των εκπροσώπων των κρατών- μελών και πλέον το κείμενο του Κανονισμού θα τεθεί σε διαπραγμάτευση με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αμέσως μετά τις ευρωεκλογές. Σημειώνεται ότι ο Κανονισμός θα τεθεί σε εφαρμογή τρία χρόνια μετά τη θέση του σε ισχύ, δηλαδή κατά πάσα πιθανότητα στα τέλη του 2017 ή στις αρχές του 2018.
Ο υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Κωστής Χατζηδάκης, ως πρόεδρος του Συμβουλίου Ανταγωνιστικότητας της ΕΕ, τόνισε ότι «κάθε χρόνο, σε όλη την Ευρώπη, και δυστυχώς και στην Ελλάδα, θρηνούμε δεκάδες χιλιάδες νεκρούς και εκατομμύρια τραυματίες. Σε αρκετές περιπτώσεις ένα λεπτό, λίγα δευτερόλεπτα είναι καθοριστικά για να σωθεί μια ζωή, για να αποφευχθούν βαρύτεροι τραυματισμοί. Τεχνολογικά βοηθήματα όπως το eCall σώζουν, κυριολεκτικά, ζωές.
Ως ελληνική Προεδρία, καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την επιτυχή προώθηση του συγκεκριμένου κανονισμού για τον πρόσθετο λόγο ότι το πρόβλημα των τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων στη χώρα μας είναι δυστυχώς ιδιαίτερα οξύ. Ελπίζουμε, τα βήματα που θα ακολουθήσουν για την πλήρη εφαρμογή του Κανονισμού να ολοκληρωθούν το συντομότερο».
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.