ροή ειδήσεων

Η αντιεπαγγελματική συμπεριφορά του έκανε την ζωή ποδήλατο

Αναγνώστης:

Πριν απο μερικές μέρες εκανα μια αγορά ενος ποδηλάτου μεσαίου μεγέθους με σκοπό να το στείλω στον παιδί μια φιλικής μου οικογένειας που μενει στο νησι σας...
το οποιο το υπεραγαπαω σαν να ειναι ο τοπος μου καθως και τους ανθρωπους του. Στο καταστημα που πηγα το παραγγειλα το εξωφλησα οπωςκαι ζητησα να μαθω και το κοστος των μεταφορικων και επισεις να παραδοθει στο σπιτι της φιλικης μου οικογενειας που ειναι ΜΕΣΑ στην πολη της Ροδου... Μου ζητηθηκε το ποσο των 18 ευρω για να το παραδωθει στον χωρο που ζητησα [αν και το θεωρησα καπως τσουχτερο το ανω ποσο γιατι στο παρελθον ειχα στειλει παλετα διαστασεων 1*1*1.70 και ειχα πληρωσει το ποσο των 48 ευρω] παρολα αυτα τα εδωσα.... Ενημερωσα και την οικογενεια στο νησι και τους ειπα οτι ειναι ολα ΕΞΩΦΛΗΜΕΝΑ... Πραγματι το ποδηλατο εφτασε στις αποθηκες του νησιου....αυτη την στιγμη που σας γραφω ειναι ακομη εκει και ο εν λογω υπευθινος απαιτησε απο την οικογενεια το εξτρα ποσο των 10 ευρω για να το παραδοσει στο σημειο που ειδα ειχα συνφωνησει και πληρωσει για αυτο... Με αυτον τον τροπο εξαναγκαζει αλαζωντας την συνφωνια η να παραλαβουν απο τις αποθηκες του το προιον η να πληρωσουν εξτρα 10 ευρω...δηλαδη απαιτει πλεον 28 ευρω για μεταφορικα ενος ποδηλατου ..... Σε τηλεφωνικη εποικοινωνια που ειχα προσωπικα μαζι του και μιλωντας για το ηδη υπερβολικο ποσο που ειχε παρει και το εξωφρενικο εξτρα ποσο που ζητουσε η απαντηση του κυριου ηταν στο <αν θελουμε> ...<αν δεν ειχα λεφτα να μη το εστελνα> και μιλοντας του επωνυμα για περετερω ενεργειες μου μου ειπε ευθαρσως να κανω <οτι θελω >...... Πρωτη κινηση πλεον ειναι να σας καταγγειλω αυτον τον κακιστο <επαγγελματια> που οχι μονο δεν κανει την δουλεια του σωστα κοιταζει να εκμεταλευτει και να ληστεψει τον κοσμο...... Το ποδηλατο θα αναγκαστει το φιλικο μου ατομο να παρει αδεια απο την δουλεια του αυριο το μεσημερι για να παει να παραλαβει το ποδηλατο..[χανοντας καποιο ποσο απο το μεροκαμματο του}.. Αν σας ενδιαφερουν καποιες περισσοτερες λεπτομεριες για την υποθεση και τον κακιστο επαγγελματια που εκθετει το ομορφο νησι σας και τον κοσμο του ειμαι στην διαθεση σας οποια στιγμη μερας η νυχτας χρειαστηται. Βεβαια εγω δεν θα σταματησω εδω τις ενεργειες μου απο τριτη θα υπαρχει και συνεχεια στις ενεργειες μου....και αυτο γιατι στην Ελλαδα μας της πεινας των 500 ευρω μισθων των μνημονιων και οσον κακων βιωνουμε ....αν εμεις πρωτοι δεν κανουμε την αυτοκαθαρση μας απο κακους-εκμεταλευτες επαγγελματιες <συναθρωπους > μας ειμαστε αξιοι της μοιρας μας και καμια τροικα και οσο και να μας κοψουν μισθους συνταξεις κλπ δυστηχως δεν προκειται να δουμε ασπρη μερα... Ευχαριστω πολυ και ειμαι στην διαθεση σας για οποιαδηποτε ερωτηση σας.Δεν πολιτικοποιω κανενα θεμα απλα ειμαι πολυ εκνευρισμενος και γνωριζοντας τα δικαιωματα μου σαν πολιτης αυτης της χωρας θα διεκδηκισω το δικιο μου και θα δημοσιοποιησω το θεμα που μου συναιβει και μπορει να σθμβει στον καθενα μας....

Αν δεν αντιδρασουμε εμεις οι ιδιοι σε τετοιες καταστασεις θα ειμαστε μια ζωη αξιοι της τυχης μας.

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος8/6/14 18:17

    ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΙΑ....ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΙΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8/6/14 19:01

    Για τί δν κίνησε νομικά εναντίον τού;
    Κ γιατί δν λες τό όνομα τού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος8/6/14 19:02

    ΠΕΣ ΜΑΣ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος8/6/14 20:03

    ευγε για το κειμενο με σωστη γλωσσα χωρις να βριζετε, καυτηριαζοντας ενα "αλητη" επαγγελματια. Καλα θα κανετε να τον κυνηγησετε μεχρι τελους, δεν ειναι τα 10 ευρω, ειναι η κοροιδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος9/6/14 02:12

    ΤΙ ΗΘΕΛΕΣ ΔΗΛ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΦΕΡΕΙ ΤΖΑΠΑ...ΠΑΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΑΥΤΟΣ ΠΑΙΘΑΝΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΘΕΛΗΣ ΔΕΝ ΘΕΛΗΣ.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΞΕΛΕΜΕ.ΑΥΤΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΗΛ....ΑΔΙΚΑ ΑΣΧΟΛΗΣΕ.ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/6/14 10:27

      Φίλε, είσαι το καλύτερο παράδειγμα για την αποφυγή ναρκωτικών.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *