Θέμα με την ποιότητα των προϊόντων της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Lidl,....
τίθεται και πάλι, ύστερα από νέο κρούσμα με... αλλοιωμένο καρπούζι που παρουσιάστηκε στο κατάστημα της αλυσίδας στη Νέα Αλικαρνασσό. Καταναλωτής αγόρασε το καρπούζι της φωτογραφίας, βέβαια, πριν το κόψει. Όταν το έκοψε διαπίστωσε πως ήταν σάπιο! Το θλιβερό της υπόθεσης είναι ότι το καρπούζι έφερε αυτοκόλλητο που ανέφερε πως ήταν Τυμπακίου. Αυτό βέβαια δεν δυσφημεί μόνο την ίδια την εταιρία, αλλά και τα τοπικά προϊόντα, τη στιγμή που όλοι οι τοπικοί φορείς κάνουν προσπάθεια για τη διαφήμιση και την προώθησή τους!
Το prismanews.gr επικοινώνησε με τη Lidl Hellas στο 800 11 3333 και εκπρόσωπος της εταιρίας πρότεινε την πάγια πολιτική της, να επιστραφεί το καρπούζι με την επίδειξη της απόδειξης και η εταιρία με τη σειρά της να επιστρέψει τα χρήματα στον καταναλωτή.
Ο καταναλωτής μας είπε πως το καρπούζι έχει ήδη πάει στον κάδο απορριμμάτων και ό,τι τα 2,18 ευρώ που κόστιζε δεν τον νοιάζουν τόσο, όσο ότι έχασε την εμπιστοσύνη του στην εταιρία, την οποία χρόνια μέχρι σήμερα εμπιστευόταν.
Σε αυτό η εταιρία είπε πως δεν μπορεί να κάνει τίποτα και ότι, η τροφοδοσία φρέσκων προϊόντων είναι καθημερινή, δεν αποθηκεύονται, γίνεται δειγματοληπτικός έλεγχος, ο οποίος είναι τυχαίος και δεν μπορεί να γίνει αλλιώς για να διαπιστωθεί αν ένα από αυτά τα προϊόντα είναι σε καλή κατάσταση ή όχι.
Παράπονα Ρόδου
τίθεται και πάλι, ύστερα από νέο κρούσμα με... αλλοιωμένο καρπούζι που παρουσιάστηκε στο κατάστημα της αλυσίδας στη Νέα Αλικαρνασσό. Καταναλωτής αγόρασε το καρπούζι της φωτογραφίας, βέβαια, πριν το κόψει. Όταν το έκοψε διαπίστωσε πως ήταν σάπιο! Το θλιβερό της υπόθεσης είναι ότι το καρπούζι έφερε αυτοκόλλητο που ανέφερε πως ήταν Τυμπακίου. Αυτό βέβαια δεν δυσφημεί μόνο την ίδια την εταιρία, αλλά και τα τοπικά προϊόντα, τη στιγμή που όλοι οι τοπικοί φορείς κάνουν προσπάθεια για τη διαφήμιση και την προώθησή τους!
Το prismanews.gr επικοινώνησε με τη Lidl Hellas στο 800 11 3333 και εκπρόσωπος της εταιρίας πρότεινε την πάγια πολιτική της, να επιστραφεί το καρπούζι με την επίδειξη της απόδειξης και η εταιρία με τη σειρά της να επιστρέψει τα χρήματα στον καταναλωτή.
Ο καταναλωτής μας είπε πως το καρπούζι έχει ήδη πάει στον κάδο απορριμμάτων και ό,τι τα 2,18 ευρώ που κόστιζε δεν τον νοιάζουν τόσο, όσο ότι έχασε την εμπιστοσύνη του στην εταιρία, την οποία χρόνια μέχρι σήμερα εμπιστευόταν.
Σε αυτό η εταιρία είπε πως δεν μπορεί να κάνει τίποτα και ότι, η τροφοδοσία φρέσκων προϊόντων είναι καθημερινή, δεν αποθηκεύονται, γίνεται δειγματοληπτικός έλεγχος, ο οποίος είναι τυχαίος και δεν μπορεί να γίνει αλλιώς για να διαπιστωθεί αν ένα από αυτά τα προϊόντα είναι σε καλή κατάσταση ή όχι.
Παράπονα Ρόδου
Ετσι απο κει να ψωνιζετε τη σαβουρα και τη σαπιλα.Δωστε τα ολα στους Γερμανους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι θα τα δωσουμε διπλασια στους εξυπνακηδες τους Ροδιτες για να αγοραζουν μερσεντες οι γιοι τους.
ΑπάντησηΔιαγραφή1)Το καρπουζι ηταν κρητικο και αν καποιος ευθυνεται ειναι οι παραγωγοι που το εστειλαν και διαφημιζουν τα Ελληνικα προιοντα σαν καλυτερα απο τα ξενα.
ΑπάντησηΔιαγραφή2)Μηπως θα επρεπε η εταιρεια να κανει ελεγχο (αληθεια με ποιον τροπο) στο καθε καρπουζι και να βλεπει το εσωτερικο του?
Μην τρελλαθουμε τελειως.Στην πρεμουρα τους μερικοι να κατηγορησουν καποιον γινονται γελοιοι.
Οσο για τον αλλον που "εχασε την εμπιστοσυνη του"στην εταιρεια επειδη του εκατσε ενα χαλασμενο καρπουζι(που το καταστημα προθυμοποιηθηκε να του αλλαξει) τι να πω.
Πολυ δραμα ρε φιλε.Μην μας το γυρισεις και σε ταινια.
Καλά, αυτός που ανέβασε αυτό το συμβάν πρέπει να έχει μεγάλο κάλλο στον εγκέφαλο. Οποιος δηλαδή βρει κάτι χαλασμένο και ειδικά φρούτο, θα πρέπει να το βγάλει στο διαδίκτυο? Και εγώ έχω βρει ένα χαλασμένο πορτοκάλι μέσα στο δυχτάκι με πορτοκάλια του (τάδε) σούπερ-μάρκετ, θα βγω να το διαδώσω? Ελεος πια !!! Δεν έχουμε μόνο οικονομική κρίση, αλλά και κρίση μυαλού γενικά!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήεδω πηρα τις προαλλες ενα σπρευ για κουνουπια επωνυμης μαρκας σε ελληνικο σουπερ μαρκετ το πληρωσα 6 ευρω και ητανε αδειο!!!ενοητε ο υπαλληλος στο σουπερμαρκετ δε με πιστευε.αντε βγαλε ακρη.6 ευρω αερα
ΑπάντησηΔιαγραφή