Η αυστραλιανή κυβέρνηση ανακοίνωσε μία νέα περιοχή ερευνών για το αγνοούμενο αεροσκάφος της Malaysia Airlines ύστερα από περαιτέρω ανάλυση των δεδομένων από τους δορυφόρους....
Οι έρευνες τώρα θα μεταφερθούν νότια και θα επικεντρωθούν σε μία περιοχή 1.800 χιλιομέτρων ανοικτά της δυτικής ακτής της Αυστραλίας, δήλωσε σήμερα ο αντιπρόεδρος της αυστραλιανής κυβέρνησης Γουόρεν Τρας.
"Η νέα περιοχή προτεραιότητας εξακολουθεί να επικεντρώνεται στο έβδομο τόξο, από όπου προήλθε η τελευταία επικοινωνία του αεροσκάφους με τον δορυφόρο. Μετατοπίζουμε τώρα την προσοχή μας σε μία περιοχή νοτιότερα, κατά μήκος του τόξου με βάση αυτούς τους υπολογισμούς", είπε ο ίδιος.
Αξιωματούχοι εκτιμούν ότι το αεροσκάφος βρισκόταν στον αυτόματο πιλότο όταν κατέπεσε και δηλώνουν ότι από τα λιγοστά αποδεικτικά στοιχεία που διαθέτουν προκύπτει ότι το αεροσκάφος άλλαξε πορεία σκοπίμως και κατευθύνθηκε χιλιάδες χιλιόμετρα πιο μακριά από την προγραμματισμένη πορεία του προτού συντριβεί στον Ινδικό Ωκεανό.
"Είναι πολύ, πολύ πιθανό το αεροσκάφος να πετούσε στον αυτόματο πιλότο διαφορετικά δεν θα μπορούσε να έχει ακολουθήσει την πορεία αυτή όπως καταγράφηκε από τους δορυφόρους", είπε ο Τρας.
Το Μπόινγκ 777 με 239 επιβαίνοντες εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου λίγο μετά την απογείωσή του από την Κουάλα Λουμπούρ κι ενώ κατευθυνόταν προς το Πεκίνο.
Εκτεταμένη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στον βυθό ύστερα από μία σειρά ηχητικών σημάτων που φέρεται να προέρχονταν από τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους απέτυχε να οδηγήσει στον εντοπισμό του.
Πολλοί από τους συγγενείς των επιβαινόντων είναι εξοργισμένοι από την έλλειψη προόδου στις έρευνες.
Μία έκθεση 64 σελίδων που δόθηκε στη δημοσιότητα από την κυβέρνηση της Αυστραλίας καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η υποθαλάσσια έρευνα θα ξεκινήσει και πάλι στη νέα αυτή περιοχή.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Παράπονα Ρόδου
Οι έρευνες τώρα θα μεταφερθούν νότια και θα επικεντρωθούν σε μία περιοχή 1.800 χιλιομέτρων ανοικτά της δυτικής ακτής της Αυστραλίας, δήλωσε σήμερα ο αντιπρόεδρος της αυστραλιανής κυβέρνησης Γουόρεν Τρας.
"Η νέα περιοχή προτεραιότητας εξακολουθεί να επικεντρώνεται στο έβδομο τόξο, από όπου προήλθε η τελευταία επικοινωνία του αεροσκάφους με τον δορυφόρο. Μετατοπίζουμε τώρα την προσοχή μας σε μία περιοχή νοτιότερα, κατά μήκος του τόξου με βάση αυτούς τους υπολογισμούς", είπε ο ίδιος.
Αξιωματούχοι εκτιμούν ότι το αεροσκάφος βρισκόταν στον αυτόματο πιλότο όταν κατέπεσε και δηλώνουν ότι από τα λιγοστά αποδεικτικά στοιχεία που διαθέτουν προκύπτει ότι το αεροσκάφος άλλαξε πορεία σκοπίμως και κατευθύνθηκε χιλιάδες χιλιόμετρα πιο μακριά από την προγραμματισμένη πορεία του προτού συντριβεί στον Ινδικό Ωκεανό.
"Είναι πολύ, πολύ πιθανό το αεροσκάφος να πετούσε στον αυτόματο πιλότο διαφορετικά δεν θα μπορούσε να έχει ακολουθήσει την πορεία αυτή όπως καταγράφηκε από τους δορυφόρους", είπε ο Τρας.
Το Μπόινγκ 777 με 239 επιβαίνοντες εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου λίγο μετά την απογείωσή του από την Κουάλα Λουμπούρ κι ενώ κατευθυνόταν προς το Πεκίνο.
Εκτεταμένη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στον βυθό ύστερα από μία σειρά ηχητικών σημάτων που φέρεται να προέρχονταν από τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους απέτυχε να οδηγήσει στον εντοπισμό του.
Πολλοί από τους συγγενείς των επιβαινόντων είναι εξοργισμένοι από την έλλειψη προόδου στις έρευνες.
Μία έκθεση 64 σελίδων που δόθηκε στη δημοσιότητα από την κυβέρνηση της Αυστραλίας καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η υποθαλάσσια έρευνα θα ξεκινήσει και πάλι στη νέα αυτή περιοχή.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.