Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και πολλαπλές δυνατότητες... στους καταναλωτές, ξεπερνώντας τις... παιδικές «ασθένειες» τους Τζίρο επιπέδου 3,5 δισ. ευρώ τον χρόνο, απολαμβάνουν τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία θεωρούνται εφάμιλλα των ξένων.
Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, οι Έλληνες χρήστες του ίντερνετ επιλέγουν τις διαδικτυακές τους αγορές σε ποσοστό περίπου 35%, με τάσεις ανόδου, ενώ όπως αναφέρει το «Έθνος», τα ελληνικά e-shops φαίνεται πως ξεπερνούν σιγά – σιγά τις... παιδικές «ασθένειες», ανεβάζοντας το επίπεδο των υπηρεσιών τους.
Συνολικά στην μελέτη αξιολογήθηκαν τα 2.300 online καταστήματα, από τα περίπου 5.000 που λειτουργούν στην Ελλάδα και όπως αποδείχτηκε τα 2/3 αυτών πρόσφεραν όλες τις αναγκαίες υπηρεσίες και δυνατότητες στους καταναλωτές.
Επτά στα δέκα e-shops έχουν ξεκάθαρη σελίδα στην οποία αναφέρονται πληροφορίες σε σχέση με την πολιτική τους για το απόρρητο, τα προσωπικά δεδομένα αλλά και τους «όρους χρήσης». Τα ελληνικά ηλεκτρονικά μαγαζιά που ελέγχθηκαν έχουν σε ποσοστό 92% εύκολα εργαλεία αναζήτησης και πλοήγησης, ενώ το 84% αναφέρουν με σαφήνεια, πριν από την αποδοχή της παραγγελίας, τα κύρια χαρακτηριστικά και την τιμή του προϊόντος.
Το 95% των e-shops προσφέρουν πολλαπλές δυνατότητες πληρωμής με τον πιο δημοφιλή τρόπο να είναι η αντικαταβολή, ενώ επειδή το 81% των e-shops δίνει δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική, καταγράφεται από τους ερευνητές ως μία επιχειρηματική ευκαιρία για τις τράπεζες.
Πηγή: newmoney.gr
Παράπονα Ρόδου
Προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και πολλαπλές δυνατότητες... στους καταναλωτές, ξεπερνώντας τις... παιδικές «ασθένειες» τους Τζίρο επιπέδου 3,5 δισ. ευρώ τον χρόνο, απολαμβάνουν τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία θεωρούνται εφάμιλλα των ξένων.
Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, οι Έλληνες χρήστες του ίντερνετ επιλέγουν τις διαδικτυακές τους αγορές σε ποσοστό περίπου 35%, με τάσεις ανόδου, ενώ όπως αναφέρει το «Έθνος», τα ελληνικά e-shops φαίνεται πως ξεπερνούν σιγά – σιγά τις... παιδικές «ασθένειες», ανεβάζοντας το επίπεδο των υπηρεσιών τους.
Συνολικά στην μελέτη αξιολογήθηκαν τα 2.300 online καταστήματα, από τα περίπου 5.000 που λειτουργούν στην Ελλάδα και όπως αποδείχτηκε τα 2/3 αυτών πρόσφεραν όλες τις αναγκαίες υπηρεσίες και δυνατότητες στους καταναλωτές.
Επτά στα δέκα e-shops έχουν ξεκάθαρη σελίδα στην οποία αναφέρονται πληροφορίες σε σχέση με την πολιτική τους για το απόρρητο, τα προσωπικά δεδομένα αλλά και τους «όρους χρήσης». Τα ελληνικά ηλεκτρονικά μαγαζιά που ελέγχθηκαν έχουν σε ποσοστό 92% εύκολα εργαλεία αναζήτησης και πλοήγησης, ενώ το 84% αναφέρουν με σαφήνεια, πριν από την αποδοχή της παραγγελίας, τα κύρια χαρακτηριστικά και την τιμή του προϊόντος.
Το 95% των e-shops προσφέρουν πολλαπλές δυνατότητες πληρωμής με τον πιο δημοφιλή τρόπο να είναι η αντικαταβολή, ενώ επειδή το 81% των e-shops δίνει δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική, καταγράφεται από τους ερευνητές ως μία επιχειρηματική ευκαιρία για τις τράπεζες.
Πηγή: newmoney.gr
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.