Δύο τροχαία δυστυχήματα που σημειώθηκαν στο νησί μας, με διαφορά λίγων μόλις ημερών, αποτέλεσαν και πάλι αιτία... για να ξεκινήσουν να αναρωτιούνται οι Ροδίτες μέχρι πότε θα χάνονται τόσο άδικα, οι ζωές των συνανθρώπων μας, και φυσικά να μαυροφορούνται οι συγγενείς των θυμάτων.
Φυσικά, πολλοί είναι εκείνοι που υποστηρίζουν πως, οι κύριοι - και πιο βασικοί - λόγοι, που αποτελούν την "ρίζα του κακού", είναι η ταχύτητα, και βέβαια η έλλειψη προσοχής.
Ωστόσο, ότι κι αν φταίει το συμπέρασμα είναι το ίδιο. Και το μόνο πλέον που ζητούν όλοι, είναι η λήψη μέτρων! Μέτρα που δεν θα είναι καθαρά "εισπρακτικά"! Αλλά η παρουσία τροχονόμων που να ελέγχουν τους δρόμους για όσους γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπως η ταχύτητα, η παράνομη προσπέραση, κλπ.
«Ας βγουν έξω στους δρόμους οι τροχονόμοι να δείτε αν ανοίξει μύτη», μας έλεγε πρόσφατα ένας συντοπίτης μας, ο οποίος μάλιστα πριν από λίγο καιρό έχασε κι αυτός ένα δικό του άνθρωπο!
Εν πάση περιπτώσει, εκείνο που θα πρέπει να επισημανθεί είναι ότι, η Αστυνομία γνωρίζει τα επικίνδυνα σημεία που αποτελούν κίνδυνο -θάνατο για τους οδηγούς! Μάλιστα σε σχετική αναφορά που έχει γίνει, και με βάση τα στοιχεία που συγκεντρώνονται, τα σημεία αυτά βρίσκονται από το 4ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Ρόδου – Λίνδου, μέχρι το 20ό! Εκεί, δηλαδή, έχουν παρατηρηθεί τα περισσότερα τροχαία δυστυχήματα (θανατηφόρα και σοβαρά).
Αν, λοιπόν, σ΄ αυτή τη διαδρομή, αλλά και στην άλλη πλευρά του νησιού μας (από Ρόδο προς Κάμειρο), υπήρχαν τροχονόμοι, είναι βέβαιο πως το «κακό» θα περιοριζόταν στο ελάχιστο!
Γιατί, δυστυχώς, - όπως προαναφέραμε, - αποδείχθηκε ότι, τα μέτρα που συνεχώς λαμβάνονται, βασικό στόχο έχουν να εισπράττει το κράτος, και δεν αποδίδουν στο βαθμό τουλάχιστον που κάποιοι επιθυμούν!
topika-nea.gr
Παράπονα Ρόδου
Φυσικά, πολλοί είναι εκείνοι που υποστηρίζουν πως, οι κύριοι - και πιο βασικοί - λόγοι, που αποτελούν την "ρίζα του κακού", είναι η ταχύτητα, και βέβαια η έλλειψη προσοχής.
Ωστόσο, ότι κι αν φταίει το συμπέρασμα είναι το ίδιο. Και το μόνο πλέον που ζητούν όλοι, είναι η λήψη μέτρων! Μέτρα που δεν θα είναι καθαρά "εισπρακτικά"! Αλλά η παρουσία τροχονόμων που να ελέγχουν τους δρόμους για όσους γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπως η ταχύτητα, η παράνομη προσπέραση, κλπ.
«Ας βγουν έξω στους δρόμους οι τροχονόμοι να δείτε αν ανοίξει μύτη», μας έλεγε πρόσφατα ένας συντοπίτης μας, ο οποίος μάλιστα πριν από λίγο καιρό έχασε κι αυτός ένα δικό του άνθρωπο!
Εν πάση περιπτώσει, εκείνο που θα πρέπει να επισημανθεί είναι ότι, η Αστυνομία γνωρίζει τα επικίνδυνα σημεία που αποτελούν κίνδυνο -θάνατο για τους οδηγούς! Μάλιστα σε σχετική αναφορά που έχει γίνει, και με βάση τα στοιχεία που συγκεντρώνονται, τα σημεία αυτά βρίσκονται από το 4ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Ρόδου – Λίνδου, μέχρι το 20ό! Εκεί, δηλαδή, έχουν παρατηρηθεί τα περισσότερα τροχαία δυστυχήματα (θανατηφόρα και σοβαρά).
Αν, λοιπόν, σ΄ αυτή τη διαδρομή, αλλά και στην άλλη πλευρά του νησιού μας (από Ρόδο προς Κάμειρο), υπήρχαν τροχονόμοι, είναι βέβαιο πως το «κακό» θα περιοριζόταν στο ελάχιστο!
Γιατί, δυστυχώς, - όπως προαναφέραμε, - αποδείχθηκε ότι, τα μέτρα που συνεχώς λαμβάνονται, βασικό στόχο έχουν να εισπράττει το κράτος, και δεν αποδίδουν στο βαθμό τουλάχιστον που κάποιοι επιθυμούν!
topika-nea.gr
Παράπονα Ρόδου
Και συνοδηγό τροχονόμο να σας βάλουν εκεί κάτω δεν πρόκειται να αλλάξετε οδική συμπεριφορά. Δυστυχώς και κρίμα !
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ο τροχονομος τι θα κανει?Θα μαθαινει οδηγηση στους οδηγους?Θα τους διδασκει οδικη συμπεριφορα?Αφου και οταν υπαρχουν τροχονομοι στο δρομο υπαρχουν ενα σωρο "καλοι Σαμαρειτες" που ειδοποιουν με τα φωτα τον καθε μαλακα να φερεται σωστα για να μην τον πιασουνε.Και γιατι αυτο το τμημα του δρομου θεωρειται επικινδυνο?Χιλιαδες οδηγοι περνουν απο εκει καθημερινα.Αλλα ειπαμε.Παντα οι αλλοι φταινε.Και παντα ο γιαλος ειναι στραβος.
ΑπάντησηΔιαγραφήαπο το 4 ως το 20 ειναι 16 ολοκληρα χιλιομετρα.που ακριβως ρε παιδια?ενα σημειο δεν ανεφερετε και εσεις ως δειγμα για προστασια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ρε παιδιά συμφωνώ λήψη μέτρων.Αλλά αυτή την εποχή στην Ελλάδα δεν λειτουργεί σχεδόν τίποτα,ρεαλιστικά τώρα νομίζετε θα παρθούν μέτρα για αυτό.Σχεδόν ολική ευθύνη έχουν οι οδηγοί αφού όλα τα ατυχήματα έχουν γίνει από απροσεξίες και ταχύτητα.Τα δύο τελευταία άτομα θα σωνόντουσαν αν φορούσαν κράνος.Δεν φταίει το κράτος σε αυτό,ας αναλογιστούμε τις ευθύνες μας εμείς σαν πολίτες και σαν οδηγοί
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο κάποιοι κουβαλούν το κράνος στο χέρι τους οδηγώντας μηχανή,και όσο οδηγοί αυτοκινήτων οδηγούν σαν να πρόκειται για οδηγούς φόρμουλας 1,δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα.Η παιδεία λείπει,από τους οδηγούς.Δεν γίνεται να έχει συνεχώς έναν τροχονόμο από πάνω του.Η ξέρεις και οδηγείς με σύνεση και ασφάλεια,η οδηγείς και οποιον πάρει ο χάρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς είναι καθημερινό το φαινόμενο οδηγοί μοτοσυκλετών να έχουν το κράνος στον αγκώνα τους γιατί το θεωρούν...μόδα.
Από αυτούς δεν είναι ότι λείπει το κράνος από το κεφάλι τους,αλλα λείπει όλο το κεφάλι,με το μυαλό μαζί.
Ροδιτες οδηγοι...οι χειρότερο παγκοσμίως! Οδική συμπεριφορά μηδέν!
ΑπάντησηΔιαγραφή