ροή ειδήσεων

Αδιαφορία της ΔΕΥΑΡ για πρόβλημα ύδρευσης στα Κοσκινού

Αναγνώστης:
Είμαι κάτοικος Κοσκινου περιοχή Αγγελη έχουμε σοβαρό πρόβλημα με την ύδρευση.... δεν εχω καθόλου πιεση ολη την ημέρα ουτε μπάνιο καλα-καλα δεν μπορούμε να κάνουμε . Εκανα αίτηση για το πρόβλημα στην ΔΕΥΑΡ ειπανε του αντρα μου οτι θα επικοινωνήσουν μαζι μας αλλα τίποτα πρεπει να έρθουν να κάνουν ελεγχο στο δικτυο γιατι ο καθένας κανει οτι θέλει εδω και φαίνεται το νερο δεν εχει πιεση για τους υπόλοιπους. Δεν μπορει να πληρωνω νερο και νερο να μην εχω καμιά ωρα της ημερας. 
Ελπίζω να εχω μια απάντηση Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *