Αίτηση πτώχευσης κατέθεσε τη Δευτέρα 30/6, η εταιρεία «Έλμα ΑΕΒΕΑ», αποκλειστική αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων...
Mazda, από το 1981.
Αναμένονται οι αποφάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας Μάζντα για τον νέο αντιπρόσωπο των ιαπωνικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, ο οποίος θα αναλάβει και τη συντήρηση των αυτοκινήτων της εταιρείας που κυκλοφορούν στη χώρα.
Η ιστορία της Mazda στην Ελλάδα
Η ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ ήταν επι 27 χρόνια ο επίσημος και αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας του εργοστασίου Mazda στην Ελλάδα.
Ιδρύθηκε το 1982, και είχε ένα πανελλήνιο δίκτυο συνεργατών με 68 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα.
Η Γενική Αντιπροσωπεία των προϊόντων Mazda στην Ελλάδα ανήκει κατ' αποκλειστικότητα στον όμιλο Εταιρειών της οικογένειας Κορτέση, η οποία είναι γνωστή στο χώρο των αυτοκινήτων από το 1936, όταν ο κ. Ιωάννης Κορτέσης ανέλαβε την αντιπροσώπευση των προϊόντων της Ford μέσω της εταιρείας ΣΤΑΚΟΡ ΑΒΕΕΑ.
Τώρα, σε πρώτη φάση η Mazda Ευρώπης θα κληθεί να καλύψει τους πελάτες της ΕΛΜΑ σε ότι αφορά στα ανταλλακτικά και τις εγγυήσεις. Πολλοί είναι οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που ρωτάνε τι θα γίνει με την εξυπηρέτησή τους.
Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του 2012, ο όμιλος της ΕΛΜΑ είχε τζίρο 13 εκατ. ευρώ από 40 εκατ. ευρώ το 2011, ζημίες 23 εκατ. ευρώ, αρνητικά ίδια κεφάλαια 30 εκατ. ευρώ και βραχυπρόθεσμο τραπεζικό δανεισμό 116 εκατ. ευρώ. Τα χρέη της εταιρίας προς το προσωπικό, ανέρχονται στα 5 εκατ. ευρώ.
Παράπονα Ρόδου
Mazda, από το 1981.
Αναμένονται οι αποφάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας Μάζντα για τον νέο αντιπρόσωπο των ιαπωνικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, ο οποίος θα αναλάβει και τη συντήρηση των αυτοκινήτων της εταιρείας που κυκλοφορούν στη χώρα.
Η ιστορία της Mazda στην Ελλάδα
Η ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ ήταν επι 27 χρόνια ο επίσημος και αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας του εργοστασίου Mazda στην Ελλάδα.
Ιδρύθηκε το 1982, και είχε ένα πανελλήνιο δίκτυο συνεργατών με 68 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα.
Η Γενική Αντιπροσωπεία των προϊόντων Mazda στην Ελλάδα ανήκει κατ' αποκλειστικότητα στον όμιλο Εταιρειών της οικογένειας Κορτέση, η οποία είναι γνωστή στο χώρο των αυτοκινήτων από το 1936, όταν ο κ. Ιωάννης Κορτέσης ανέλαβε την αντιπροσώπευση των προϊόντων της Ford μέσω της εταιρείας ΣΤΑΚΟΡ ΑΒΕΕΑ.
Τώρα, σε πρώτη φάση η Mazda Ευρώπης θα κληθεί να καλύψει τους πελάτες της ΕΛΜΑ σε ότι αφορά στα ανταλλακτικά και τις εγγυήσεις. Πολλοί είναι οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που ρωτάνε τι θα γίνει με την εξυπηρέτησή τους.
Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του 2012, ο όμιλος της ΕΛΜΑ είχε τζίρο 13 εκατ. ευρώ από 40 εκατ. ευρώ το 2011, ζημίες 23 εκατ. ευρώ, αρνητικά ίδια κεφάλαια 30 εκατ. ευρώ και βραχυπρόθεσμο τραπεζικό δανεισμό 116 εκατ. ευρώ. Τα χρέη της εταιρίας προς το προσωπικό, ανέρχονται στα 5 εκατ. ευρώ.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.