Επείγουσα σύσταση προς τους καταναλωτές...
Καταγγελίες , από καταναλωτές, έφθασαν ,στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για αλυσίδα Σούπερ -Μάρκετ Πολυεθνικής ,που δραστηριοποιείται με υποκαταστήματα και στο νησί της Κρήτης ότι, η εν λόγω εταιρεία, έχει αναγγείλει "προσφορά " σε είδη κρεοπωλείου και συγκεκριμένα στο είδος " μπριτζόλα ", πάρα ταύτα όταν οι καταναλωτές αγοράζουν το είδος δεν εφαρμόζεται, αλλά καλούνται οι καταναλωτές να πληρώσουν το είδος στην κανονική τιμή άνευ "προσφοράς".
Κατόπιν τούτου και επειδή πολλοί καταναλωτές θα τρέξουν , πιστεύοντας ότι θα ωφεληθούν της διαφημιζόμενης προσφοράς, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης εφιστά την Προσοχή τους τονίζοντας τους ότι , πριν αγοράσουμε διασταυρώνουμε το αληθές της διαφήμισης και έπειτα προχωράμε σε αγορές.
Επειδή η εν λόγω τακτική συνιστά πρακτική παραπλάνησης των καταναλωτών ,αλλά και αθέμιτης τακτικής έναντι παρεμφερών καταστημάτων, καλούμε τους καταναλωτές εάν διαπιστώσουν ότι παραπλανηθήκανε μέσω της εν λόγω διαφήμισης,να προβαίνουν σε καταγγελίες στην ΄Ενωσή μας ,ή στο 1520 (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) , με αποδεικτικά στοιχεία (απόδειξη αγοράς)
ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΕΣ στα τηλ. 2821092666 και 2821092306
Η Πρόεδρος της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Παράπονα Ρόδου
αν ειναι να μην ανεβαζεις κανενα σχολιο πεστο μας να μην κανουμε και τον κοπο να ασχολουμαστε μαζι σου, και καταργησε και τον χωρο για σχολια αφου ειναι αχρηστος στις πιο πολλες αναρτησεις,και επειδη οπως λες η ευθυνη των σχολιων εκφραζει μονο τον σχολιαστη θελω να εκφρασω την απορια γιατι η κυρια δεν προστατευει τους καταναλωτες αναφεροντας την επωνυμια του Σ/Μ αλλα θελει να κανουμε τους ντετεκτιβς και αφου ανακαλυψουμε παρανομια να την καταγγειλουμε;ετσι προστατευονται οι καταναλωτες;
ΑπάντησηΔιαγραφή