Αναγνώστης:
Τελικά, θα βρεθεί κανένας να βάλει στη θέση τους κάποιους υπαλλήλους του τμήματος συγκοινωνιών; Η συμπεριφορά τους είναι απαράδεκτη, δεν έχουν... καθόλου ενδιαφέρον και υπομονή ως προς την εξυπηρέτηση του πολίτη, θέλουν να βγάλουν τρελούς κάποιους πολίτες οι οποίοι μπορεί να είναι καθ' όλα τυπικοί προσκομίζοντας όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, ενώ η "κυρία" (στο γραφείο ελέγχου των δικαιολογητικών για τις εξετάσεις οδήγησης) διαμαρτύρεται όταν μιλούν μέσα στο γραφείο γιατί έχει πονοκέφαλο (από την πολύ δουλειά...). Θα ήθελα να μάθω, ο Διευθυντής του τμήματος γνωρίζει τη συμπεριφορά των υπαλλήλων του και αν ναι, κάνει τίποτα γι' αυτό: Ευτυχώς στο παρελθόν πέρασαν και κάποιοι υπάλληλοι-υπόδειγμα από το τμήμα συγκοινωνιών (όπως π.χ. ο κ. Μπακούλης), αλλά σήμερα -ειδικά στην υπηρεσία αυτή- υπάρχει μεγάλο πρόβλημα. Αν όμως οι υπάλληλοι που είναι εκεί βαριούνται να δουλέψουν ή θέλουν να δουλεύουν όπως τώρα, υπάρχει και η λύση της παραίτησης. Από άνεργους να φάνε κι οι κότες και σίγουρα πολλοί θα είναι πολύ πιο συνεργάσιμοι και εξυπηρετικοί με τους πολίτες. Αυτά για σήμερα και ελπίζω κάποιος υπεύθυνος να κάνει κάποιες συστάσεις, γιατί την επόμενη φορά δεν μπορεί κανείς να ξέρει αν κάποιος πολίτης που θα πάει εκεί για να εξυπηρετηθεί θα είναι υπομονετικός και ευγενικός με τους υπαλλήλους.....
Παράπονα Ρόδου
Τελικά, θα βρεθεί κανένας να βάλει στη θέση τους κάποιους υπαλλήλους του τμήματος συγκοινωνιών; Η συμπεριφορά τους είναι απαράδεκτη, δεν έχουν... καθόλου ενδιαφέρον και υπομονή ως προς την εξυπηρέτηση του πολίτη, θέλουν να βγάλουν τρελούς κάποιους πολίτες οι οποίοι μπορεί να είναι καθ' όλα τυπικοί προσκομίζοντας όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, ενώ η "κυρία" (στο γραφείο ελέγχου των δικαιολογητικών για τις εξετάσεις οδήγησης) διαμαρτύρεται όταν μιλούν μέσα στο γραφείο γιατί έχει πονοκέφαλο (από την πολύ δουλειά...). Θα ήθελα να μάθω, ο Διευθυντής του τμήματος γνωρίζει τη συμπεριφορά των υπαλλήλων του και αν ναι, κάνει τίποτα γι' αυτό: Ευτυχώς στο παρελθόν πέρασαν και κάποιοι υπάλληλοι-υπόδειγμα από το τμήμα συγκοινωνιών (όπως π.χ. ο κ. Μπακούλης), αλλά σήμερα -ειδικά στην υπηρεσία αυτή- υπάρχει μεγάλο πρόβλημα. Αν όμως οι υπάλληλοι που είναι εκεί βαριούνται να δουλέψουν ή θέλουν να δουλεύουν όπως τώρα, υπάρχει και η λύση της παραίτησης. Από άνεργους να φάνε κι οι κότες και σίγουρα πολλοί θα είναι πολύ πιο συνεργάσιμοι και εξυπηρετικοί με τους πολίτες. Αυτά για σήμερα και ελπίζω κάποιος υπεύθυνος να κάνει κάποιες συστάσεις, γιατί την επόμενη φορά δεν μπορεί κανείς να ξέρει αν κάποιος πολίτης που θα πάει εκεί για να εξυπηρετηθεί θα είναι υπομονετικός και ευγενικός με τους υπαλλήλους.....
Παράπονα Ρόδου
Γενικά όλο το δημόσιο με τους Πασόκους βολεμένους τόσων χρόνων είναι για πέταμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θέλει καμία ανοχή απέναντι τους και καμία ευγένεια.
Αυτοί είναι απο τους πρώτους που φταίνε που έχουμε φτάσει έως εδώ γιατί συνεχίζουν ακκάθεκτοι ακόμα και τους ψηφίζουν. Ευτυχώς υπάρχουν όμως και πολλοί λίγοι έως ελάχιστοι που αξίζουν.
Να φύγουν και να μπούνε ΝΕΟΙ στη θέση τους χωρίς πολιτικά χρώματα και ιδεολογίες.
"Να φύγουν και να μπούνε ΝΕΟΙ στη θέση τους χωρίς πολιτικά χρώματα και ιδεολογίες."
ΑπάντησηΔιαγραφήXAXAXAXAXAXAXAXA!!!!!!
ΗΜΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΟΔΙ . ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΖΩΑ Ε ΖΩΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο προβλημα εντοπιζεται κυριως οτι δεν εχουν οργανωθει π.χ ενα σκανερ να περνανε ολα τα εγγραφα, να υπαρχει διαφανεια και να μην χανονται τα χαρτια... επιεης δεν γνωριζω αν εχουν ζητησει να στελεχωθουν και τελος θα πρεπει να δινουν γραπτα χαρτια με το τι δικαιολογητικα χρειαζεται καποιος να προσκομισει. Το ερωτημα ειναι μπορει και θελει ο διευθυντης να βελτιωσει την κατασταση?
ΑπάντησηΔιαγραφήdiafono ta paralete pedia
ΑπάντησηΔιαγραφήanthropoi einai kai aytoi kai tha kanoyn kai kana lathos
kai ego imoyn ekei kai logo tis doylias pao taktika kai den ida kanena bodi