Το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ “έσπασαν” στο εννιάμηνο οι πωλήσεις της Η&Μ στην Ελλάδα,... σηματοδοτώντας τις καλύτερες μέχρι σήμερα επιδόσεις της στην εγχώρια αγορά. Mάλιστα, οι πωλήσεις του σουηδικού ομίλου στην Ελλάδα παρουσιάζουν (πλήν της Κίνας) τους υψηλότερους ρυθμούς αύξησης σε σύγκριση με το top ten των αγορών όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος, όπως η Γερμανία, ΗΠΑ, Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Σουηδία, Ολλανδία, Ιταλία, Ισπανία και Ελβετία.
Την ίδια στιγμή, η σουηδική αλυσίδα, που αποτελεί και το αντίπαλον δέος της Zara στη χώρα μας στο κομμάτι της οικονομικής ένδυσης, συνεχίζει να επεκτείνεται ανά την Ελλάδα, είτε με νέα καταστήματα είτε με τις αναβαθμίσεις υφιστάμενων καταστημάτων εντός και εκτός Αθηνών.
Ετσι, για την περίοδο από την 1η Δεκεμβρίου του 2013 έως και τις 31 Αυγούστου του 2014, η Η&Μ είχε πωλήσεις στη χώρα μας της τάξεως των 102,1 εκατ. ευρώ (939 εκατ. σουηδικές κορώνες) από 75,5 εκατ. ευρώ (695 εκατ. σουηδικές κορώνες) που ήταν το αντίστοιχο νούμερο κατά το εννιάμηνο της χρήσης 2012/ 2013. Η αύξηση για τον όμιλο, με 28 καταστήματα στην Ελλάδα, αντιστοιχεί σε ποσοστό 28% σε ετήσια βάση σε ευρώ, ενώ η αύξηση, λόγω της διαφοράς ισοτιμίας, ανεβαίνει στο 35% όταν πρόκειται για σουηδικές κορώνες. Μέσα στο εννιάμηνο η σουηδική αλυσίδα άνοιξε 4 νέα καταστήματα και έκλεισε 3 παλιά, συμπεριλαμβανομένης και της μεταφοράς καταστημάτων σε πιο προβεβλημένα σημεία.
Εντυπωσιακοί ήταν οι ρυθμοί αύξησης των πωλήσεων για το τελευταίο τρίμηνο Ιουνίου- Αυγούστου 2014, κατά το οποίο η αλυσίδα είχε τζίρο στην ελληνική αγορά ύψους 34,7 εκατ. ευρώ (319 εκατ. σουηδικές κορώνες) από 25,8 εκατ. ευρώ (237 εκατ. σουηδικές κορώνες) το αντίστοιχο διάστημα του 2013 με μία ετήσια αύξηση της τάξεως του 28%.
Η αλυσίδα, η οποία ήλθε στην Ελλάδα για πρώτη φορά το 2007, αυτή την στιγμή αριθμεί 28 καταστήματα σε οχτώ πόλεις, στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, Ρόδο, Ιωάννινα, Ξάνθη, Πάτρα και Κομοτηνή. Μετά τα πρόσφατα εγκαίνια του νέου καταστήματος της αλυσίδας στη Γλυφάδα, όπου για πρώτη φορά φιλοξενείται και παιδικό τμήμα, τα επόμενα εγκαίνια για το νέο κατάστημα της Η&Μ στη χώρα μας θα είναι εκτός Αθηνών, ξεκινώντας από την Πάτρα, προς το τέλος φθινοπώρου σε ένα χώρο επιφάνειας 1.100 τ.μ. και έπεται η Καλαμάτα, στις αρχές του χειμώνα, στο πρώτο κατάστημα για την εταιρεία σε ένα χώρο επιφάνειας 1.300 τ.μ..
Την ίδια στιγμή, η σουηδική αλυσίδα, που αποτελεί και το αντίπαλον δέος της Zara στη χώρα μας στο κομμάτι της οικονομικής ένδυσης, συνεχίζει να επεκτείνεται ανά την Ελλάδα, είτε με νέα καταστήματα είτε με τις αναβαθμίσεις υφιστάμενων καταστημάτων εντός και εκτός Αθηνών.
Ετσι, για την περίοδο από την 1η Δεκεμβρίου του 2013 έως και τις 31 Αυγούστου του 2014, η Η&Μ είχε πωλήσεις στη χώρα μας της τάξεως των 102,1 εκατ. ευρώ (939 εκατ. σουηδικές κορώνες) από 75,5 εκατ. ευρώ (695 εκατ. σουηδικές κορώνες) που ήταν το αντίστοιχο νούμερο κατά το εννιάμηνο της χρήσης 2012/ 2013. Η αύξηση για τον όμιλο, με 28 καταστήματα στην Ελλάδα, αντιστοιχεί σε ποσοστό 28% σε ετήσια βάση σε ευρώ, ενώ η αύξηση, λόγω της διαφοράς ισοτιμίας, ανεβαίνει στο 35% όταν πρόκειται για σουηδικές κορώνες. Μέσα στο εννιάμηνο η σουηδική αλυσίδα άνοιξε 4 νέα καταστήματα και έκλεισε 3 παλιά, συμπεριλαμβανομένης και της μεταφοράς καταστημάτων σε πιο προβεβλημένα σημεία.
Εντυπωσιακοί ήταν οι ρυθμοί αύξησης των πωλήσεων για το τελευταίο τρίμηνο Ιουνίου- Αυγούστου 2014, κατά το οποίο η αλυσίδα είχε τζίρο στην ελληνική αγορά ύψους 34,7 εκατ. ευρώ (319 εκατ. σουηδικές κορώνες) από 25,8 εκατ. ευρώ (237 εκατ. σουηδικές κορώνες) το αντίστοιχο διάστημα του 2013 με μία ετήσια αύξηση της τάξεως του 28%.
Η αλυσίδα, η οποία ήλθε στην Ελλάδα για πρώτη φορά το 2007, αυτή την στιγμή αριθμεί 28 καταστήματα σε οχτώ πόλεις, στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, Ρόδο, Ιωάννινα, Ξάνθη, Πάτρα και Κομοτηνή. Μετά τα πρόσφατα εγκαίνια του νέου καταστήματος της αλυσίδας στη Γλυφάδα, όπου για πρώτη φορά φιλοξενείται και παιδικό τμήμα, τα επόμενα εγκαίνια για το νέο κατάστημα της Η&Μ στη χώρα μας θα είναι εκτός Αθηνών, ξεκινώντας από την Πάτρα, προς το τέλος φθινοπώρου σε ένα χώρο επιφάνειας 1.100 τ.μ. και έπεται η Καλαμάτα, στις αρχές του χειμώνα, στο πρώτο κατάστημα για την εταιρεία σε ένα χώρο επιφάνειας 1.300 τ.μ..
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.