επικαιρότητα

Αυτό είναι το "Συμβόλαιο Θανάτου" ενός Έθνους



Οικογένεια Παπανδρέου... Τρεις γενιές "δολοφόνων" !!! 
Από τον "Ανένδοτο" στην "Αλλαγή" και από εκεί στην "Άβυσσο"....
..."Οι Έλληνες είναι αναρχικοί και δύσκολα "κουμαντάρονται". Γι' αυτό τον λόγο πρέπει να χτυπήσουμε βαθιά μέσα στις πολιτισμικές τους ρίζες. Μπορεί τότε να τους αναγκάσουμε να συμβιβαστούν. Εννοώ βέβαια να χτυπήσουμε τη γλώσσα τους, τη θρησκεία τους, τα πολιτιστικά και ιστορικά τους αποθέματα, έτσι ώστε να ουδετεροποιήσουμε τη δυνατότητά τους να αναπτύσσονται, να διακρίνουν τους εαυτούς τους ή να αποδεικνύουν ότι μπορούν να νικούν...". Αυτήν τη δήλωση φέρεται να έχει κάνει - και μάλιστα δημοσίως - ο Εβραίος Κίσινγκερ ...Ένας από τους πιο πονηρούς και επικίνδυνους σιωνιστές παγκοσμίως ...Ένας από τους πιο γνωστούς ανθέλληνες παγκοσμίως.


Όσο κι αν αυτό το οποίο θα πούμε θα απογοητεύσει τους γνωστούς συνομωσιολόγους των καφενείων, αυτή η δήλωση όχι μόνον δεν έχει ούτε ένα "ψήγμα" ορθότητας σ' αυτό το οποίο περιγράφει ως στρατηγική επιλογή, αλλά είναι εντελώς παραπλανητική. Πέραν του γεγονότος ότι ένας πονηρός σιωνιστής δεν θα αποκάλυπτε ποτέ - και μάλιστα δημοσίως - τις μύχιες σκέψεις του, αυτά, τα οποία του αποδίδονται, είναι απολύτως λάθος. Δεν έχουν κανένα νόημα και καμία αξία, γιατί οι λαοί, όταν στοχοποιούνται, δεν "καταστρέφονται" με τον τρόπο αυτόν. Οι Έλληνες, όσο ειδικά χαρακτηριστικά κι αν έχουν ως λαός, δεν παύουν να είναι ένας λαός όπως όλοι οι άλλοι ...Ένας λαός, ο οποίος, πέραν των ειδικών πνευματικών του χαρακτηριστικών, πρέπει - όπως όλοι οι λαοί του κόσμου - να εργαστεί για να επιβιώσει ...Ένας λαός, ο οποίος πρέπει να έχει τα εργοστάσιά του και τα χωράφια του και θα πρέπει να επιβιώσει με τον κόπο του ...Ένας λαός, ο οποίος θα πρέπει να πολεμήσει με αυτοθυσία όταν θα πας να του στερήσεις το μέσον που εξασφαλίζει την επιβίωση και το οποίο επιθυμεί να κληροδοτήσει στα παιδιά του.
Όταν θέλεις να του κάνεις κακό, του στερείς τη δυνατότητα να μπορεί να επιβιώσει ως σύνολο ...Του στερείς τη δυνατότητα να καλύψει μόνος του τις ανάγκες επιβίωσής του ...Του στερείς τον "ρυθμό" εκείνον, τον οποίο έχει πάρει μέσα στους αιώνες κατά τους οποίους έχει επιβιώσει ...Του καταστρέφεις όλα τα πετυχημένα πρότυπα, τα οποία έχει αναπτύξει μέσα στον χρόνο, προκειμένου να αναπαράγει απόλυτα τα πετυχημένα χαρακτηριστικά του ...Του αποσπάς το συλλογικό του κεφάλαιο, το οποίο έχει υπό την ιδιοκτησία του ...Τον παγιδεύεις, ώστε να ανοίξει τα σύνορά του στις εισαγωγές ...Του βάζεις "λουκέτο" στα εργοστάσιά του ...Του μετατρέπεις σε άχρηστα μπαΐρια τα χωράφια του ...Τον κάνεις δειλό, τεμπέλη, φυγόπονο και άχρηστο και εκεί "ποντάρεις" ..."Ποντάρεις" ότι θα τον κάνεις εξαρτώμενο από τις δικές σου "βοήθειες" και σε κάποια στιγμή θα του βγάλεις την "πρίζα" που τον κρατά "ζωντανό" ..."Ποντάρεις" ότι θα τον μάθεις να ζει με "δανεικά" και σε κάποια στιγμή θα του τα πάρεις όλα ..."Ποντάρεις" ότι θα τον έχεις κάνει τόσο δειλό, που δεν θα αντιδράσει ό,τι κι αν πάθει.
Δεν χρειάζεται δηλαδή να τους αντιμετωπίσεις ως "Έλληνες", για να τους κάνεις κακό με "ανώτερες" και πιο περίπλοκες στρατηγικές. Μετέτρεψε τους Έλληνες σε δειλούς, άχρηστους και τεμπέληδες και μην ασχολείσαι καθόλου με τη γλώσσα τους, τη θρησκεία του ή τον πολιτισμό τους. Ας είναι όσο Έλληνας θέλει ένας δειλός ή ένας άχρηστος άνθρωπος. Αν καταφέρεις και τον κάνεις δειλό και άχρηστο, τα έχεις καταφέρει όλα, άσχετα με την πρώτη "ύλη" που χρησιμοποιείς. ¨Όταν μπορείς να το κάνεις αυτό, δεν χρειάζεται να στοχεύεις στην "ελληνικότητά" του. Όλα αυτά τα "ανώτερα" έχουν αξία, όταν λειτουργούν υποστηρικτικά και δεν τους αφήνουν να "πέσουν", ώστε να γίνουν άχρηστοι και τεμπέληδες. Αν όμως μπορεί κάποιος, με κάποιον "πλάγιο" τρόπο, να τους κάνει τέτοιους, δεν θα βρει τη θρησκεία ή τον πολιτισμό τους ως εμπόδια μπροστά σου. Αρκεί δηλαδή να γνωρίζεις πώς κάνεις κακό σε λαούς και θα το καταφέρεις και εναντίον των Ελλήνων, όσο ειδικά χαρακτηριστικά κι αν έχουν.
Ο Κίσιγκερ όλα αυτά τα γνωρίζει. Το παράξενο θα ήταν να μην τα γνώριζε. Ως εκ τούτου θεωρούμε βέβαιο ότι γνωρίζει τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών. Αλίμονο, για έναν τέτοιον παράγοντα της διεθνούς πολιτικής, αν δεν τα γνώριζε. Αλίμονο για έναν Σιωνιστή να μην γνώριζε ένα θέμα, το οποίο απασχόλησε τον σιωνισμό και την παγκόσμια κοινωνία για πάνω από έναν αιώνα. Διαβάζουμε, για παράδειγμα, στο "πρωτόκολλο" 5: "...Το μεγάλο μυστικό, για να κυβερνά κανείς με επιτυχία, είναι να πολλαπλασιάζει τα ελαττώματα του λαού, τις κακές του συνήθειες, τα πάθη και τις κοινωνικές του ροπές, έτσι που να μην μπορεί κανείς να βρει άκρη σε αυτό το ηθικό χάος και οι άνθρωποι να φθάσουν στο σημείο να μην μπορεί να συνεννοηθεί ο ένας με τον άλλο".


Διαβάζοντας αυτό το "πρωτόκολλο", θα έλεγε κανείς ότι διαβάζει κάποιο κρυφό καταστατικό του "Πασοκιστάν". Αν τα χειρότερα χαρακτηριστικά ενός λαού - που πρέπει να πολλαπλασιαστούν - είναι αυτά τα οποία περιγράψαμε, τότε όλα αυτά τα έχουν πετύχει ήδη κάποιοι εις βάρος των Ελλήνων. Στις τελευταίες δεκαετίες οι Έλληνες έγιναν δειλοί, τεμπέληδες, φυγόπονοι, κουτοπόνηροι κλπ.. "Ξεπούλησαν" θρησκεία, πατρίδα και οικογένεια, για να ζήσουν το "όνειρό" τους ...Το δανεικό "όνειρό" τους ...Το "όνειρο" που περιλάμβανε μια "αυτοκινητάρα GLS" και μια "εξοχικάρα", έστω και αυθαίρετη ...Το "όνειρο" που περιλάμβανε άραγμα στο κρατικό γραφείο με τη φραπεδούμπα παγωμένη.
Όλα αυτά όμως δεν ήρθαν ξαφνικά. Δεν άλλαξε ως δια μαγείας η ελληνική κοινωνία, ώστε να αλλάξουν με τον ίδιο τρόπο και τα χαρακτηριστικά της. Είναι προφανές ότι έγινε μια έξωθεν επιβεβλημένη επέμβαση. Είναι βέβαιο ότι όλα αυτά έγιναν "οργανωμένα" και όχι με τυχαίες διαδικασίες. Έγιναν οργανωμένα μέσα από συγκεκριμένους μηχανισμούς, οι οποίοι "αντάμειβαν" τους "μεταλλαχθέντες" Έλληνες. Έγιναν μέσα από μηχανισμούς, οι οποίοι όχι μόνον θεωρούσαν τους "συμβατικούς" και φιλότιμους Έλληνες κορόιδα, αλλά τους απέκλειαν από τα πάντα. Έγιναν μέσα από τα κόμματα, τα οποία μονοπώλησαν την εξουσία ...Τα κόμματα, τα οποία με την εξουσία που κατέκτησαν δημιουργούσαν νέα πρότυπα συμπεριφορών, εφόσον είχαν το κρατικό χρήμα να τα "προωθούν" και να τα "γυαλίζουν".
Ο κομματισμός, ο οποίος για "ξεκάρφωμα" "ντύνεται" με διάφορες ιδεολογίες, τι άλλο μπορεί να είναι πέρα από έναν "πολλαπλασιαστή" των ελαττωμάτων ενός λαού; Με "άλλοθι" τον κομματισμό ευνοείται ο παρασιτισμός, ο νεποτισμός, η αναξιοκρατία, η διαφθορά κλπ.. Με "άλλοθι" τον κομματισμό οι άχρηστοι και οι τεμπέληδες επιβάλλονται πάνω στους υπολοίπους. Με "άλλοθι" τον κομματισμό περνάει ο έλεγχος των κοινωνικών τάξεων στους αστούς των κομμάτων. Όμως, για να γίνουν όλα αυτά, απαιτείται μια κινητήρια "δύναμη". Τέτοια δύναμη είναι το χρήμα. Με χρήμα τα καταφέρνεις όλα αυτά. Με χρήμα, για παράδειγμα, ισχυροποιείς τον κομματισμό και αφού τον δέσεις" στην εξουσία βγάζεις ακόμα περισσότερο χρήμα. Ποιος σου έδωσε το χρήμα, για να καταφέρεις τον στόχο σου; Σε αυτόν χρωστάς και θα τον "ξεπληρώσεις" με την εξουσία ...Με την εξουσία θα φροντίσεις να "ξεπληρώσεις" τους ευεργέτες σου.
Σε αυτήν την παράγραφο - όσο κι αν αυτό φαίνεται παράξενο - περιγράψαμε την περίοδο της Μεταπολίτευσης. Ποιος ήταν ο κυρίαρχος της Μεταπολίτευσης; Ποιος ήταν ο κυρίαρχος πολιτικός άνδρας; ...Ένας ομοεθνής του Κίσινγκερ. Ο γιος τής Μινέικο. Ποιοι "δάνεισαν" στον Παπανδρέου τα χρήματα, για να διεκδικήσει την εξουσία στην Ελλάδα; ...Οι χρηματοδότες τού ΠΑΚ ...Οι Εβραίοι "επενδυτές" τής Νέας Υόρκης. Με αυτά τα χρήματα ο Ανδρέας κατέκτησε την εξουσία. Στη συνέχεια τι έκανε; ...Αυτό, το οποίο προέβλεπαν τα "πρωτόκολλα" των Σοφών της Σιών ...Αυτό, το οποίο ο πονηρός Κίσινγκερ έκανε δήθεν πως δεν γνώριζε. "Πολλαπλασίασε" τα ελαττώματα του λαού, τις κακές του συνήθειες, τα πάθη και τις κοινωνικές του ροπές.
Τι κέρδισε από αυτό ο Αντρέας; ...Μονιμοποιήθηκε στην εξουσία. "Αρρώστησε" τον ελληνικό λαό και τον εξουσίασε για πολλές δεκαετίες χωρίς καμία αντίδραση. Με αυτήν την μόνιμη επαφή στην εξουσία μπόρεσε και ξεπλήρωσε όλα τα "χρέη" του προς τους χρηματοδότες του. Στην εποχή τού ΠΑΣΟΚ αυξήθηκε σε βαθμό εγκληματικό το δημόσιο χρέος. Στην εποχή τού ΠΑΣΟΚ ο ελληνικός λαός έβγαλε όλη την αθλιότητα που μπορεί να κρύβει μια κοινωνία μέσα της. Στην εποχή τού ΠΑΣΟΚ όλοι ήθελαν να ζουν πλούσια, χωρίς να δουλεύουν ...Στην εποχή αυτή, που μάθαμε για αγρότες, οι οποίοι δεν πήγαιναν στα χωράφια τους, αλλά περίμεναν τις επιδοτήσεις και τα "πακέτα" στα καφενεία ...Στην εποχή αυτή, που το κράτος "κοινωνικοποιούσε" πανάκριβα τα ιδιωτικά εργοστάσια, για να κάθονται οι εργάτες και να παριστάνουν τους δημόσιους "υπαλλήλους". Τότε ακούσαμε το περίφημο "δικαίωμα στην τεμπελιά". Στην εποχή τού ΠΑΣΟΚ η "λαμογιά" έγινε το "σήμα" κατατεθέν τής ελληνικής κοινωνίας. Θέμα χρόνου ήταν αυτή η κατάσταση να μας οδηγήσει στη χρεοκοπία. Θέμα χρόνου ήταν όμως και να απαιτηθεί έλεγχος του χρεοκοπημένου λαού, για να μην κινηθεί ενάντια σ' αυτούς που τον κατέστρεψαν.
...Κανένα πρόβλημα. Τα "πρωτόκολλα" έχουν λύσεις για ολόκληρη την πορεία τής "νόσου". Διαβάζουμε, λόγου χάρη, στο "πρωτόκολλο" 13: "...Για το ενδεχόμενο δε κάποτε να συνέλθουν και με τη σκέψη ν' αντιληφθούν τα δίχτυα που τους έχουμε ρίξει, θα τους κρατάμε απασχολημένους και θα τους διαφθείρωμε με τα τυχερά παιχνίδια, τα αθλητικά θεάματα, τις άσωτες διασκεδάσεις, τον αλκοολισμό, τα ναρκωτικά και τα πορνεία". Αυτή είναι η περίοδος που ήρθε ο "λογαριασμός" τής αθλιότητας ...Η εποχή αυτή, όπου οι "δανειστές" μας έπρεπε να βγάλουν την "πρίζα" και θα έπρεπε να είναι σίγουροι ότι δεν θα αντιδράσουν τα χαϊβάνια ...Η εποχή του Μνημονίου. Από το ροζ βίντεο της "τριανταπεντάχρονης" του Ζαχόπουλου, που "τύφλωσε" τους Έλληνες και δεν "έβλεπαν" ότι ο Καραμανλής έπαιρνε δημόσιο χρήμα για να σώσει ιδιωτικές τράπεζες, μέχρι το ροζ βίντεο της Αλεξανδράτου, που "βγήκε" ακριβώς την ώρα που ο λαός έπρεπε να αντιδράσει για την προδοσία του Γιώργου Παπανδρέου, η μεθοδολογία είναι απολύτως ίδια ...Του πετάς στα μούτρα αθλητικά σώβρακα και γυαλιστερές κιλότες και τον αποπροσανατολίζεις όπως αποπροσανατολίζεις έναν σκύλο, όταν του πετάς ένα κόκαλο.
Κανένας δεν αντιδρά σε τίποτε. Δεν αντιδρούν ούτε τα αρμόδια όργανα της Πολιτείας. Δεν αντιδρά ούτε ο θεματοφύλακας της νομιμότητας, που είναι η Δικαιοσύνη. Το Μνημόνιο και όλες οι επιμέρους συνθήκες στις οποίες σύρθηκε το κράτος να υπογράψει είναι παράνομο και παράνομες. Το Σύνταγμα έγινε "πατσαβούρα", προκειμένου να ικανοποιηθούν οι δανειστές τοκογλύφοι. Και όμως, κανένας δικαστής δεν αντέδρασε. Ως εκ τούτου κανένας προδότης δεν φοβήθηκε να τραβήξει την κατάσταση όσο πάει. Γιατί να φοβηθούν; ...Έβαλαν τους δικαστές να παριστάνουν τους πολιτικούς και να δικαιολογούν τις αποφάσεις τους όχι με βάση την αντικειμενικότητα του νόμου, αλλά την υποκειμενικότητα της πολιτικής. Οι καθαρίστριες δεν επαναπροσλήφθηκαν όχι επειδή αυτό είναι το νόμιμο, αλλά επειδή αυτό συμφέρει την πολιτική κατάσταση ...Οι δικαστές αποφάσισαν για την πολιτική κατάσταση ...Έγιναν ταυτόχρονα πολιτικοί και οικονομολόγοι.
Δεν μας εκπλήσσει αυτό. Γιατί; ...Γιατί προβλέπεται στο Πρωτόκολλο 8: "...Έχουμε χρέος να οικειοποιηθούμε όλα τα όργανα, που οι αντίπαλοί μας θα μπορούσαν να μεταχειρισθούν εναντίον μας. Θα χρειασθεί να βρούμε στις λεπτότητες της δικαστικής γλώσσας μία δικαιολογία για τις περιπτώσεις που θα υπάρξει ανάγκη να ανακοινώσουμε αποφάσεις, οι οποίες πιθανόν να φανούν πάρα πολύ θρασείς και άδικες, γιατί ενδιαφέρει να εκφράζουμε τις αποφάσεις αυτές με λέξεις, που να φαίνονται ότι είναι ηθικά γνωμικά πολύ υψηλά, έχοντας συγχρόνως νομικό χαρακτήρα.
Θα περιστοιχίσουμε την κυβέρνησή μας με έναν ολόκληρο κόσμο οικονομολόγων. Να γιατί οι οικονομολογικές επιστήμες είναι οι σπουδαιότερες για τη διαπαιδαγώγηση των Ιουδαίων."
Την ώρα που οι πάντες πρόδιδαν τον λαό, αυτός αγρόν ηγόραζε. Σε μια περίοδο απόλυτης καταστροφής και φτώχειας οι Έλληνες δεν "αντιδρούν", γιατί ονειρεύονται κέρδη τζόγου ...Ονειρεύονται να είναι οι ίδιοι οι "πολυεκατομμυριούχοι" με τα "πέντε" και τα "δέκα" γράμματα. Οι διεφθαρμένοι που τον κυβερνάνε έχουν αφήσει τον τζόγο ελεύθερο και την "ελευθεριότητα" της κοινωνίας στο έπακρο. Όποιος έχει χρήματα "νομιμοποιείται" να απολαμβάνει τα πάντα ..."Άσωτες" διασκεδάσεις με ναρκωτικά, "ξύδια" και πόρνες. Η "πλέμπα" θα νιώθει εν "αναμονή" πλούσια ..."Προσεχώς" πλούσια. Μέχρι βέβαια να "πλουτίσει" θα χαζεύει ποδόσφαιρο και θα παίζει στοίχημα ...Θα μαλώνει στα καφενεία για τα εκατομμύρια που θα πάρει ή δεν θα πάρει ο Μέσι και θα περνάει την ώρα του καταναλώνοντας τα "σκουπίδια" τής παρακμής. Όταν δεν θα αγοράζει τα περιοδικά life-style, για να βλέπει πώς διασκεδάζουν οι μελλοντικοί "συνάδερφοί" τους στη Μύκονο, θα αγοράζει τα περιοδικά για το στοίχημα ...Ο Μαρινάκης και ο Μελισσανίδης θα τον κάνουν "πλούσιο", γιατί είναι "καλά" παιδιά ...Τόσο καλά παιδιά, που μέχρι και η Εκκλησία τα "ευλογεί" ...Από το Πατριαρχείο της Πόλης μέχρι τη Μητρόπολη του Πειραιά.
Κοινωνική αρρώστια.
Όμως, για να φτάσει μια κοινωνία σε αυτήν την κατάσταση, θα πρέπει να "αρρωστήσει". Για να μην ενοχλείται που στερείται της δυνατότητας να επιβιώσει με τον κόπο και την αξιοπρέπειά της, θα πρέπει να βρίσκεται σε προχωρημένη "σήψη" ...Να μην αντιδρά σε τίποτε ...Να της αρπάζουν τα πάντα και να κάθεται να υπομένει τα πάντα, "ελπίζοντας" ...Να βλέπει ιμπεριαλιστές να αρπάζουν ΟΤΕ, ΔΕΗ και ό,τι πολύτιμο υπάρχει στην αγορά, χωρίς να βγάζει "άχνα" ...Να βλέπει ανθέλληνες τοκογλύφους να αρπάζουν λιμάνια, αεροδρόμια, δρόμους, γέφυρες και να τους ανέχεται σαν "επενδυτές" ...Να φτάνει στο σημείο να χάνει μέχρι και τους φάρους και τα στρατόπεδά της και να μην αντιδρά. Γιατί; ...Γιατί είναι "άρρωστη" ...Γιατί παρουσιάζει όλα τα "συμπτώματα" μιας "αρρώστιας" ...Γιατί έχει μάθει να περιμένει διορισμούς και επιδόματα προκειμένου να επιβιώνει άκοπα ...Γιατί έχει μάθει να ανέχεται να κλείνουν εργοστάσια και να περιμένει σταυροπόδι τουρίστες, οι οποίοι δήθεν θα κατακλύσουν τον τόπο και θα σκορπάνε εύκολα λεφτά, τα οποία οι πονηροί απλά θα τα "μαζεύουν" ...Γιατί έχει μάθει να παίρνει δάνεια, για να μπαλώνει τις "τρύπες" της καθημερινότητάς της και να υψώνει τεχνητά τον "πήχη" τού βιοτικού της επιπέδου.
Τι είναι όμως "αρρώστια" για μια κοινωνία; ..."Αρρώστια" είναι το φαινόμενο εκείνο, το οποίο αλλάζει τις συμπεριφορές των κοινωνικών τάξεων ...Κυρίως των κοινωνικών εκείνων τάξεων, που συνδέονται με την παραγωγή ...Των κοινωνικών τάξεων, που συνδέονται με το εθνικό κεφάλαιο και την εργασία ...Των κοινωνικών τάξεων, που δίνουν "ρώμη" σε μια κοινωνία και είναι θέμα επιβίωσης γι' αυτές να αγωνίζονται για τη διασφάλιση των μέσων εκείνων, που τους δίνουν τη δυνατότητα να εργάζονται και να παράγουν ...Των κοινωνικών τάξεων, που δεν θέλουν "λουκέτα", στα εργοστάσια γιατί θίγονται από αυτά ...Των κοινωνικών τάξεων, οι οποίες δεν θέλουν "επενδυτές" να βάζουν τα χωράφια τους σε "αγρανάπαυση" και να τους μετατρέπουν σε σερβιτόρους μέσα στην ίδια τους την πατρίδα.
Η μεγαλύτερη και πιο άσχημη "αρρώστια", που μπορεί να πλήξει μια κοινωνία, είναι ο αστισμός...Ένας πραγματικός "καρκίνος" για όλες τις κοινωνίες ...Ο αστισμός, ο οποίος στον ανεξέλεγκτο πολλαπλασιασμό του γίνεται "θανάσιμος" και παίρνει τη χειρότερη μορφή του, που είναι ομικροαστισμός ...Ο αστισμός των φτωχών, των τεμπέληδων, των ασήμαντων, των αγράμματων, των εκπαιδευμένων σε "ψίχουλα" εξειδίκευσης, οι οποίοι αναζητούν τρόπο να σωθούν και προκειμένου να το καταφέρουν αυτό, μολύνουν τα πάντα. Αυτή είναι η μεγαλύτερη κοινωνική "αρρώστια", που μπορεί να χτυπήσει έναν λαό. Γιατί; ...Γιατί τον "παραλύει" ...Γιατί στερεί τη δυνατότητα ανανέωσης των "κυττάρων" τών υπόλοιπων κοινωνικών τάξεων ...Γιατί, αν εξαπλωθεί ανεξέλεγκτα, μπορεί να "μολύνει" το σύνολο των κοινωνικών τάξεων.
Αυτός είναι και ο λόγος που γίνεται επικίνδυνος. Ο "εργατισμός" ή ο "αγροτισμός" δεν μπορούν να γίνουν "αρρώστια", γιατί δεν μπορούν επεκταθούν μέσα στην κοινωνία εις βάρος των υπολοίπων κοινωνικών τάξεων. Δεν μπορούν να γίνουν "αρρώστιες", γιατί δεν μπορούν να δελεάσουν τα παιδιά των υπολοίπων κοινωνικών τάξεων να μπουν στις "τάξεις" τους. Το ίδιο και ο "κεφαλαιοκρατισμός". Αυτός μπορεί να δελεάσει, αλλά δεν είναι δυνατόν να γίνει προσβάσιμος από όλους, γιατί το κεφάλαιο ποτέ δεν φτάνει για όλα τα μέλη τής κοινωνίας.
Αντίθετα ο "αστισμός" δεν έχει τέτοια προβλήματα ...ΟΛΟΙ μπορούν να μορφωθούν μέσα σε μια κοινωνία και άρα να γίνουν "κεφαλαιοκράτες", έστω και στην άυλη μορφή κεφαλαίου. Δεν έχει δηλαδή τα μειονεκτήματα των υπολοίπων ταξικών "-ισμών". ΟΛΟΙ λαχταρούν, ως εργαζόμενοι, να διοριστούν σε μια θέση, η οποία θα τους επιτρέπει να τεμπελιάζουν και να πληρώνονται πολύ καλύτερα από τους εργάτες ή τους αγρότες ...Σε μια θέση χωρίς τις μεγάλες ευθύνες τού κεφαλαιοκράτη ή τον πολύ κόπο τού εργάτη. Αυτό το "δέλεαρ" έλκει τους πονηρούς από όλες τις κοινωνικές τάξεις. Αυτό γινόταν πάντα και αυτό γίνεται και σήμερα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όλοι οι δευτερότοκοι ή τριτότοκοι γιοι των φοβερών φεουδαρχών τού Μεσαίωνα γίνονταν αστοί στρατιωτικοί ή ιερείς. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το "δικαίωμα" στην παιδεία το κατέκτησαν τα παιδιά των εργατών, προκειμένου κάποια από αυτά να γίνουν αστοί. Ο αστισμός, δηλαδή, πάντα ήταν μια δελεαστική επιλογή τόσο για τους "έχοντες" όσο και για τους "μη έχοντες" της κοινωνίας.
Αυτό πάντα το γνώριζε η εξουσία και βέβαια η κοινωνία. Μια υγιής κοινωνία ποτέ δεν επέτρεπε να ξεφύγουν τα πράγματα από τα όρια, γιατί κινδύνευε η ασφάλειά της. Δεν ήθελε να βάζει τους πολλούς αδύναμους της κοινωνίας να σκέφτονται πονηρά και ως εκ τούτου να μην εργάζονται. Δεν ήθελε να δίνει πανεπιστημιακά "χρίσματα" στους γόνους των αγροτών και των εργατών και αυτοί, αντί να πηγαίνουν στις εργασίες τους, να πηγαίνουν στα κομματικά γραφεία, για να παρακαλάνε για έναν διορισμό και μια εύκολη ζωή.
Το ακόμα χειρότερο θα εμφανιζόταν, όταν θα ερχόταν η στιγμή που όλοι αυτοί οι υπεράριθμοι "επιστήμονες" θα αντιλαμβάνονταν ότι δεν τους "χωρούσε" ο κρατικός μηχανισμός, για να μπουν εκεί ως εργαζόμενοι ...Όταν θα αντιλαμβάνονταν ότι ο μόνος τρόπος επιβίωσής τους θα ήταν να μπουν στην αγορά, μετατρέποντας το "κεφάλαιό" τους σε "μαγαζί". Η κεφαλαιοποίηση της επιστημονικής γνώσης μόνον προβλήματα θα έφερνε στην κοινωνία και όχι κέρδη. Η μετατροπή τού επιστήμονα σε "κεφαλαιοκράτη-μαγαζάτορα" θα τον μετέτρεπε σε δημόσιο κίνδυνο. Γιατί; ...Γιατί είναι θέμα χρόνου η καταστροφή ...Η γενική καταστροφή ...Η εθνική, κοινωνική και ταξική καταστροφή ...Ακόμα και η περιβαλλοντική καταστροφή.
Αυτά, τα οποία λέμε, ας μην φαίνονται ως υπερβολικά. Αρκεί να γνωρίζεις πώς λειτουργεί το σύστημα και τα καταλαβαίνεις αυτά. Ας σκεφτεί ο αναγνώστης απλά πράγματα και θα αρχίσει να μπαίνει στο νόημα. Για παράδειγμα, πότε αρχίσαμε να ανησυχούμε για τα γεωργικά προϊόντα που βάζουμε στο τραπέζι μας; Πότε άρχισαν τα γεωργικά φάρμακα να γίνονται αίτια αρρωστιών και θανάτων και άρα αίτια κοινωνικής ανησυχίας; ...Όταν το κράτος έπαψε να ελέγχει τη γεωργική παραγωγή με τους δικούς του γεωπόνους ...Όταν έπαψε να "παράγει" επιστημονικό δυναμικό με βάση τις ανάγκες της κοινωνίας ...Όταν έπαψε να στηρίζει έναν σχεδιασμό, που το υποχρέωνε να "παράγει" επιστήμονες με βάση τις ανάγκες του.
Όταν, για λόγους πολιτικής, φτιάχνεις γεωπονικές σχολές όπου βρίσκεις να υπάρχει διαθέσιμο "υπόστεγο" και "παράγεις" γεωπόνους με τον "τόνο", θέμα χρόνου είναι το πρόβλημα. Γιατί; ...Γιατί θα αναγκαστείς - για να δώσεις στον γεωπόνο, που έφτιαξες, τη δυνατότητα να επιβιώσει - να τον κάνεις εμποράκο της συμφοράς. Μη μπορώντας να τους προσλάβεις όλους σε μια έμμισθη κρατική θέση, θα τους δώσεις άδειες να πουλάνε φυτοφάρμακα για να επιβιώσουν. Όταν το μεροκάματο του "επιστήμονα" εξαρτάται από το πόσα ζιζανιοκτόνα Roundup της Monsanto θα πουλήσει την ημέρα, ευνόητο είναι ότι θα προσπαθεί να πείσει τους αγράμματους αγρότες να ραντίζουν μέρα-νύχτα και όχι όταν απλά υπάρχει πραγματική ανάγκη, όπως θα έκανε ένας έμμισθος κρατικός υπάλληλος.
Όταν αυτό το Roundup "κατηγορείται" για την πρόκληση καρκίνου, γενετικών ανωμαλιών και της νόσου του Πάρκινσον, ευνόητο είναι ότι, πριν αυτό φτάσει στο "πιάτο" μας, εξαιτίας του φτωχού γεωπόνου, υπεύθυνοι είναι αυτοί, οι οποίοι "παρήγαγαν" γεωπόνους που εξαρτιόνταν από τις πωλήσεις του. Όταν η πάμπλουτη Μονσάντο γνωρίζει τις αγωνίες επιβίωσης των απείρων Ελλήνων γεωπόνων, ευνόητο είναι ότι θα τους "πλησιάσει" και με δώρα και προμήθειες θα τους βάλει να "φορτώνουν" τους αγρότες με φυτοφάρμακα. Όταν σε μια μικρή Ελλάδα "παράγεις" γεωπόνους, οι οποίοι αρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες της Ευρασίας, ευνόητο είναι ότι γνωρίζεις την επικινδυνότητα της κατάστασης.
Τα ίδια γίνονται σε όλους τους τομείς όπου η επιστημονική υπηρεσία γίνεται "προϊόν" για να καλύψει ανάγκες της κοινωνίας, η οποία σταδιακά μετατρέπεται παράνομα σε "αγορά". Όλοι οι Έλληνες έχουν άποψη περί της "πολυφαρμακίας" που χαρακτηρίζει τον ελληνικό λαό. Πολλοί συνδέουν τη σημερινή προβληματική κατάσταση της υγείας, που χαρακτηρίζει τον ελληνικό λαό, ως αποτέλεσμα της "πολυφαρμακίας". Ποιος ευθύνεται γι' αυτό; Οι απλοί Έλληνες πολίτες; Τι κάνουν; Μπαίνουν στα φαρμακεία και ψάχνουν νέα φάρμακα να τα καταπιούν; ...Όχι βέβαια. Τα φάρμακα κάποιοι τους τα "φορτώνουν". Τα νέα φάρμακα των μεγάλων πολυεθνικών κάποιοι τα "ανακαλύπτουν" πριν απ' αυτούς γι' αυτούς.
Όταν "παράγεις" φαρμακοποιούς με τον "τόνο", οι οποίοι δεν μπορούν να απορροφηθούν από τη φαρμακοβιομηχανία και τους κάνεις απλούς μαγαζάτορες, δεν θα έχεις αυτό το πρόβλημα; Όταν ταυτόχρονα "παράγεις" γιατρούς με τον "τόνο", οι οποίοι δεν μπορούν να απορροφηθούν από τα Νοσοκομεία και πρέπει να ζήσουν με ένα ακουστικό στον λαιμό, δεν θα αναζητήσουν το μεροκάματο από κοινού με τον "φαρμακομαγαζάτορα" συνέταιρο;
Αν ο πολίτης εξεταζόταν από τους έμμισθους γιατρούς των νοσοκομείων και των ασφαλιστικών ταμείων, δεν θα τον "φόρτωναν" φάρμακα, για να ζήσουν από την "προμήθεια" ...Να πάρει ο γιατρός το "κατιτίς" του από τη φαρμακευτική εταιρεία που τον "παρακολουθεί" στις συνταγογραφήσεις του και να κονομήσει και ο φαρμακοποιός από την πώληση των σκευασμάτων εις βάρος των ασφαλιστικών ταμείων. Με αυτόν τον τρόπο προκλήθηκε βλάβη στην υγεία του ελληνικού πληθυσμού και απειλείται ταυτόχρονα και η επιβίωση των ασφαλιστικών ταμείων, εφόσον όλο το κόστος της δυσλειτουργίας του κλάδου της υγείας πέφτει πάνω σ' αυτά.
Τα ίδια γίνονται σε όλους τους τομείς. Με έναν ανάλογο τρόπο καταστράφηκαν οι ελληνικές πόλεις, εφόσον οι μηχανικοί, οι οποίοι "παράγονταν" κάθε έτος, δεν είχαν σχέση με τις πραγματικές ανάγκες τής κοινωνίας. Όταν αυτοί οι "επιστήμονες", για λόγους επιβίωσης, μπαίνουν σε πλειοδοτικό διαγωνισμό μεταξύ τους, ευνόητα είναι τα τραγικά αποτελέσματα. Όταν με τον ίδιο Οικοδομικό Κώδικα ένας ευσυνείδητος μηχανικός φτιάχνει ένα απλό τριώροφο και ένας αδίστακτος συνάδελφος του ένα οκταώροφο "μεταμφιεσμένο" σε τριώροφο με έξτρα σοφίτα και τέσσερα "υπόγεια", ευνόητα είναι μερικά πράγματα. Οι αδίστακτοι θα δημιουργήσουν διαφθορά στους συναδέλφους τους στην πολεοδομία και θα ξεκινήσει το χάος.
Με ανάλογο τρόπο καταστράφηκε και η δημόσια παιδεία. "Παράγεις" καθηγητές, τους οποίους δεν μπορείς να τους βολέψεις. Αυτό δημιουργεί συνθήκες ανάπτυξης παραπαιδείας. Οι "μέσα" καθηγητές τα "βρίσκουν" με τους "έξω" και διδάσκουν με τέτοιον τρόπο τα παιδιά, που να τους κάνουν καλούς "πελάτες" των φροντιστηρίων και όχι καλούς μαθητές. Επωφελούνται και οι ίδιοι από τα φροντιστήρια και μαζί τους ζει ένας ολόκληρος κόσμος διδασκόντων, που δεν είναι διορισμένοι. Αν μετατρέψεις τη δημόσια εκπαίδευση σε "αγορά", τελειώνει και ο ρόλος της. Η δημόσια εκπαίδευση δεν εκπληρώνει την αποστολή της και γίνεται μια "πλατφόρμα", η οποία απλά κουβαλάει "πελάτες" σε μια συντεχνία επαγγελματιών.

Το ακόμα χειρότερο είναι όταν παραδίδεις και τον τραπεζικό τομέα στους ιδιώτες αστούς. Τι "εμπορεύεται" η τράπεζα; Πώς θα πάρει μπόνους ο αστός υπάλληλός της; Χρήματα δεν "εμπορεύεται" η τράπεζα; Όσο περισσότερα χρήματα δανείσει ο υπάλληλός της, τόσο πιο πολύ μπόνους δεν θα πάρει; Άρα; ...Άρα θα αρχίσει ο υπάλληλος να λέει ψέματα, για να ξεγελάσει τους αφελείς ...Όλους τους αφελείς, εφόσον όλοι αποτελούν στόχους του. Θα προσπαθήσει να ξεγελάσει τον βιομήχανο, για να του δώσει ένα μεγάλο δάνειο, ώστε να κάνει μια "επένδυση" ακόμα κι αν αυτή δεν του είναι απαραίτητη. Θα προσπαθήσει να ξεγελάσει τον αγρότη, για να πάρει ένα θηριώδες τρακτέρ, το οποίο δεν το έχει ανάγκη. Θα προσπαθήσει να ξεγελάσει τον εργάτη, για να δώσει "αύξηση" στον εαυτό του, στέλνοντάς τον διακοπές. Λύσεις για όλα τα προβλήματα. Λύσεις, τις οποίες τις προσφέρουν οι αστοί σε όλες τις υπόλοιπες κοινωνικές τάξεις. Μέσα σε ελάχιστα χρόνια μπορεί μια ολόκληρη κοινωνία να βυθιστεί στα χρέη, επειδή κάποιοι την έπεισαν ότι το "αφεντικό" τρελάθηκε και μοιράζει τζάμπα χρήμα.
Όλα αυτά, για κάποιον που έχει γνώσεις, είναι προβλέψιμες καταστάσεις. Δεν χρειάζεται να τις δει να συμβαίνουν, για να καταλάβει τι θα συμβεί. Δεν χρειάζεται να πηδήξει κάποιος από τον δέκατο όροφο, για να δει ότι σκοτώνεσαι μετά από μια τέτοια πράξη. Αυτοί, λοιπόν, οι οποίοι σχεδίασαν ένα "πληθωριστικό" σύστημα ανώτατης εκπαίδευσης, γνώριζαν τι ακριβώς θα ακολουθήσει. Επειδή ακριβώς γνώριζαν, θεωρούμε προφανές ότι τους συνέφερε η σημερινή αθλιότητα, που ακολούθησε του "λάθους" τους. Γνώριζαν εξ' αρχής ότι οι συνάδερφοι θα συνθέσουν "συμμορίες" συντεχνιακές και όλοι μαζί, λόγω κοινού αντικειμένου, θα συνθέσουν ταξική "συμμορία" ...Αυτό ακριβώς, το οποίο βιώνουμε σήμερα με τον πιο ολέθριο τρόπο. Η συμμορία των αστών προδίδει την πατρίδα και μπορεί να το κάνει, γιατί "καπελώνει" και τις υπόλοιπες κοινωνικές τάξεις.
Αυτό το "καπέλωμα" είναι το χειρότερο που μπορεί να κάνει η αστική τάξη. Αν δηλαδή κάποιος νομίζει ότι το να μετατρέψουν οι αστοί "επιστήμονες" τις ανάγκες τής κοινωνίας σε "αγορά" είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί στην κοινωνία, κάνει λάθος. Το απολύτως χειρότερο είναι να μετατρέψουν οι "επιστήμονες" τις υπόλοιπες κοινωνικές τάξεις σε "υποχείριά" τους. Και πάλι ας σκεφτεί ο αναγνώστης με τον πιο απλό τρόπο. Πότε για παράδειγμα άρχισε να προδίδεται το εργατικό κίνημα στην Ελλάδα; Πότε "αλώθηκε" η εργατική τάξη; ...Όταν "πλημμύρισαν" την ΓΣΕΕ των εργατών Πρωτόπαπες, Πολυζωγόπουλοι και Παναγόπουλοι ...Όταν στη θέση των συνδικαλιστών τής εργατικής τάξης δεν έμπαιναν εργάτες, αλλά κομματικοκινούμενοι αστοί ...Όταν τους εργάτες άρχισαν να τους αντιπροσωπεύουν οικονομολόγοι, δικηγόροι και κοινωνιολόγοι.
Πότε άρχισε να προδίδεται ο αγροτικός κόσμος; ...Όταν στους γεωργικούς συνεταιρισμούς, τους οποίους ίδρυσαν οραματιστές γαιοκτήμονες, άρχισαν να "τρυπώνουν" και πάλι αστοί ...Όταν τα συμφέροντα των γεωργών ανέλαβαν να τα υπερασπίζονται άνθρωποι, οι οποίοι δεν μπορούσαν να ξεχωρίσουν τη φραουλιά από τη βελανιδιά ...Όταν αυτοί οι αστοί μετέτρεψαν την ευρωπαϊκή "βοήθεια" σε διαφθορά. Η διαφθορά των ευρωπαϊκών "πακέτων", που οδήγησε στη "σήψη" και τελικά στη διάλυση των αγροτικών συνεταιρισμών, ήταν στο σύνολο της δρομολογημένη από τους "αστούς", οι οποίοι διαχειρίζονταν μέσω των κομματικών μηχανισμών τους αγροτικούς συνεταιρισμούς ...Έκλεβαν για το κόμμα, την κοινωνική τους τάξη και τους εαυτούς τους και στο τέλος δεν έμεινε τίποτε...
...Ή σχεδόν τίποτε. Γιατί; ...Γιατί στο τέλος θα αναγκάζονταν να φάνε τις "σάρκες" τους ...Θα "πριόνιζαν" και το "κλαδί" πάνω στο οποίο κάθονταν ...Στο τέλος θα στρέφονταν εναντίον και του ίδιου του κράτους ...Εναντίον τού μηχανισμού εκείνου, τον οποίο τον αντιλαμβάνονταν ως "φωλιά" τους ...Εναντίον τού μηχανισμού εκείνου, τον οποίο τον αντιλαμβάνονταν σαν συλλογικό ταξικό τους κεφάλαιο ...Εναντίον τού μηχανισμού εκείνου, που τους έδινε τον εύκολο μισθό και που πάντα θα υπήρχε ως "κεφάλαιο", για να "κληροδοτήσουν" και μια θέση στα παιδιά τους. Θέμα χρόνου ήταν κάποιοι "υπάλληλοι" να δουν τους εαυτούς τους ως "επιχειρηματίες" και τη διαφθορά ως "δίκαιη" αντιπαροχή. Θέμα χρόνου ήταν να γίνουν κολλητοί με τους "Χριστοφοράκους" και να διαλύσουν τα πάντα ...Να υπερχρεώσουν το κράτος και να το φέρουν στα πρόθυρα της χρεοκοπίας.
Όλα αυτά δεν είναι τυχαία. Όλα αυτά ήταν γνωστά για όσους είχαν γνώσεις της κοινωνικής λειτουργίας. Όταν ο καθένας από εμάς με λίγη σκέψη τα ανακαλύπτει, γιατί να μην είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι το σύστημα και η εξουσία τα γνώριζε εξ' αρχής; Γιατί να μην τα γνώριζε εξ' αρχής ένας παράγοντας όπως ο Κίσινγκερ; Είναι δυνατόν ο Κίσινγκερ να γνώριζε τα λάθος και εμείς με λίγα λεπτά σκέψης να καταλάβαμε τα σωστά; ...Όχι βέβαια. Γνώριζε πάντα το σύστημα ότι η ανεξέλεγκτη αστικοποίηση μιας κοινωνίας μπορεί να την καταστρέψει.
Δεν μπορεί να λειτουργήσει μια κοινωνία με μοναδικό γνώμονα τα συμφέροντα της αστικής τάξης. Δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς την συνύπαρξη όλων των παραγωγικών τάξεων, που της δίνουν δύναμη και υγεία. Μπορεί να επιβιώσει, για παράδειγμα, μια πόλη, όπου όλοι είναι γιατροί και περιμένουν "πελάτες"; Ποιος θα χτίσει τα σπίτια για να κατοικήσουν; Ποιος θα παράγει λαχανικά για να τραφούν; Ποιος θα βγάλει τα ζώα για βοσκή, προκειμένου να υπάρχει κρέας; Ποιος θα καθαρίσει τους δρόμους από τα σκουπίδια; Μια κοινωνία έχει ανάγκη όλες τις κοινωνικές τάξεις, για να επιβιώσει.
Δεν είναι "δικαίωμα" του καθενός από εμάς να γίνει γιατρός ή μηχανικός. "Δικαίωμα" της κοινωνίας είναι να έχει γιατρούς και "υποχρέωσή" της είναι να αναζητά τους καλύτερους, που μπορούν να γίνουν τέτοιοι. Δεν υπάρχει "δικαίωμα" στην ανώτατη εκπαίδευση ...Δικαίωμα υπάρχει στη μόρφωση. Η ανώτατη εκπαίδευση δεν είναι μόρφωση ...Είναι επαγγελματική κατάρτιση. Η "υπερπαραγωγή" των Πανεπιστημίων δεν "υπερπαράγει" μορφωμένους, γιατί τότε δεν θα είχαμε πρόβλημα. Η "υπερπαραγωγή" των Πανεπιστημίων "υπερπαράγει" επαγγελματίες, οι οποίοι, αν δεν μπορεί να τους απορροφήσει η κοινωνία, είναι βέβαιον ότι θα στραφούν εναντίον της, προκειμένου να επιβιώσουν.
...Απλά πράγματα. Η ανώτατη εκπαίδευση είναι "πρωταθλητισμός" τού πνεύματος, που αφορά τους λίγους και έχει συμφέρον η κοινωνία αυτοί να είναι όσοι χρειάζεται η ίδια για τη λειτουργία της ...και αυτοί να είναι οι καλύτεροι. Μέσα στα πλαίσια αυτού του "πρωταθλητισμού" δικαίωμα σ' αυτήν έχουν οι καλύτεροι ...άσχετα αν προέρχονται από αστικές ή γεωργικές ή εργατικές οικογένειες ...Μόνον όμως οι καλύτεροι και όχι ΟΛΟΙ. Σε αντίθεση με ανώτατη εκπαίδευση, η μόρφωση έχει τα ακριβώς αντίθετα χαρακτηριστικά. Η μόρφωση είναι "αθλητισμός" τού πνεύματος, που αφορά τους πάντες και έχει συμφέρον η κοινωνία να είναι ΟΛΟΙ μορφωμένοι. Όμως, δεν μορφώνεται ο άνθρωπος στα Πανεπιστήμια ...Είναι αργά για να τον μορφώσεις στα Πανεπιστήμια. Ο άνθρωπος μορφώνεται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αν περιμένεις να μορφωθεί ο άνθρωπος όταν μαθαίνει να κάνει τομές σε πτώματα ή να κάνει αντισεισμικούς ελέγχους, την "πάτησες".
Η κοινωνία είναι ένας ζωντανός οργανισμός. Χρήσιμα είναι τα "λευκά αιμοσφαίρια" και δείκτης υγείας όταν βρίσκονται σε φυσιολογικά επίπεδα. Όταν αρχίζουν και υπερπαράγονται, δεν αυξάνεται η "άμυνα" του οργανισμού, αλλά καταρρέει. Αυτό, το οποίο υπάρχει ως "καλό" για τον οργανισμό, γίνεται "καρκίνος" που τον σκοτώνει. Αυτό γίνεται και με τα Πανεπιστήμια. Τα Πανεπιστήμια είναι ο "μυελός των οστών" της κοινωνίας. Είναι ένας "μηχανισμός", ο οποίος παράγει τα "λευκά αιμοσφαίρια" της γνώσης, που έχει ανάγκη η κοινωνία, για να αμύνεται από τους κινδύνους που την απειλούν και να προοδεύει. Όταν αυτά πολλαπλασιάζονται ανεξέλεγκτα, ο οργανισμός απειλείται με θάνατο.
Ο "θάνατος" αυτός για ένα σύστημα δεν είναι και τόσο εύκολος, γιατί τα συστήματα - όπως και οι οργανισμοί - έχουν κάποιες φυσικές άμυνες. Απαιτούνται πολλά "λάθη" ταυτόχρονα στον "σωστό" χρόνο και αυτό δεν είναι και τόσο πιθανό να συμβεί, χωρίς να πάμε σε σχέδια "συνωμοσίας". Σε κανονικές συνθήκες, δηλαδή, δύσκολα γίνεται λάθος στον σχεδιασμό. Δεν μπορείς να κάνεις λάθος, γιατί "βλέπεις" πού θα πάει η κατάσταση ...Βλέπει η εξουσία, αλλά βλέπει και ο λαός. Ακόμα κι αυτά, που, ως φαινόμενα, τα "παράγει" η εξουσία, τα εξουδετερώνει η δυναμική τής κοινωνίας και απαλλάσσεται από αυτά. Ακόμα δηλαδή κι αν μία γενιά στο σύνολό της σπουδάσει ιατρική, η δυναμική της κοινωνίας και της οικονομίας κάποιους απ' αυτούς θα τους κάνει αγρότες και κάποιους άλλους σκουπιδιάρηδες. Δεν γίνεται διαφορετικά. Δεν μπορεί να επιβιώσει αλλιώς η κοινωνία.
Όταν όμως ένα κράτος, όπως η Ελλάδα, το κυβερνάνε προδότες και πράκτορες ξένων υπηρεσιών, αυτά, τα οποία για όλους φαίνονται να είναι "λάθος", γι' αυτούς είναι τα "σωστά". Στη σημερινή δηλαδή οικονομική, αλλά και κοινωνική αθλιότητα, δεν φτάσαμε κατά τύχη. Για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο, έγιναν πράματα και θάματα. Ποιος δεν θυμάται την "Αλλαγή" του Παπανδρέου της CIA; Τότε, που ήθελε να δίνει χρήματα σε αγρότες, για να κάθονται στα καφενεία. Τότε, που ήθελε να δίνει μισθούς σε εργάτες που δεν εργάζονταν. Τότε, που ήθελε να βάλει τους πάντες στα Πανεπιστήμια. Όλα αυτά ήταν εγκλήματα και ήταν βέβαιο ότι σε κάποια στιγμή θα τα πληρώναμε. Στην αρχή "τρώγαμε" τα "πακέτα" της Ευρώπης και μετά αρχίσαμε τα "δανεικά". Όλα αυτά δεν ήταν τυχαία ...Δεν υπάρχει τίποτε τυχαίο στην εξουσία.
Εκ των υστέρων μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι ο Ανδρέας εκτελούσε ένα συγκεκριμένο σχέδιο ...Ένα σχέδιο, το οποίο στο τέλος θα οδηγούσε στην άλωση της χώρας ...Ένα σχέδιο, το οποίο θα κατέληγε στη σημερινή εποχή ...Ένα σχέδιο, το οποίο θα βασιζόταν στο χρέος. Παρέλαβε μια χώρα με μικρό εξωτερικό χρέος και ο γιος του παρέδωσε στους τοκογλύφους την ίδια τη χώρα. Για να το κάνει όμως αυτό, έπρεπε να βρει κοινωνικούς συμμάχους. Γι' αυτόν τον λόγο απευθύνθηκε στα χαμηλά ένστικτα της κοινωνίας και την κατέστρεψε. Τότε ήταν που εμφανίστηκαν σαν "δικαιώματα" αυτά, τα οποία ποτέ δεν ήταν τέτοια ..."Δικαίωμα" στις επιδοτήσεις και άρα στο καθισιό, φώναζαν οι αγρότες ..."Δικαίωμα" στα κέρδη και άρα και στο καθισιό, φώναζαν οι εργάτες ..."Δικαίωμα" στην επιστήμη φώναζαν αυτοί, οι οποίοι δεν δικαιούνταν να σπουδάσουν με βαθμούς "πόλων".

Σχόλια

  1. Ανώνυμος8/9/14, 12:04 μ.μ.

    Πραγματικό γεγονός απο το 1981 στις εκλογές , βρισκόμουνα στην Κάλυμνο.
    Όταν βγήκαν τα αποτελέσματα το βράδυ και νίκησε ο "λαός'' οι καλύμνιοι ψαράδες βγήκανε στο λιμάνι πετώντας δυναμίτες ,φωνάζοντας στους λιμενικούς :
    Τώρα θα ψαρεύουμε με δυναμίτες όπου θέλουμε και όποτε θέλουμε , ακόμα και μέσα στο λιμάνι , ο λαός στην εξουσία!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8/9/14, 1:14 μ.μ.

    Δυστυχώς σε αυτή την μπανανία, στους αχρείους και προδότες στήνουμε ανδιάντες και ιδρύματα για να τους "πληρώνουμε" και μετά θάνατον. Ελλαδιστάν το μεγαλείο σου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος10/9/14, 9:23 μ.μ.

    Ο Παναγιώτης ο Τραιανός είναι ο μόνος Έλληνας που περιγράφει πεντακάθαρα το τι συμβαίνει στον τόπο μας.
    Μπράβο του που δεν φοβάται και τα λέει χύμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

S M S

Αναγνώστης: Λεωφορείο της γραμμής... Τι παρατηρήτε?

M M S

M M S

Μετάφραση

παράπονα Ρόδου
1 εικόνα 1000 λέξεις στο Instagram!




Δείτε επίσης