Τα πάνω κάτω στην έκδοση διπλωμάτων οδήγησης έρχονται με το προεδρικό διάταγμα 51/2013, με τη ελληνική νομοθεσία εναρμονίζεται με την Ευρωπαϊκή...
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι θα γίνουν αυστηρότερα τα μέτρα για την απόκτηση της άδειας οδήγησης, και το κόστος θα αυξηθεί. Μία από τις αλλαγές που επέρχονται αφορά στην αύξηση των υποχρεωτικών μαθημάτων που από 20 γίνονται 25, όπως επίσης και τα μαθήματα της θεωρίας.
Παράλληλα δημιουργούνται νέες κατηγορίες οι οποίες δεν υπήρχαν έως τώρα.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ
Αλλαγές όμως υπάρχουν και στο κόστος έκδοσης των διπλωμάτων. Θα ακριβύνουν τα παράβολα που θα πρέπει να υποβάλλονται με τον φάκελο του κάθε υποψηφίου. Επιπλέον αλλάζει και ο τρόπος εξέτασης των υποψήφιων οδηγών από τους γιατρούς. Σε αυτή την υπόθεση δεν εμπλέκεται πλέον η υπηρεσία Μεταφορών.
ΑΝΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ
Τα ερασιτεχνικά διπλώματα θα ανανεώνονται ανά 15ετία και όχι στα 65 χρόνια όπως ισχύει τώρα. Όσον αφορά στους επαγγελματίες, υποκατηγορίες δημιουργούνται και σε ό,τι αφορά στα φορτηγά και τα λεωφορεία, με τη θεσμοθέτηση υποκατηγοριών Γ1 φορτηγό έως 7,5 τόνων και λεωφορείο έως 16 θέσεων δηλαδή Δ1, κατηγορίες που δεν υπήρχαν έως τώρα.
Παράπονα Ρόδου
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι θα γίνουν αυστηρότερα τα μέτρα για την απόκτηση της άδειας οδήγησης, και το κόστος θα αυξηθεί. Μία από τις αλλαγές που επέρχονται αφορά στην αύξηση των υποχρεωτικών μαθημάτων που από 20 γίνονται 25, όπως επίσης και τα μαθήματα της θεωρίας.
Παράλληλα δημιουργούνται νέες κατηγορίες οι οποίες δεν υπήρχαν έως τώρα.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ
Αλλαγές όμως υπάρχουν και στο κόστος έκδοσης των διπλωμάτων. Θα ακριβύνουν τα παράβολα που θα πρέπει να υποβάλλονται με τον φάκελο του κάθε υποψηφίου. Επιπλέον αλλάζει και ο τρόπος εξέτασης των υποψήφιων οδηγών από τους γιατρούς. Σε αυτή την υπόθεση δεν εμπλέκεται πλέον η υπηρεσία Μεταφορών.
ΑΝΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ
Τα ερασιτεχνικά διπλώματα θα ανανεώνονται ανά 15ετία και όχι στα 65 χρόνια όπως ισχύει τώρα. Όσον αφορά στους επαγγελματίες, υποκατηγορίες δημιουργούνται και σε ό,τι αφορά στα φορτηγά και τα λεωφορεία, με τη θεσμοθέτηση υποκατηγοριών Γ1 φορτηγό έως 7,5 τόνων και λεωφορείο έως 16 θέσεων δηλαδή Δ1, κατηγορίες που δεν υπήρχαν έως τώρα.
Παράπονα Ρόδου
Εμείς το ξέρουμε καλύτερα... Και βγάζουμε και γαμώ τους οδηγούς.Στο εξωτερικό είναι μαλάκες που βγάζουν διπλώματα με 20-40 δολλάρια και χωρίς υποχρεωτικά μαθήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι το έβγαλα και το ξέρω καλά. Δευτέρα το αποφάσισα, Τετάρτη είχα δίπλωμα και Παρασκευή πήρα αυτοκίνητο.
Και το Σαββατο στουκαρες.
ΔιαγραφήΟχι ρε φίλε δεν στούκαρα. Πρώτον γιατί εκεί οι οδηγοί σέβονται τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, δεν οδηγούν σαν ζώα όπως εδώ, και δεν είναι ραλίστες και ξερόλες σαν και εμάς. Αντιλαβού?
ΔιαγραφήΈνταξη τωρα θα γίνουμε Ευρώπη .
ΑπάντησηΔιαγραφή