ροή ειδήσεων

Και ο Βαλάντης στο στίβο της πολιτικής - Με ποιο κόμμα θα είναι υποψήφιος στις εκλογές



Την κάθοδό του στις επόμενες εθνικές εκλογές προαναγγέλλει ο γνωστός τραγουδιστής, Βαλάντης,... ο οποίος ετοιμάζεται να είναι υποψήφιος στον τόπο καταγωγής του, τα Δωδεκάνησα.

Ο Βαλάντης, μιλώντας στην εφημερίδα «Ροδιακή», τονίζει ότι ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με την πολιτική σημειώνοντας «Είμαι ένας άνθρωπος που προβληματίζεται με όλα αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μου, κι ακόμα περισσότερο στον τόπο μου τη Ρόδο και τα Δωδεκάνησα. Όλα αυτά τα χρόνια οι λανθασμένες πολιτικές που ακολουθήθηκαν, η εξυπηρέτηση συμφερόντων, η έλλειψη οραμάτων και στόχου, η ματαιοδοξία των πολιτικών να αποκτήσουν την πολυπόθητη εξουσία και να εδραιωθούν στην πολιτική σκηνή, οδήγησαν τον τόπο μας σε πολύ παραδοσιακές και παροδικές λύσεις των προβλημάτων που μας μαστίζουν και ως μόνο αποτέλεσμα είχαν την πλήρη αποτυχία. Γι' αυτούς όλους τους λόγους οδηγούμαι σ' αυτή την απόφαση, στο να πολιτευτώ»

«Η απόφασή μου δεν πηγάζει από ενδεχόμενη εκπλήρωση μιας προσωπικής μου ματαιοδοξίας, ούτε και από επιθυμία να εξυπηρετήσω συμφέροντα συγκεκριμένα. Ο μόνος λόγος είναι η βαθιά μου θλίψη για την εικόνα που παρουσιάζει αυτή τη στιγμή ο τόπος μου και η ενδόμυχη, ειλικρινής και ανιδιοτελής επιθυμία μου για τη δημιουργία καλύτερων προοπτικών για το μέλλον της Ρόδου και της Δωδεκανήσου» σημείωσε ο γνωστός τραγουδιστής για να προσθέσει με νόημα αναφορικά με τις επόμενες εκλογές «Είμαι σε συζητήσεις, θα ασχοληθώ και θα ενώσω τη δύναμή μου με ανθρώπους που έχουν το ίδιο όραμα μ΄ εμένα».

Ο Βαλάντης απάντησε και στο ερώτημα αν θα πολιτευθεί με τη Νέα Δημοκρατία, χώρος με τον οποίο έχει σχέση, τονίζοντας «Αυτό που μπορώ να ξεκαθαρίσω είναι ότι η κάθοδός μου στις εκλογές δεν θα είναι σε καμία περίπτωση με κάποιο ακραίο πολιτικό κόμμα. Σας υπόσχομαι ότι γρήγορα θα μιλήσουμε για όλα».

Πηγή: iefimerida.gr

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος14/10/14 17:43

    ΤΕΤΟΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ.ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ.ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος14/10/14 19:43

    δεν υπάρχει σωτηρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος14/10/14 19:55

    Τραγουδιστές, ηθοποιοί, τσάτσοι, νεοναζοί, φασίστες, ριχτασπίδες, φοροφυγάδες, προδότες... από όλα έχει η βουλή..... "για να είναι έτσι η πολιτεία, είναι επειδή οι πολίτες είναι έτσι όπως είναι" Πλάτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος14/10/14 20:01

    Τα κριτίρια και η επιλογή των πολιτικών στην Ελλάδα θα πρέπει να τύχει σοβαρής μελέτης. Παρουσιάζεται το φαινόμενο να εκλέγουμε άτομα άσχετα με το αντικείμενο βασισμένοι στην προσωπολατρεία ή στο "βόλεμα". Μην παραπονιέστε λοιπόν ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ συμπολίτες μου που καταστρέψατε αυτόν τον τόπο με την "άχρηση" ψήφο σας.

    Τα κράτη καταστρέφονται όταν δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τους σπουδαίους από τους ασήμαντους. Αντισθένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος14/10/14 20:02

    Εχει πολλά λεφτά το βολευτιλίκη Θανάση!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος14/10/14 20:57

    ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΙΩΣ ΤΟ ΒΟΛΕΥΤΗΡΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΕΡΝΤΕΣ ΣΚΙΩΝ .ΤΟ ΕΑΝ ΜΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΒΑΛΑΝΤΗΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ .ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος15/10/14 19:53

    Θυμάστε το ρεζιλίκι του στα τηλεοπτικά παράθυρα όταν δικαιολογούσε τον εαυτό του,να μην υπηρετήσει την στρατιωτική του θητεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *