ροή ειδήσεων

Ελληνίδα celebrity αποκαλύπτει πως είχε ΚΑΡΚΙΝΟ στο στήθος και έκανε διπλή μαστεκτομή!


Σεμνή και διακριτική, χαμηλών τόνων, ανοίγει την καρδιά της και μιλάει γι” όλα στο YOU. ..
Η διεθνούς φήμης...
φωτογράφος Calliope αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές της ζωής της και μιλάει με ειλικρίνεια για την περιπέτεια υγείας της.
Πριν από έναν χρόνο κάνατε διπλή μαστεκτομή επειδή οι γιατροί είχαν διαγνώσει καρκίνο…
Ο καρκίνος μου δεν είχε εκδηλωθεί, είχα καρκινογόνα κύτταρα στο στήθος τα οποία αν δεν έκανα την επέμβαση θα γίνονταν καρκίνος. Έκοψα τα στήθη μου για να μην έχω μπελά.
Δεν λυγίσατε, δεν είπατε “γιατί αυτό σ” εμένα Θεέ μου;”…
Σου ορκίζομαι ούτε φοβήθηκα ούτε τίποτα. Δεν φοβήθηκα ποτέ για τη ζωή μου.
Τα παιδιά σας κατάλαβαν την περιπέτεια που περάσατε με την υγεία σας;
Τα παιδιά μου με ρωτούσαν τι έχω και τους έλεγα πως έκανα μια εγχείρηση στα μεμέ – έτσι τα λέμε… Όταν έχεις παιδιά πρέπει ακόμα κι έτσι να παλεύεις, έχεις υποχρέωση απέναντί τους…
Νιώσατε ποτέ ότι χάνετε τη θηλυκότητά σας χωρίς στήθος;
Μα φτιάχνουμε καινούριο στήθος! Μια χαρά όλα γίνονται πια με την επιστήμη. Ο άντρας μου με στήριξε πολύ, μα δεν θα τον είχα παντρευτεί αν δεν είχα δει πως αυτός ο άνθρωπος θα είναι δίπλα μου στα δύσκολα.
Το ξέρετε ότι πολλές γυναίκες που παλεύουν με τον καρκίνο έχουν πάρει δύναμη από εσάς;
Μα κι εμένα με εμψύχωσαν άλλες γυναίκες, πιο δυνατές από μένα, που δεν είχαν όσα είχα εγώ και πάλεψαν και νίκησαν… Με συγκινεί που έρχονται γυναίκες που το έχουν περάσει και θέλουν να το μοιραστούν μαζί μου. Όλα αυτά με έκαναν πιο δυνατή. Άλλωστε, τίποτα δεν ήρθε εύκολα στη ζωή μου, όλα τα κερδίζω με κόπο και αυτό με κάνει πιο σοφή και πιο δυνατή. 

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *