ροή ειδήσεων

Ποιος θέλει να σκοτώσει την Νικολούλη ;;; βιντεο


Νικολούλη: «Πάρε με να πούμε δυο κουβεντούλες αλλιώτικες...» ...
Η αντίδραση της δημοσιογράφου και η απάντηση στα τηλεφωνήματα...

Μάρτυρας στην υπόθεση του Σπύρου Καββαδία σόκαρε περιγράφοντας τη στιγμή της επίθεσης του, αλλά και τα όσα του είχε εξομολογηθεί ο δραπέτης για τις δολοφονίες αλλά και την εμμονή που είχε με την Αγγελική Νικολούλη, την οποία θεωρεί υπεύθυνη για την καταδίκη του. «Μου είχε πει ότι όνειρο της ζωής του είναι να σκοτώσει τη Νικολούλη».

Η δημοσιογράφος απάντησε τόσο για τη μαρτυρία όσο και για τα τηλεφωνήματα που δέχονταν κατα τη διάρκεια της εκπομπής:


«Άκου όνειρο ζωής να σκοτώσει τη Νικολούλη... Η αλήθεια είναι ότι και άλλοι κρατούμενοι εκεί, το ίδιο όνειρο βλέπουν, γιατί μην ξεχνάτε ότι έχουμε βοηθήσει να εξιχνιαστούν 21 δολοφονίες και κάποιοι είναι μέσα στις φυλακές χωρίς ομολογία και χωρίς πτώμα. Ο Καββαδίας από ότι ακούμε να λέει ο μάρτυρας εξοργίστηκε γιατί ενώ ήταν μαγκιά του που σκότωσε δύο γυναίκες, μια άλλη γυναίκα, ενώ δεν είχε βρεθεί το πρώμα της Τάνιας συνέβαλε λέει για να τον κλείσει άδικα μέσα στις φυλακές, γιατί δεν είχε βρεθεί το πτώμα της Τάνιας και ποτέ δε θα τον καταδίκαζαν ισόβια και ότι έχει όνειρο ζωής λέει να σκοτώσει την Νικολούλη.


Επειδή παίρνει εδώ κάποιος και μας κάνει διάφορα, εγώ θα έλεγα κάτι στον Σπύρο τον Καββαδία. Εγώ αν θέλετε δε μένω σε αυτά που λέει ο μάρτυρας, εγώ θα μείνω σε εκείνη τη συνάντηση που είχαμε μέσα στις φυλακές και στο χέρι που άπλωσες για να πεις οτι δεν έχεις τίποτα μαζί μου. Εάν θες να μου πεις κάτι μπορείς να με πάρεις εδώ και να μιλήσουμε, αν όχι στον αέρα, σε ένα βίντεο σε ένα διάλειμμα, γιατί εγώ μένω στη συνάντηση που είχαμε στις φυλακές. Απλά ακούω τον μάρτυρα και ακούω αυτά που καταγγέλει. Στη δικαιοσύνη θα δώσεις λόγο για οτιδήποτε άλλο και για όποια νέα αδικήματα, γιατί σε διώκουν και με άλλα τώρα. Αλλά αν θέλεις να μου πεις κάτι θα μου το πεις εμένα, όχι με αυτόν τον τρόπο. Δεν καταγράφονται τα τηλέφωνα, δεν έχεις κανέναν φόβο να σε πιάσουμε. Πάρε με να πούμε δυο κουβεντούλες εμείς οι δυο, αλλιώτικες, όχι όπως μου μεταφέρει τώρα ο μαρτυρας, γιατί εγώ δεν έχω μάθει έτσι. Κι επειδή έχω και μια άλλη εικόνα από εσένα όπως σε είχα δει στις φυλακές εγώ εκείνη θέλω να κρατήσω, αλλά αν έχει αλλάξει η δική σου να μου την πεις εμένα καλύτερα.»


Δείτε το απόσπασμα:



Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *