Ένα colpo grosso ετοιμάζουν οι Έλληνες εφοπλιστές για το αμέσως προσεχές διάστημα...
Ο στόχος τους είναι να μετατρέψουν τη μεγάλη κρίση, που προκαλεί στις πετρελαιοπαραγωγούς οικονομίες του πλανήτη η πτώση των τιμών του αργού, σε μεγάλη ευκαιρία για τους ίδιους.
Πώς; Αξιοποιώντας την προσπάθεια που κάνουν το ίδιο διάστημα χώρες που εξαρτώνται από τον «μαύρο χρυσό» για να προχωρήσουν σε μεγάλες αποθεματοποιήσεις, ώστε να εκμεταλλευτούν τις σημερινές χαμηλές τιμές πώλησης του πετρελαίου.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι σε αυτή την κίνηση προχωρά κυρίως η Κίνα, η οποία ούτως ή άλλως είναι από τους μεγαλύτερους πελάτες του ελληνικού εφοπλισμού.
Υπολογίζεται ότι το 60% των θαλάσσιων μεταφορών, από και προς τα εκεί, γίνεται μέσω ελληνόκτητων βαποριών κι αυτή είναι μια από τις βασικές αιτίες που η Ελλάδα διατηρεί τόσο στενές σχέσεις με την Κίνα, ιδιαίτερα κατά τα τελευταία χρόνια.
Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι στις αρχές της περασμένης εβδομάδας περισσότερα από 80 πολύ μεγάλα δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού πετρελαίου, έπλεαν προς κινεζικά λιμάνια, μεταφέροντας περισσότερα από 160 εκατ. βαρέλια πετρελαίου.
Ο αριθμός αυτός είναι ο μεγαλύτερος από τον Οκτώβριο του 2011, σύμφωνα με τα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία, τα οποία παρακολουθούν από πολύ κοντά τις εξελίξεις από το συγκεκριμένο μέτωπο, που είναι από τα πιο ενδιαφέροντα παγκοσμίως.
voria
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.