επικαιρότητα

ΕΡΕΥΝΑ ΣΟΚ …!!! ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΑΡΑΞΕΙ ΤΟ ΠΑΝΝΕΛΛΗΝΙΟ !!! ΓΙΑΤΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ



.... ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΥΣ...
ΑΓΓΛΟΓΑΛΛΟΓΕΡΜΑΝΟΥΣ, ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ…!!!

Toυ Περικλή Αθανασόπουλου
ΓΙΑΤΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Τα δύο Ελληνικά εκθέματα που θα αναφέρουμε παρακάτω ανεβάζουν στο ζενίθ την επισκεψημότητα
στο Μουσείο του Λούβρου αποφέροντας ιλιγιώδη ποσά στη Γαλλία προσφέροντας χιλιάδες θέσεις εργασίας χωρίς ποτέ όχι μόνο να φθείρεται η αξία τους αλλα να αποκτούν υπεραξία διαχρονικά…
Αυτό κατ, αναλογία γίνεται και στο Βρετανικό και σε άλλα μουσεία της Ευρώπης…
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΕΡΓΑ..

1) Η αίθουσα με την Αφροδίτη της Mήλου, δηλαδή το άγαλμα (3ος αι. π.Χ.) της γυναικείας θεότητας που βρέθηκε το 1820 στο νησί της Μήλου.
Ο αξιωματικός Jules-Sébastien-César Dumont d’Urville, που έπεισε τους Γάλλους να βιαστούν να αγοράσουν την Αφροδίτη της Μήλου και που αργότερα εξελίχθηκε σε σημαντικό εξερευνητή της Ανταρκτικής
Το έργο βρέθηκε σε πολλά κομμάτια (πιθανόν έξι, από τα οποία τα χέρια και το όνομα του γλύπτη πλέον λείπουν), με δύο βασικά, τον κορμό και τα πόδια. Όλα αυτά τα κομμάτια και οι Ερμές έγιναν αμέσως αντικείμενο διαπραγμάτευσης.
Ο Βουτιέ ενημέρωσε με μιας τον Γάλλο υποπρόξενο στην Μήλο, τον Λουϊ Μπρεστ (Louis Brest) και αυτός παρουσιάστηκε και άρχισε να παζαρεύει λέγοντας πως “δεν είναι βέβαιο ότι το άγαλμα αξίζει 1.000 γρόσια”.
Ειδοποίησε όμως αμέσως τον ντε Ριβιέρ (Charles-François de Riffardeau, μαρκήσιος και αργότερα δούκας de Rivière), πρόξενο των Γάλλων στην Υψηλή Πύλη.
Στη διαπραγμάτευση αναμίχθηκε ενεργά και ένας άλλος Γάλλος αξιωματικός που είχε πάθος με τις αρχαιότητες, ο Ντιμόν ντ’ Ουρβίλ (Dumont d’Urville) που σημειωτέον ήταν βέβαιος πως επρόκειτο ή για την Αφροδίτη που κρατούσε το μήλο του Πάρι.
Οι Γάλλοι αποφάσισαν να πάρουν οπωσδήποτε όλα τα ευρήματα στην κατοχή τους.
Το παζάρι καθυστερούσε όμως, όπως και το πλοίο που θα μετέφερε με ασφάλεια το άγαλμα στη Γαλλία.
Ο Κεντρωτάς ή και οι δημογέροντες (καθώς πλέον στα παζάρια είχε αναμιχθεί όλο το νησί) αδημονούσαν και αποφάσισαν να δώσουν ή να πουλήσουν το άγαλμα σε άλλους ενδιαφερόμενους. Ίσως εξάλλου υφίσταντο και πολιτικές πιέσεις -η Υψηλή Πύλη περνούσε σοβαρή κρίση στις εξωτερικές της σχέσεις και η παραχώρηση αρχαιοτήτων από πλευράς της συνιστούσε ουσιαστικά άσκηση εξωτερικής πολιτικής.
Ο νόμος όριζε όλες οι αρχαιότητες να καταλήγουν στην Κωνσταντινούπολη και να αποφασίζεται κεντρικά η διάθεσή τους ώστε ο σουλτάνος να κολακεύει τα έθνη που τον συνέφερε.
Μέσα σε όλα, παρουσιάστηκε και ο Νικόλαος Μουρούζης, μέγας δραγουμάνος του οθωμανικού στόλου, και έπεισε τους Μηλίους να πουλήσουν το εύρημα σε εκείνον (ο Μουρούζης εκτελέστηκε με απαγχονισμό ένα χρόνο αργότερα μαζί με άλλους Φαναριώτες με την κατηγορία ότι συμμετείχαν στην ελληνική επανάσταση).
Ο εκπρόσωπος των Γάλλων που βρέθηκε τότε εκεί ήταν ο υποκόμης ντε Μαρκέλους (Vicomte de Marcellus) που έπεισε τους ντόπιους να μη φορτωθεί τελικά η Αφροδίτη στο πλοίο του Μουρούζη για να πάει στην Πόλη, αλλά στο πλοίο των Γάλλων για να πάει στο Λούβρο.
Το γλυπτό όντως ταλαιπωρήθηκε και φορτώθηκε μετ’ εμποδίων στο γαλλικό καράβι, γιατί οι κάτοικοι της Μήλου είχαν διχαστεί (και διαπληκτίζονταν) και τραβολογούσαν τους Γάλλους μεταφορείς -πολλοί ντόπιοι φοβούνταν ότι αν το γλυπτό έφευγε για τη Γαλλία θα είχαν συνέπειες από τους Οθωμανούς ενώ άλλοι πίστευαν ότι έπρεπε να πάει στη Γαλλία αλλά να δοθούν περισσότερα χρήματα.
2) Η Νίκη της Σαμοθράκης (200 π.Χ.), το πιο αξιοθαύμαστο ίσως καλλιτέχνημα της αρχαίας ελληνικής γλυπτικής τέχνης, που παριστάνει τη φτερωτή θεά της νίκης.
Δυστυχώς, από το άγαλμα λείπει το κεφάλι της. Ανακαλύφθηκε το 1863 από τον Γάλλο πρόξενο Σαμπουαζώ2. Το άγαλμα έφτασε στο Λούβρο στις 11 Μαϊου του 1864 και δύο χρόνια μετά εκτέθηκε για πρώτη φορά μετά τις απαραίτητες εργασίες – χωρίς όμως ακόμα να μπορούν να εκθέσουν το επάνω μέρος τους κορμού και τα φτερά.

Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΚΛΟΠΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ
Με αναλογιστική μελέτη αποδεικνύεται ότι οι εισπράξεις των τελευταίων 98 ετών στο μουσείο του Λούβρου μόνο από τα Ελληνικά εκθέματα αγγίζει το ιλιγγιώδες ποσό των 359 τρις ευρώ…!!! 302 Δίς ευρώ έχει εισπράξει αναλογικά η Γαλλία από τα Ελληνικά εκθέματα τα τελευταία 50 χρόνια…!!!
Μήπως τελικά μέσα στο παιγνίδι που παίζεται τον τελευταίο καιρό κρύβεται στην ουσία η εξαγορά του πολιτισμού της Ελλάδας που η απόδοση σε κέρδη δεν τελειώνει ποτέ και είναι πάνω από πετρέλαια, θάλασσες, κλίματα και διάφορα άλλα…!!!
Θυμάμαι την αείμνηστη ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ που μου είχε πει « μα αγόρι μου στην Ελλάδα μας όπου και να σκάψεις θα βρεις θησαυρούς»…!!!
ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ….!!!!!

Σχόλια

  1. Ανώνυμος1/1/15, 10:55 μ.μ.

    Αλλος ενας "προγονολαγνος"!!!Οσο προβαλονται αυτοι οι "φελλοι" ποι χαιδευουν τα μυαλα της μεγαλης μαζας του λαου αυτου, να'στε σιγουροι οτι δεν προκειται να δουμε ...ασπρη μερα.Για το σημερα μιληστε ρε αμυαλοι λαικιστες.Τα συγκεκριμενα εργα τεχνης ειναι οι καλυτεροι πρεσβευτες του Αρχαιου( οχι νεου) ελληνικου πνευματος, ο οποιος αποτελει παγκοσμια κληρονομια και οχι μονο του απιθανου "τουρλουμπουκιου" που ετυχε να κατοικει στον τοπο αυτο,Προβαλε κατι που εχει να επιδειξει η χωρα αυτη στη συγχρονη εποχη αν βρεις!Ασε που αν τα εργα αυτα εκτειθονταν στην ελλαδα δε θα'χαν ουτε το 10% της επισκεψημοτητας που εχουν στα συγκεκριμενα μουσεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/1/15, 11:27 μ.μ.

      oraia ki ego tote tha ertho na sou klepso to amaksi to spiti ta xorafia sou kai tin douleia sou kai na kerdizo is varos sou ki esi apla tha girnas na les oti ego provalo tin klironomia sou tin politismikotita sou kai ksero go ti alo giati etsi ki alios esi an ta exeis den tha vgazeis oute to 10% tis aksias tous :-)

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος2/1/15, 1:13 π.μ.

    Αν κάνετε μια βόλτα προς το Λούβρο θα δείτε πως υπάρχουν κι άλλα εκθέματα, μεταξύ άλλων η Mona Lisa του Ντα Βίντσι, ο θάνατος του Σαρδανάπαλου και η Ελευθερία οδηγεί το λαό του Ντελακρουά και αμέτρητα ακόμη σπουδαία εκθέματα.
    Αφενός όταν κάποιος πουλήσει κάτι, έστω και έναντι του 1 ευρώ, παύει να έχει δικαιώματα πάνω του, ακόμη κι αν η αντικειμενική αξία αυτού είναι πολύ υψηλότερη και αφετέρου, ακόμη κι αν τα έργα αυτά ανήκαν στην Ελλάδα, αυτό δε συνεπάγεται ότι στην Ελλάδα ανήκουν αυτόματα και όλα τα έσοδα του Λούβρου. Είτε μας αρέσει, είτε όχι, ο κόσμος πηγαίνει στο Λούβρο πρωτίστως για να δει τη Τζοκόντα (η οποία μάλιστα φυλάσσεται πίσω από ειδικό τζάμι, ως το πολυτιμότερο έργο του μουσείου).
    Αντί να γράφετε ανοησίες, προτείνω να πάτε να δείτε και να καμαρώσετε τα σπουδαία αυτά εκθέματα στα οποία αναφέρεστε και να αισθανθείτε υπερήφανος που φιλονεξούνται σε περίοπτη θέση σε έναν τόσο σπουδαίο χώρο ώστε να θαυμάζεται από τόσο κόσμο το ελληνικό μεγαλείο της εποχής εκείνης.
    Αν πρόκειται να ασχοληθούμε με κάποια κλοπή, ας ασχοληθούμε με την περίπτωση του Βρετανικού μουσείου που κυριολεκτικά πλουτίζει σχεδόν αποκλειστικά από τα πολύτιμα μάρμαρα που λείπουν από τον Παρθενώνα μας.
    Κι επιτέλους δεν μπορούμε να διεκδικούμε τα πάντα ως δικά μας γιατί στο τέλος δε θα πάρουμε ούτε αυτά που μας ανήκουν πραγματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

S M S

Αναγνώστης: γιατί δεν αναλαμβάνει τα ηνία του νοσοκομείου
κάποιος που έχει ζήσει τα προβλήματα από μέσα;;;

ΣΣ: κάποιοι κερδίζουν απο τα προβλήματα!

Μετάφραση

παράπονα Ρόδου
1 εικόνα 1000 λέξεις στο Instagram!




Δείτε επίσης