Όλοι έχουμε απορήσει πως είναι δυνατόν οι αεροπορικές εταιρίες να ...
σερβίρουν τόσο άθλιο φαγητό. Σας έχουμε νέα. Δεν φταίνε αυτές.
Ή τουλάχιστον δεν φταίνε μόνο αυτές. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η γεύση και η οσμή είναι οι αισθήσεις που χάνουμε τη στιγμή που πατάμε το πόδι μας στο αεροπλάνο. Χαμηλή ατμοσφαιρική πίεση και ελάχιστη υγρασία. Ο συνδυασμός που σκοτώνει τη γεύση μας. Για να καταλάβετε, μόλις το αεροπλάνο πιάσει τα 30.000 πόδια η υγρασία εντός της καμπίνας είναι περίπου 12%. Τέτοια συνθήκη θα συναντήσετε μόνο στην πιο ξερή έρημο.
Ο συνδυασμός της χαμηλής πίεσης και υγρασίας έχει ως αποτέλεσμα οι γευστικοί μας κάλυκες να έχουν απόκριση 30% κάτω από το κανονικό στη γλυκιά και αλμυρή γεύση. Σε πείραμα που έχει γίνει το 2010 για τη Lufthansa φάνηκε ότι το πρόβλημα αφορά μόνο τις γλυκές και αλμυρές γεύσεις. Πικρές γεύσεις, καυτερές και ξινές δεν επηρεάζονται.
Ενα δεύτερο πρόβλημα είναι ότι το φαγητό που τελικά σερβίρεται με την προσθήκη παραπάνω αλατιού και μπαχαρικών, μαγειρεύεται στο έδαφος, καταψύχεται και ξαναζεσταίνεται εν ώρα πτήσης. Οπότε χάνει κι άλλο από την αρχική.
Οπότε την επόμενη φορά που θα γκρινιάξετε για το φαγητό, σκεφτείτε ότι οι σεφ κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν.
Παράπονα Ρόδου
σερβίρουν τόσο άθλιο φαγητό. Σας έχουμε νέα. Δεν φταίνε αυτές.
Ή τουλάχιστον δεν φταίνε μόνο αυτές. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η γεύση και η οσμή είναι οι αισθήσεις που χάνουμε τη στιγμή που πατάμε το πόδι μας στο αεροπλάνο. Χαμηλή ατμοσφαιρική πίεση και ελάχιστη υγρασία. Ο συνδυασμός που σκοτώνει τη γεύση μας. Για να καταλάβετε, μόλις το αεροπλάνο πιάσει τα 30.000 πόδια η υγρασία εντός της καμπίνας είναι περίπου 12%. Τέτοια συνθήκη θα συναντήσετε μόνο στην πιο ξερή έρημο.
Ο συνδυασμός της χαμηλής πίεσης και υγρασίας έχει ως αποτέλεσμα οι γευστικοί μας κάλυκες να έχουν απόκριση 30% κάτω από το κανονικό στη γλυκιά και αλμυρή γεύση. Σε πείραμα που έχει γίνει το 2010 για τη Lufthansa φάνηκε ότι το πρόβλημα αφορά μόνο τις γλυκές και αλμυρές γεύσεις. Πικρές γεύσεις, καυτερές και ξινές δεν επηρεάζονται.
Ενα δεύτερο πρόβλημα είναι ότι το φαγητό που τελικά σερβίρεται με την προσθήκη παραπάνω αλατιού και μπαχαρικών, μαγειρεύεται στο έδαφος, καταψύχεται και ξαναζεσταίνεται εν ώρα πτήσης. Οπότε χάνει κι άλλο από την αρχική.
Οπότε την επόμενη φορά που θα γκρινιάξετε για το φαγητό, σκεφτείτε ότι οι σεφ κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.