ροή ειδήσεων

Έπεσε η αυλαία στο δικαστικό θρίλερ που συγκλόνισε τη Ρόδο



Βίωσε τη φρίκη από τον πατριό της: «Έλα εδώ, θέλω να σε χαϊδέψω, μην φοβάσαι...»...

Ομόφωνα ένοχοι ο πατριός και η μητέρα της 19χρονης, που βρέθηκαν κατηγορούμενοι για το βιασμό της...Ομόφωνα ένοχοι κρίθηκαν από το Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Κω ο πατριός και η μητέρα της 19χρονης κοπέλας, που βρέθηκαν κατηγορούμενοι για το βιασμό της κόρης της τελευταίας.

Πρόκειται για μία από τις πλέον φρικτές υποθέσεις των τελευταίων χρόνων, που είχε προκαλέσει σοκ όχι μόνο στην τοπική κοινωνία της Ρόδου, αλλά σε ολόκληρο το πανελλήνιο.

Μετά από μία ακροαματική διαδικασία που έκανε τους παρευρισκομένους στην αίθουσα του δικαστηρίου να μην μπορούν να πιστέψουν στα αυτιά τους με όλα αυτά που άκουγαν από την 19χρονη, η οποία περιέγραψε με λυγμούς όλα όσα βίωσε από τα 14 της χρόνια..

Τελικά, η ακροαματική διαδικασία οδήγησε δικαστές και ενόρκους στην ομόφωνη απόφαση για την ενοχή και των δύο κατηγορουμένων. Μάλιστα, με την ίδια απόφαση, το δικαστήριο έκρινε ότι τυχόν έφεση δεν θα έχει ανασταλτική δύναμη για τους κατηγορουμένους.

«Πρόκειται για ένα φρικτό, ειδεχθές έγκλημα, μία υπόθεση πολύ δύσκολη που η εντολέας μου αναγκάστηκε να ξαναζήσει στο πλαίσιο της δίκης» λέει ο δικηγόρος της κοπέλας, Νικήτας Μπόλκας, ο οποίος σημειώνει πως η 19χρονη είναι σε πολύ κακή ψυχολογική κατάσταση και προσπαθεί με τη δύναμη που της δίνουν φίλοι, αλλά και η γιαγιά της, να σταθεί στα πόδια της και να προσπαθήσει να βρει δύναμη να συνεχίσει την τραυματισμένη της ζωή από εδώ και πέρα.

Μετά τις φρικιαστικές αποκαλύψεις για τον άγριο εφιάλτη που βίωσε από την ηλικία των 14 χρόνων, σήμερα δεν μπορεί απλά να ξεχάσει. «Θα χρειαστεί μεγάλη δύναμη και πολλή αγάπη για να μπορέσει να σταθεί ξανά στα πόδια της» λέει ο κ. Μπόλκας.

Το χρονικό

Η υπόθεση πήρε το δρόμο της Δικαιοσύνης, όταν στο τέλος Οκτωβρίου 2013 (26 του μήνα) η 19χρονη πλέον κοπέλα, έχοντας μόλις μερικές μέρες ενηλικιωθεί, βρήκε το κουράγιο και κατήγγειλε τα όσα εφιαλτικά βίωνε επί τέσσερα χρόνια μέσα στο σπίτι της!

Η 19χρονη κατήγγειλε τον πατριό και τη μητέρα της και άμεσα αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρόδου άρχισαν να διενεργούν προανάκριση, ενώ πλήρη ενημέρωση από την πρώτη στιγμή είχε ο τότε προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Ρόδου, κ. Κωνσταντίνος Μπούτσικος.

Τι είχε πει η κοπέλα στην κατάθεσή της

Με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες, το κορίτσι που πέρασε δια πυρός και σιδήρου είχε περιγράψει τον εφιάλτη που βίωσε, κάνοντας τόσο τον ανακριτή σε πρώτο επίπεδο, αλλά και το δικαστήριο να μην μπορεί να πιστέψει στα αυτιά του με όσα εκείνη περιέγραφε.

Η 18χρονη κοπέλα βρήκε το κουράγιο και έδωσε στιγμιότυπα από τον παρατεταμένο εφιάλτη που έζησε, περιγράφοντας σκηνές φρικτές, με εκείνη να πέφτει θύμα βιασμού από τον πατριό της και τη μάνα της.

«Έλα να σε δω, θέλω να σε χαϊδέψω, μην φοβάσαι»... «Πήγαινε στον Α. (πατριός της 19χρονης), μου έλεγε η μάνα μου, κάνε ό,τι σου λέει, έτσι όπως το κάνω εγώ μαζί του, το ίδιο ακριβώς θα κάνεις και εσύ, δεν είναι κάτι κακό». Είναι κάποιες μόνο από τις φρικιαστικές φράσεις που βουίζουν ακόμη στο μυαλό της.

Μιλά για όλα αυτά που έζησε από τα 14 της χρόνια στο σπίτι της με τον πατριό της να την βιάζει καθημερινά και τη μητέρα της να συναινεί.

Διαβάστε πώς περιέγραψε την αρχή της εφιαλτικής εποχής που έμελλε να της δημιουργήσει ανεπανόρθωτα ψυχικά τραύματα ακόμη και μέχρι σήμερα, που και οι δύο γονείς της τιμωρήθηκαν από τη Δικαιοσύνη.

«Ήταν η εποχή, θυμάμαι, ήμουν 14 χρόνων όταν οι γονείς μου αποφάσισαν να χωρίσουν. Ήταν μία πραγματικά δύσκολη περίοδος για μένα, διότι ξαφνικά άλλαζαν τα δεδομένα μου. Μετά το φευγιό του φυσικού μου πατέρα από το σπίτι η μητέρα μου έφερε κάποιον -τον εν λόγω-, με τον οποίο διατηρούσε εκείνη την περίοδο σχέση και ανακοίνωσε σε μένα και στα αδέλφια μου ότι θα έμενε μαζί μας, θα ήταν ο πατριός μας. Δεν ήμουν καθόλου ικανοποιημένη με όλη αυτή την εξέλιξη, αλλά δεν μπορούσα να κάνω και κάτι. Δυστυχώς, τα χειρότερα θα έρχονταν λίγο καιρό αργότερα. Μία ημέρα και ενώ ήμουν στην τουαλέτα ακούω τη μάνα μου να μου λέει «πήγαινε λίγο στην κρεβατοκάμαρα, σε θέλει ο Α. Μην φοβάσαι, κάνε ό,τι σου πει».

«Δεν κατάλαβα τι θα μπορούσε να με ήθελε, πήγα. Άνοιξα την πόρτα και μπροστά μου τον είδα γυμνό και σε κατάσταση στύσης. Έπαθα σοκ, δεν ήξερα τι να κάνω. Με πλησίασε και προσπάθησε να με βιάσει. Δεν τα κατάφερε όμως και έτσι εκσπερμάτισε στην κολπική χώρα χωρίς να διεισδύσει μέσα μου. Από κει και πέρα ξεκινά το μαρτύριό μου. Ξεκινά ο εφιάλτης των καθημερινών βιασμών μου παρούσης πάντα και της μητέρας μου η οποία έλεγε την ώρα που εγώ φώναζα για βοήθεια… Έτσι όπως το κάνω εγώ μαζί του, θα το κάνεις και εσύ…».

Η 19χρονη προσπαθούσε να βρει το κουράγιο κάποια στιγμή να πει τι συνέβαινε στο μοναδικό άνθρωπο που ένιωθε κοντά της, τη γιαγιά της, αλλά δεν τολμούσε, καθώς τόσο ο πατριός της όσο και η μάνα της, σύμφωνα με όσα είπε, την απειλούσαν ότι θα της κάνουν κακό, αν τολμούσε να πει το παραμικρό.

Το τέλος της παιδικής αθωότητας για το κορίτσι είχε έρθει με τον πιο φρικτό τρόπο...

Η στιγμή της αποκάλυψης

Μετά από όλα αυτά που συνέβαιναν, η έφηβη ακόμη κοπέλα έχασε το κέφι της για ζωή. Έκλαιγε συνεχώς, ήταν αμίλητη και προσπαθούσε να βρει τρόπο να ξεφύγει από όλο αυτό που ζούσε μέσα στο ίδιο της το σπίτι.

Όταν η γιαγιά της ρωτούσε τι της συμβαίνει, η μάνα της συνήθιζε να λέει ότι είναι της ηλικίας όλα αυτά τα καμώματα, κάποιον συμμαθητή της θα έχει ερωτευθεί και ίσως να έχει πάθει ερωτική απογοήτευση!

Η στιγμή που η νεαρή θα βρει δύναμη να αποκαλύψει αυτό που ζει θα έρθει λίγο αργότερα, καθώς θα πλησιάσει μια φίλη της και θα της τα πει όλα. Το κουβάρι των αποκαλύψεων θα ξεκινήσει να ξετυλίγεται σιγά-σιγά.

Και μετά από όλα αυτά τα χρόνια, εκείνη νιώθει πλέον έτοιμη να μιλήσει γι' αυτό που βίωνε και να ζητήσει τη βοήθεια και άμεση παρέμβαση της Δικαιοσύνης. Έτσι, θα καταγγείλει το φρικτό εφιάλτη της στο αστυνομικό τμήμα, τέλη Οκτωβρίου-αρχές Νοεμβρίου και θα ακολουθήσει βεβαίως η πορεία με συλλήψεις και προσαγωγές των κατηγορούμενων για βιασμό και κατ' εξακολούθηση αποπλάνηση ανηλίκου, κατάχρηση ανηλίκου σε ασέλγεια και την τελική καταδίκη τους μετά την ακροαματική διαδικασία.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *