Τα περισσότερα νέα μοντέλα προσφέρουν, στον βασικό ή προαιρετικό τους εξοπλισμό, συστήματα πολυμέσων με ασύρματη σύνδεση...
Μια νέα έρευνα δείχνει ότι οι κατασκευαστές δεν είναι επαρκώς προετοιμασμένοι ν’ αντιμετωπίσουν πιθανή επίθεση από hackers.
Σύμφωνα με την έρευνα αυτή, την οποία έδωσε στη δημοσιότητα χθες ο Δημοκρατικός Γερουσιαστής των ΗΠΑ Ed Markey, οι αυτοκινητοβιομηχανίες γνωρίζουν ελάχιστα, έως καθόλου, τον τρόπο λειτουργίας αυτών των συστημάτων και δεν έχουν καν σκεφτεί το ενδεχόμενο να τα προστατέψουν από πιθανή επίθεση.
«Οι οδηγοί βασίζονται πλέον σε αυτές τις νέες τεχνολογίες, αλλά δυστυχώς οι κατασκευαστές δεν έχουν κάνει τίποτα για να τους προστατέψουν από κυβερνοεπιθέσεις ή παραβιάσεις των προσωπικών τους δεδομένων», είπε ο Markey.
Μόνο δύο από τους 16 κατασκευαστές που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν πώς θα αντιδρούσαν σε μια παραβίαση των ηλεκτρονικών συστημάτων ενός μοντέλου τους. Έξι από αυτούς απέφυγαν εντελώς ν’ απαντήσουν στην ερώτηση για το χρόνο αντίδρασής τους, κι άλλοι έξι απάντησαν με αοριστολογίες ή προτείνοντας λανθασμένες ενέργειες.
Μόλις την περασμένη εβδομάδα, ερευνητές κατάφεραν να παραβιάσουν τα ηλεκτρονικά συστήματα μοντέλων του BMW Group (BMW, MINI και Rolls-Royce), ενώ αυτή την εβδομάδα στην εκπομπή 60 Minutes θα προβληθεί ένα video που θα δείχνει ένα Chevrolet Impala να ελέγχεται εξ αποστάσεως από άτομα που έχουν παραβιάσει το σύστημα τηλεματικής OnStar.
Το δεύτερο πρόβλημα που κατέδειξε η έρευνα είναι πως οι τεχνολογίες αυτές, όπως τα συστήματα πλοήγησης και η ασύρματη σύνδεση με smartphones, δίνουν στις εταιρείες πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα των χρηστών οι οποίοι δεν έχουν ιδέα γι’ αυτή την παραβίαση της ιδιωτικότητάς τους και το πώς χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές τα στοιχεία που συλλέγουν...
Πηγή: Autoblog
Παράπονα Ρόδου
Μια νέα έρευνα δείχνει ότι οι κατασκευαστές δεν είναι επαρκώς προετοιμασμένοι ν’ αντιμετωπίσουν πιθανή επίθεση από hackers.
Σύμφωνα με την έρευνα αυτή, την οποία έδωσε στη δημοσιότητα χθες ο Δημοκρατικός Γερουσιαστής των ΗΠΑ Ed Markey, οι αυτοκινητοβιομηχανίες γνωρίζουν ελάχιστα, έως καθόλου, τον τρόπο λειτουργίας αυτών των συστημάτων και δεν έχουν καν σκεφτεί το ενδεχόμενο να τα προστατέψουν από πιθανή επίθεση.
«Οι οδηγοί βασίζονται πλέον σε αυτές τις νέες τεχνολογίες, αλλά δυστυχώς οι κατασκευαστές δεν έχουν κάνει τίποτα για να τους προστατέψουν από κυβερνοεπιθέσεις ή παραβιάσεις των προσωπικών τους δεδομένων», είπε ο Markey.
Μόνο δύο από τους 16 κατασκευαστές που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν πώς θα αντιδρούσαν σε μια παραβίαση των ηλεκτρονικών συστημάτων ενός μοντέλου τους. Έξι από αυτούς απέφυγαν εντελώς ν’ απαντήσουν στην ερώτηση για το χρόνο αντίδρασής τους, κι άλλοι έξι απάντησαν με αοριστολογίες ή προτείνοντας λανθασμένες ενέργειες.
Μόλις την περασμένη εβδομάδα, ερευνητές κατάφεραν να παραβιάσουν τα ηλεκτρονικά συστήματα μοντέλων του BMW Group (BMW, MINI και Rolls-Royce), ενώ αυτή την εβδομάδα στην εκπομπή 60 Minutes θα προβληθεί ένα video που θα δείχνει ένα Chevrolet Impala να ελέγχεται εξ αποστάσεως από άτομα που έχουν παραβιάσει το σύστημα τηλεματικής OnStar.
Το δεύτερο πρόβλημα που κατέδειξε η έρευνα είναι πως οι τεχνολογίες αυτές, όπως τα συστήματα πλοήγησης και η ασύρματη σύνδεση με smartphones, δίνουν στις εταιρείες πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα των χρηστών οι οποίοι δεν έχουν ιδέα γι’ αυτή την παραβίαση της ιδιωτικότητάς τους και το πώς χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές τα στοιχεία που συλλέγουν...
Πηγή: Autoblog
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.