Σήμερα πήγα σε υποκατάστημα γνωστής εταιρείας τηλεπικοινωνιών το οποίο δεν μπορούσε... να με εξυπηρετήσει κι έπρεπε να πάρω ο ίδιος στα κεντρικά τηλεφωνώ για να μάθω ποιος μετέφερε το τηλεφωνώ μου ενώ είχα στείλει αίτημα ακυρώσεις.με τη δικαιολογία ότι δεν εξυπηρετούν αιτήσεις ΠΕΛΑΤΩΝ που δεν έγιναν σε αυτούς. δηλαδή μια πανελλαδική εταιρεία αλλά μόνο για τους πελάτες που κάνουν σ αυτούς της αιτήσεις (δεν το χω ξανακούσει αυτό).
Μπαίνει ένας γνωστός μου και αφού έχουμε χαιρετιζόμαστε ρωτάει την ταμία - με πήρε τηλεφωνώ ένας δικηγόρος και λέει ότι σας χρωστάω χρήματα αλλά εγώ έχω πέντε χρόνια που έκλεισα την γραμμή και πλήρωσα τους λογαριασμούς.
Κι η ταμίας αφού επεξεργάζεται τα στοιχεία του λέει ότι δεν πλήρωσε το τέλος διακοπής της γραμμής που ήταν 90 ευρώ ( και πως το έκοψε πριν πέντε χρόνια το τηλεφωνώ και μετα από πέντε χρόνια το θυμήθηκαν).
Μην νομίζεται ότι αυτα ειναι φούμαρα η παραμύθια συμβαίνει κι οποίος εχει παραμυθένια προβλήματα σαν αυτό να το διαδώσει ώστε να αποδυναμώσουμε αυτούς που μας πουλάνε παραμύθια αυτό θα τους πονέσει παρά πολλή αντί να φωνάζουμε για να βρούμε το δίκιο μας φεύγουμε και παμε αλλού.κι όλα τα αλλά ειναι παραμύθια. οτι πουλάς αυτό εισπράττεις.
Δεν θέλω να αγοράζω παραμύθια θέλω συνεργασία ποιότητα εξυπηρέτηση ΕΣΕΙΣ;
Παράπονα Ρόδου
Ε εμενα με πηραν απο δικηγορικο γραφειο να μου πουν οτι χρωσταω στον Οτε για μια γραμμή που εχει κλεισει πριν 3 χρονια. Κ ειναι ολα πληρωμενα κ απο μενα. Ειναι απαράδεκτοι.. Γιαυτο ο κοσμος παει σε αλλες εταιριες.
ΑπάντησηΔιαγραφή