ροή ειδήσεων

Το φλερτ στα 20, τα 30 και τα 40 φτου και βγαίνω



Ας πάρουμε τα πράγματα από το τέλος αυτή τη φορά....
Δηλαδή, από την τελευταία δεκαετία για την οποία έχω άποψη, αυτή των 40 (Χριστέ μου, πότε έφτασα εδώ;). Το καλό της δεκαετίας αυτής, είναι ότι το φλερτ είναι κάτι το οποίο ξέρεις πλέον πολύ καλά.
Είναι ουσιαστικό, καθόλου χρονοβόρο. 

To the point, που θα ήθελε να έλεγε και ο Γιάνης (ο Βαρουφάκης ντε!). Χωρίς ασάφειες. Θέλεις να φλερτάρεις; Το κάνεις. Τι να περιμένεις; Τα 50; Χωρίς καμία ντροπή και αναστολή. Στοχεύεις κατευθείαν στο κέντρο, καθώς στα 40 δεν έχεις καιρό για χάσιμο. Δεν χρειάζεται να κάνει εκείνος το πρώτο βήμα. Θέλεις να γοητεύσεις, ξέρεις τα δυνατά σου σημεία, τα προβάλεις. Ανοίγεις τα χαρτιά σου, κάνοντας γρήγορους υπολογισμούς. Δεν τα λέω όλα αυτά για να με πεις μεγάλη και σίγουρη, αγαπητή 20άρα. Απλά, το φλερτ γίνεται καλύτερο όσο μεγαλώνεις.

Κάθομαι καμιά φορά να πιω καφέ και παρατηρώ τα ζευγάρια γύρω μου. Πόσο ανόητες θεωρώ τις γκόμενες που κρέμονται από τους άντρες τους; Μα που πήγε η αξιοπρέπεια; Πόσο κελεπούρι πια, που γαντζώνεσαι πάνω του καλή μου; "Ένα φιλάκι μωρό μου; Κι άλλο φιλάκι μωρό μου", εκείνη. "Εντάξει ρε μωρό μου, εντάξει", εκείνος. Τα πόδια της πάνω στα πόδια του σε δημόσια θέα. Καθόλου σικ. Παρατηρώ κι όλες εκείνες που μέσα στην κακογουστιά της εποχής μας ντύνονται σαν να είναι το κολάν και το ντεκολτέ το μεγαλύτερο όπλο της γοητείας τους.


Δυστυχώς, είναι πολλές οι κηλίδες της κυτταρίτιδας γλυκιά μου και φαίνονται ακόμα κι από εκείνα τα κολάν που υπόσχονται ανόρθωση γλουτών και σύσφιξη δικεφάλου μηριαίου σε σημείο πνιγμού. Φαίνεται! Επίσης, αν είσαι πάνω από 20, το κολάν πρέπει να το φοράς μόνο με κάτι μακρύ από πάνω. Πόσο σαχλές μπορεί να γίνουν οι γυναίκες όταν θέλουν να αποδείξουν την σεξουαλικότητα, την θηλυκότητα και ξέρω κι εγώ τι, με το σώμα τους! Γιατί το τσιγάρο; Πόσο ξενερώνει το φλερτ, μια κοπέλα που τραβάει μια τζούρα σαν να είναι η τελευταία και ποιος βρωμερός τύπος είπε ότι είναι σέξι να ρίχνεις τον καπνό στα μούτρα του άλλου; Επίσης, πόσο επιθυμητή μπορεί να είναι μια γυναίκα που θέλει να βάφει τα μαλλιά της άλλο χρώμα, αλλά ξεχνάει να κάνει κάθε μήνα την ρίζα της. Που δεν προσέχει τα νύχια της, που δεν φροντίζει να μην φαίνεται το βρακί της όταν κάθεται;

Στα 40 έχεις (ελπίζω) διαπιστώσει ποιο είναι το στιλ που σου ταιριάζει και δεν ντύνεσαι σαν κοριτσόπουλο στο μικρό σπίτι στο λιβάδι. Ξέρεις ότι καλό είναι να έχεις κόψει το τσιγάρο που επιταχύνει την γήρανση του δέρματος, γνωρίζεις πολύ καλά πώς να χειρίζεσαι το σώμα σου. Δεν κρεμιέσαι από ένα αρσενικό λες και είναι η τελευταία σου ελπίδα να σε αγαπήσει κάποιος, παίρνεις εσύ αυτό που θέλεις κι όταν το θέλεις. Παλιά αναρωτιόσουν πώς θα εντυπωσιάσεις κάποιον που θέλεις. Τώρα ξέρεις.
Στα 20 (εντάξει λίγο νωρίτερα) ψαχνόσουν




Σε αυτό που πόνταρες (από όσο μπορώ να θυμάμαι πια) ήταν στα πουλάκια που κελαηδούσαν γύρω από το κεφάλι όταν σου άρεσε κάποιος. Μπορεί να έσκυβες και να φορούσες ένα λουλούδι στο κεφάλι, μπορεί να κουνούσες με σκέρτσο την φούστα σου, να χαμογελούσες σαν χαζή στην πρώτη σας κουβέντα. Δεν το καταλάβαινες.


Θα μου πείτε ότι τα παιδιά στα 15 είναι πλέον πιο προχωρημένα και ότι ακούγομαι ίσως σαν την γιαγιά τους. Θα σας πω ότι ναι τα βλέπω κι εγώ πιο ξεπεταγμένα, κυρίως στα social media, όμως. Πάντως, μια σύγχυση και τότε και τώρα για το πώς θα φλερτάρουμε ένα αγόρι την είχαμε. Περιμέναμε να κάνει εκείνος το πρώτο βήμα. Εγώ, ας πούμε ξετρελάθηκα όταν μια συμμαθήτριά μου μού μετέφερε ότι άκουσε μια αφιέρωση για μένα στον ραδιόφωνο από τον τάδε. Σαν να μου έκανε δηλαδή 50 like σήμερα. Ε, μετά θα έκανα κι εγώ κάποιο σχόλιο, πάει στο καλό! Το ωραιότερο, βέβαια, αυτής της ηλικίας του φλερτ είναι αυτό το άσε με να σε ακουμπώ παίζουμε τον γιατρό; Πιάνεις, χαϊδεύεις, φιλάς πολύ. Δεν σκέφτεσαι μόνο το σεξ (το κορίτσι). Σπαταλάς ώρα στην αγκαλιά. Θα σου χαρίσει ένα λούτρινο αρκουδάκι και θα πεις, "ω, μα τι γλυκό". Λιώνεις. Του το λες στα 25;
Στα 30 θέλεις γάμο

Όχι, διότι στα λίγο πριν τα 30 αυτό που θέλεις είναι σχέση. Εντάξει, φλερτάραμε, τώρα τι κάνουμε; Του χαμογέλασα, έπαιξα με τα μαλλιά μου, δάγκωσα τα χείλη μου, αδιαφόρησα, μου ‘πεσε η τσάντα κι έκανα κίνηση Beyonce για να την σηκώσω, ξανακοίταξα, είπα στην φίλη μου να πάει στην τουαλέτα να φρεσκαριστεί για να μείνω μόνη μου και να έρθεις, ζήτησα αναπτήρα, το δώσαμε το τηλέφωνο, ωραία, όλα καλά τα κάναμε σύμφωνα με τους οδηγούς φλερτ. Τώρα; Που πάει αυτή η σχέση; Αρχίζεις και τα χαλάς, λοιπόν. Σοβαρεύεις.




Για να μην πω για τα 30 και κάτι που αν σου φέρει λουλούδια ή μπαλόνια θα πεις "αχ, τι ωραία, σε πιο εστιατόριο θα πάμε τώρα;". Στα 35 νομίζεις ότι το φλερτ πρέπει να σε πάει και κάπου αλλού. Που; Στον ΓΑΜΟ! Αντίο φλερτ για πάντα, δηλαδή. Όλα αυτά τα κακά κατατόπια στα 40 τα έχεις περάσεις κι απολαμβάνεις το φλερτ των ανδρών. Φυσικά εκείνων που μόνο εσύ επιθυμείς. Το ξεκαθάρισμα είναι εύκολο.


Δεν νιώθεις άβολα, έχεις αυτοπεποίθηση. Το δικαιούσαι το φλερτ. Ω, ναι! Αξίζει η ζωή χωρίς λιπαρά; Καμιά φορά μπορείς να πέσεις με τα μούτρα στην μερέντα και την άλλη μέρα στο spinning. Γνωρίζεις πολύ καλά τι σου προσφέρει και το εκτιμάς. Είναι ένα τσικ του τελευταίου σου μπότοξ, μια βουτιά στη σοκολάτα που τόσο στερήσε μεγαλώνοντας διότι σε παχαίνει, είναι ένα αχ και βαχ που δεν χρειάζεται να σε πάει απαραίτητα στο κρεβάτι κάποιου άντρα. Αν δεν θέλεις, έτσι;


πηγή

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *