ροή ειδήσεων

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΜΕΝΗ Η ΕΛΛΑΔΑ - Πάγκαλος: Δεν έχω να πληρώσω τον ΕΝΦΙΑ... χρωστάω φόρους


Να τονώσει την πραγματική οικονομία κάλεσε την κυβέρνηση ο Θεόδωρος Πάγκαλος μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Βήμα Fm»...
αποκαλύπτοντας την αδυναμία του να αποπληρώσει τις φορολογικές του υποχρεώσεις.
«Έχω αγωνία για την οικονομική κατάσταση. Φόρους χρωστάω, βιάζομαι να πουλήσω. Αν μπορούσα να πουλήσω μερικά ακίνητα, γιατί εγώ δεν είμαι παιδί του λαού, είμαι στην μεσαία τάξη, εκεί ανήκω, αυτό τους διαφοροποιούσε από τους εργαζόμενους: ότι μπορούσαν να πουλήσουν κανένα ακίνητο και να μετριάσουν την κατάστασή τους», είπε ο πρώην υπουργός ενώ για την «καλωδίωση» που προωθεί η κυβέρνηση σχολίασε:

«Σκεφτείτε αυτή τη χονδροειδέστατη και ουρανομήκη μ….α που την έλεγε ένας υπουργός Οικονομικών των προηγουμένων κυβερνήσεων. Τι θα είχε γίνει στη χώρα! Αυτό θέλει να δει ο κόσμος, να δει κάποια ελάφρυνση, κάποια βελτίωση του καθημερινού του. Κι εγώ βεβαίως θέλω να δω κάποια ελάφρυνση. Εγώ δεν έχω να πληρώσω τον ΕΝΦΙΑ».



Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος11/3/15 09:14

    na kanoume erano... o kakomiros xriazete bohthia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/3/15 10:38

    mesa!!! na telionoume!!ma aytous!!!katasxesei!!kai desmesei tous trapezikous logariasmous tou !opos olon to upolipon ellinon!!gia xrei!!!ta akous ALEXI !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *