ΟΡΓΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ για την διαφήμιση της Hyundai! Ένας άντρας προσπαθεί να αυτοκτονήσει όμως κάτι γίνεται… (βίντεο)
Οι διαφημιστές το χασαν το μυαλό τους! Ναι μεν προσπάθησαν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον...
και να προκαλέσουν συζήτηση ή ακόμη και αντιδράσεις. Στην περίπτωση όμως του Hyundai ix35 Fuel Cell το παράκαναν με τη φαντασία…. αφού ξεπέρασαν τα όρια.
Η διαφήμιση δείχνει έναν άντρα να έχει κλειστεί μέσα στο αυτοκίνητο στο γκαράζ του σπιτιού του. Μέσω σωλήνα έχει συνδέσει την εξάτμιση με την καμπίνα των επιβατών σε μία προφανή απόπειρα αυτοκτονίας.Τα πλάνα είναι ξεκάθαρα. Αυτοκτονία από πνιγμό από τα αέρια…. Λίγο μετά ανοίγει την πόρτα του γκαράζ, καθώς συνειδητοποιεί ότι το SUV με κυψέλες καυσίμου δεν εκπέμπει καυσαέρια στο περιβάλλον, αλλά απλά νερό.
Όπως είναι λογικό οι αντιδράσεις είναι έντονες. Περισσότερο από όλους αντέδρασε μίαςνεαρή Βρετανίδα, η οποία εργάζεται σε διαφημιστική εταιρεία και της οποίας ο πατέρας είχε αυτοκτονήσει με τον ίδιο τρόπο όταν εκείνη ήταν παιδί. «Λυπούμαστε βαθύτατα για όσους έχουν εμπλακεί σε μία ανάλογη τραγωδία και ζητάμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκάλεσε η διαφήμιση», ανέφερε η Hyundai σε γραπτή της ανακοίνωση.
Από την πλευρά της, η διαφημιστική εταιρεία Innocean Europe υποστήριξε ότι «η πρόθεση μας ήταν να δραματοποιήσουμε με υπερβολή το προτέρημα του προϊόντος, ελπίζοντας σε θετική έκβαση. Προφανώς κάναμε λάθος και ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη». Ναι μεν η διαφήμιση αποσύρθηκε όμως έχει ανέβει στο youtube από διάφορους χρήστες… όπως αναφέρουν πολλά ειδησιογραφικά μέσα!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.