ροή ειδήσεων

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΜΠΛΟΦΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ!! ΔΩΡΕΑΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΣΚΕΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ



ΔΕΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΡΟΥΤΕΡ ΣΟΥ ΤΡΥΠΙΟ ~ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ...

Χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο εργαλείο δηλώνω υπεύθυνα ότι συμφωνώ, επιτρέπω και ΔΕΝ θα έχω δικαίωμα στο μέλλον να διώξω με κανένα νόμιμο τρόπο την HelpSec.Net. Eπιθυμώ η Help Network Security – www.helpsec.net να ελέγξει εάν το ρούτερ που έχω στηκατοχή μου εμπεριέχει και άλλους λογαριασμούς (χρήστες και κωδικούς) εκτός από το δικό μου και αν η πρόσβαση είναι επιτυχείς να εμφανιστεί στην οθόνη MOY το δικό μου όνομα χρήστη και κωδικός που σημαίνει ότι η πρόσβαση έγινε με άλλο κωδικό από το δικό μου αφού η HelpSec.Net δεν έχει γνώση του δικού μου λογαριασμου.

Η Helpsec.net ΔΕΝ αποθηκεύει δεδομένα, άπλα τα εμφανίζει σε εσάς. Παρόλα αυτά συνιστά μετά το τέλος του τεστ και αν η πρόσβαση είναι επιτυχείς να αλλάξτε ΑΜΕΣΩΣ το κωδικό πρόσβασης σας, παρόλο που η αλλαγή αυτή δεν σας προστατεύει από τους εναλλακτικούς κωδικούς που έχει το ρούτερ σας.


Το τρόπο που θα ασφαλίσετε το ρούτερ σας θα ακολουθήσει τις αμέσως επόμενες ημέρες/ώρες.
Η ομάδα μας εργάζεται ακατάπαυστα για την προστασία των δικτύων σας και των προσωπικών δεδομένων.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *