ροή ειδήσεων

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΓΓΕΛΙΑ: Aπελπισμένος Έλληνας πουλάει το αυτοκίνητο του και δείτε τι γράφει….



Δείτε παρακάτω την περιγραφή στην αγγελία κάπου.. κάπως.. κάποτε..
κάποιος έδωσε την σημερινή άξια ολοοοκληρου του αμαξιού,μονό και μονό για να του βάλει ζαντολαστιχα και αναρτήσεις. Και κάθομαι και αναρωτιέμαι… παραμιλώ… μονολογώ… και λέω:

Ρε που πάμε;

Που βαδίζουμε;

Ρε πως μας κατάντησαν έτσι τα λαμογια;;;

Και έχω και τον άλλον να με παίρνει τηλέφωνο και να μου λέει: Ρε φίλε θα μου το αφήσεις 4000€;

Και μου αρχίζει μετά την κλάψα (κρίση-Μέρκελ-ΔΝΤ).

Τι να του πω τώρα και εγώ;

Ρε μεγάλε και εγώ εδώ μένω,στην Ελλάδα και έμενα με έχουν γ….. με τα μέτρα και τα χαράτσια και έμενα δεν μου έχει μείνει φράγκο. άσε με στον πόνο μου.

Ξέρεις τι σημαίνει κρίση; θα σου πω εγώ τι σημαίνει.

Εχεις ακούσει αυτό που λένε «μεγάλα καράβια,μεγάλες φουρτούνες» εεε δες το τώρα και σε ανάλυση.

Είχα την τέλεια ζωή… μεγαλομέτοχος σε πολυεθνική κολοσσό
. Δεν ήξερα σε ποία τσέπη είχα περισσότερα λεφτά,από παντού έβγαζα πράσινα,κίτρινα και μοβ χαρτονομίσματα,κάτι καφέ και μπλε σπάνια τα έβλεπα. τα κέρματα δε, ήταν σκόρπια στα αμάξια μου μέσα,κάτω από πατάκια και καθίσματα. σε κάθε στροφή που έπαιρνα, θαρρώ πως άκουγα εκατοντάδες μελωδίες από μεταλλικούς ήχους να πηγαινοέρχονται πέρα δώθε από το ένα μου αυτί στο άλλο.

πήρα τρία σπίτια,ένα καταμαράν,ένα jετ σκι,τρία αμάξια (κλασική ανωμαλία Έλληνα.μην έχει ο γείτονας καλύτερο και πιο ακριβό αμάξι από έμενα, δεν παειιιιι..) ένα για καθημερινές, ένα για ΣΚ και ένα για βουνό.

Έκανα ζωαρα δεν λέω, με άλλη γυναίκα κοιμόμουνα με άλλη ξύπναγα, χαμός, κόλαση….

Ώσπου λοιπόν ένα όμορφο πρωινό,βαράει κανόνι ο κολοσσός.

Πως πέσανε η δίδυμοι πύργοι σε μία στιγμή; Έτσι ακριβώς, σε μία στιγμή.

Δεν ξέραμε σε ποιον και ποσά χρωστάγαμε. Πουλήσαμε σχεδόν τα πάντα για να ξεχρεώσουμε και να μην πάμε φυλακή.

arouraios.gr

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *