ροή ειδήσεων

Γιώργος Δασκαλάκης: «Όταν έπεσα σε κώμα, η γυναίκα μου έφυγε...»



Δείτε όλα όσα εξομολογήθηκε ο γνωστός τραγουδιστής....
Καλεσμένος στα Καρντάσιανς ήταν ο Γιώργος Δασκαλάκης, ο οποίος έφτασε να ζυγίζει κάποτε 267 κιλά. Ο γνωστός τραγουδιστής, μάλιστα, αποκάλυψε πως η πρώτη του γυναίκα τον χώρισε, όταν έπεσε σε κώμα και βρέθηκε μια ανάσα από τον θάνατο.

«Είμαι παντρεμένος με δύο παιδιά. Χώρισα από τον πρώτο μου γάμο, όταν ήμουν άρρωστος, όταν ήμουν σε κώμα. Χώρισα γιατί θα πέθαινα και ίσως δεν τους έκανα σαν άνθρωπος και φύγανε οικογενειακώς. Ο Θεός, εγώ δεν έχω την αρμοδιότητα να τους συγχωρέσω. Ο καθένας είναι άξιος της μοίρας του και κάνει ότι θέλει».

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *