ροή ειδήσεων

Προφυλακίστηκε ο Πίου. Δηλώνει απελπισμένος και χωρίς χρήματα


Δακρυσμένος άκουσε χθες την απόφαση ανακρίτριας και εισαγγελέα... για την προφυλάκισή του ο «Πίου» της γνωστής τηλεοπτικής διαφήμισης.


Στην απολογία του στην 1η τακτική ανακρίτρια ο 37χρονος Νιγηριανός Ιζουάνα Τζόελ Ανίνο, όπως είναι το πραγματικό όνομά του, που συνελήφθη την περασμένη Παρασκευή κατά την άφιξή του στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» έχοντας στο στομάχι του 58 σακουλάκια με ηρωίνη 1,3 κιλού, υποστήριξε πως έκανε τη μεταφορά επειδή βρισκόταν σε απελπιστική οικονομική κατάσταση.

«Ημουν απελπισμένος. Δεν είχα χρήματα να ταΐσω την οικογένειά μου, μου έκοψαν το ηλεκτρικό ρεύμα στο σπίτι. Δεν είχα λεφτά ούτε να πληρώσω το ενοίκιο» υποστήριξε το «μαύρο πιστόλι» της μπάλας, που είναι σε διάσταση με την Ελληνίδα σύζυγό του, με την οποία έχουν δύο παιδιά στα Χανιά. Ο «Πίου» επέμεινε ότι ήταν η πρώτη φορά που μετέφερε ναρκωτικά και ισχυρίστηκε στη δικαστική λειτουργό ότι προσπαθούσε συνεχώς να βρει δουλειά, αλλά μάταια.

«Πριν από λίγο καιρό κάποιος γνωστός από τη Νιγηρία με πήρε τηλέφωνο και μου πρότεινε να μεταφέρω ναρκωτικά από την Ουγκάντα και θα μου έδινε 3.000 ευρώ. Αρχικά αρνήθηκα, αλλά υπέκυψα στον πειρασμό λόγω της δύσκολης κατάστασής μου και δέχτηκα να το κάνω με κίνδυνο της ζωής μου» περιέγραψε ο 37χρονος και τελικά οδηγήθηκε με λυγμούς στις φυλακές Κορυδαλλού. «Η κακή στιγμή και η απονενοημένη κίνηση απελπισίας του εντολέως μου αμαυρώνει μεν, αλλά δεν ακυρώνει μια έντιμη διαδρομή, επαγγελματική, ατομική και οικογενειακή, για μεγάλο χρονικό διάστημα στη χώρα μας. Η πράξη του δεν νομιμοποιείται, τουλάχιστον όμως δεν είχε ταπεινά αίτια ως κίνητρο» επισημαίνει ο συνήγορός του Δημήτρης Γκαβέλας.




Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *