ροή ειδήσεων

Το συγκινητικό μήνυμα του Φερνάντο Σάντος για την Ελλάδα



Στο πλευρό των Ελλήνων σε αυτή τη δύσκολη περίοδο ο πορτογάλος τεχνικός ...

Μπορεί η ΕΠΟ να φρόντισε να τον στείλει σπίτι του κόντρα σε κάθε ποδοσφαιρική λογική, ο Φερνάντο Σάντος όμως παραμένει πάντα ένας μεγάλος φίλος της χώρας μας. Άλλωστε όλα αυτά τα χρόνια που δούλεψε στην Ελλάδα ποτέ δεν τα πήγαινε καλά με κάθε λογής παράγοντες, εν αντιθέσει με τον κόσμο που τον εκτιμούσε για τη δουλειά και τον χαρακτήρα του. Αυτή η σχέση αγάπης και αλληλοσεβασμού μοιάζει ανεπηρέαστη και αποδεικνύεται σε κάθε ευκαιρία. Ο Φερνάντο Σάντος μέσω της ιστοσελίδας gazzetta φρόντισε να στείλει το δικό του μήνυμα στον ελληνικό λαό, εκφράζοντας τη συμπάθειά του και το μήνυμα ελπίδας του για να ξεπεραστούν οι δυσκολίες.

Αναλυτικά το μήνυμα του Φερνάντο Σάντος αναφέρει:

«Στέλνω ένα μήνυμα ελπίδας και αυτοπεποίθησης στη χώρα που πάντα έχει θέση στην καρδιά μου, αλλά και στους ανθρώπους που αγαπώ και έχω πάντα στο μυαλό μου.

Ο ΗΛΙΟΣ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ ΞΑΝΑ

Είμαι βέβαιος πως αυτό θα συμβεί. Για την ιστορία μας και τον χαρακτήρα του λαού μας έτσι όπως έχει επιβεβαιωθεί όλα αυτά τα χρόνια. Όπως συνέβη στο παρελθόν, έτσι θα γίνει και τώρα αλλά και στο μέλλον. Χρειάζεται δύναμη αλλά και η προστασία του Θεού. Έχετε τις καλύτερες ευχές μου, αυτό που βιώνετε τώρα είναι μία δύσκολη και έντονη εμπειρία. Είμαι μαζί σας».

ienimerosi


Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *