ροή ειδήσεων

Daily Mail: Επιδρομή στα σούπερ μάρκετ.Οι Ελληνες αδειάζουν τα ράφια μετά το δημοψήφισμα [ΦΩΤΟ]



Επιδρομή στα σούπερ μάρκετ έκαναν οι Ελληνες τη Δευτέρα, όπως σημειώνει η Daily Mail,...
τονίζοντας ότι οδηγήθηκαν εκεί λόγω της αβεβαιότητας μετά την επικράτηση του «Οχι» στο δημοψήφισμα.
Οπως σημειώνει η βρετανική εφημερίδα, οι καταναλωτές στην Ελλάδα σήκωσαν από τα σούπερ μάρκετ βασικά είδη πρώτης ανάγκης, όπως ρύζι, αλεύρι, ζάχαρη, ξερά φασόλια και μαγειρικό λάδι, παρά το γεγονός ότι οι διευθυντές των υποκαταστημάτων προσπαθούσαν να καθησυχάσουν τους πελάτες τους ότι τα αποθέματά τους δεν εξαντλούνται.



Στη Γλυφάδα, πελάτες είχαν στοιβάξει στα καροτσάκια τους από πολλαπλές συσκευασίες φακών μέχρι τεράστια ρολά χαρτιού υγείας κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. «Οι περισσότεροι αγοράζουν τρόφιμα επειδή φοβούνται το χειρότερο», τονίζει ο 51χρονος Ανδρέας Κούστρας.





Μια εργαζόμενη στη λιανική, η Μαριλένα, μιλώντας στη βρετανική εφημερίδα ανέφερε ότι η οικογένειά της αγοράζει τρόφιμα, μόνο τρόφιμα και τίποτα άλλο. «Μόνο τα απαραίτητα», συμπλήρωσε.

Η εφημερίδα επισκέφθηκε και μεγάλο σούπερ μάρκετ στην περιοχή της Νέας Χαλκηδόνας όπου όπως γράφει τα ράφια με το ρύζι και το αλεύρι είχαν μείνει κενά και οι καταναλωτές έσπευσαν τη Δευτέρα να αδειάσουν και αυτά με τις φακές και τα ξερά φασόλια.

Στη Daily Mail μίλησε και ο Νίκος Αρχονίδης του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων: «Ορισμένα σούπερ μάρκετς ανησυχούν γιατί δεν μπορούν να προβλέψουν πως θα εξελιχθεί η κατάσταση. Τα αποθέματα κινδύνου κρέατος, τυριών, φρούτων και λαχανικών, θα εξαντληθούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες», είπε.

Ωστόσο, σημειώνει η βρετανική εφημερίδα «οι περήφανοι Ελληνες αρνούνται ότι υπάρχει πανικός -στην αγορά της πρωτεύουσας- παρά τα όσα δείχνουν τα φορτωμένα με πράγματα καλάθια στα σούπερ μάρκετς».

Πολίτες, όμως, μίλησαν στη Daily Mail και για το δημοψήφισμα. Ο 81χρονος Λευτέρης, πρώην στέλεχος αεροπορικής είπε πως δεν ξέρει που θα μας βγάλει το δημοψήφισμα. «Δεν έχω ιδέα τι θα συμβεί στη συνέχεια», προσέθεσε.



Ο 70χρονος Κωνσταντίνος Περέολγλου, συνταξιούχος αγροχημικός, δήλωσε: «Με εξέπληξε το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος. Ηταν μεγάλη η διαφορά του «Οχι» από το «Ναι». Δεν νομίζω ότι το «Οχι» ως ψήφος ήταν καλή για την Ελλάδα ή την οικογένειά μου. Τα παιδιά μου δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα, δεν δουλεύουν στο δημόσιο. Δουλεύουν σε πολυεθνικές, μπορεί να χάσουν τη δουλειά τους ανά πάσα στιγμή. Εναποθέτω τις ελπίδες μου στους εταίρους μας στο να μας φερθούν δίκαια».

Η βρετανική εφημερίδα φιλοξενεί ακόμη μια 65χρονη, πρώην νοσοκόμα, την Κλεάνθη που περιμένει στην ουρά καθημερινά για να πάρει φαγητό από το συσσίτιο της εκκλησίας και η οποία ψήφισε «Οχι» στο δημοψήφισμα. «Το εισόδημά μου είναι 400 ευρώ το μήνα από τη σύνταξή μου τα οποία δεν μου φτάνουν για τους λογαριασμούς μου -ενοίκιο και ηλεκτρικό- και το φαγητό μου. Αυτό το φαγητό με βοηθά να επιβιώσω. Σήμερα είναι ωραίο, κοτόπουλο με ρύζι. Αλλες φορές δεν είναι τόσο καλό. Ερχομαι κάθε μέρα. Αυτό είναι το κύριο γεύμα μου. Εχω να φροντίσω και τον γιο μου. Είναι 33 ετών και άνεργος. Ημουν νοσοκόμα. Ηταν σημαντική δουλειά. Πρέπει να δώσεις την ψυχή σου για να κάνεις αυτό το επάγγελμα σωστά. Πλήρωνα για τη σύνταξή μου επί 28 χρόνια. Αλλά τώρα δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα. Ψήφισα Οχι. Μου αρέσει ο Τσίπρας. Κατηγορώ όλους τους πρωθυπουργούς πριν από αυτόν που μας έφτασαν σε αυτό το χάλι», τονίζει.




Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *