ροή ειδήσεων

Το κεφάλι δε το εσκυψα ΠΟΤΕ σε κανεναν πουστη.!!! O Γιώργος Μαυρίδης τάσσεται υπέρ του ΟΧΙ


Ο Tattoo artist και παρουσιαστής του World Party, Γιώργος Μαυρίδης, με το κείμενο... που ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook συγκίνησε και ταρακούνησε τις 200 χιλιάδες followers του και όχι μόνο…






Η ανάρτηση του :

“Εδω και 2 μέρες θέλω να σχολιάσω τα γεγονότα πού συμβαίνουν στην χώρα μας.Η αλήθεια είναι ότι αυτό που με κρατούσε πίσω μέχρι να γράψω αυτό το κείμενο, βρίσκεται στα σχόλια που δέχομαι κατά καιρούς από άγνωστους, που με αποκαλούν , “βολεμενο”κάθε φορά που αναφέρομαι στην πολιτική και οικονομική κατάσταση της χώρας.Επειδή όμως η κατάσταση έχει εκτροχιαστη θέλω πολύ να χρησιμοποιήσω το δικαίωμα που μου δίνει η δημοκρατία και να εκφράσω την άποψή μου. Πριν το κανω όμως, θα γράψω 3 πράγματα που μέχρι σήμερα είχα υποσχεθεί ότι δε θα αναφερθώ ποτέ…Είμαι 37 χρόνων και είμαι παιδί που με μεγάλωσε μια μάνα και μια γιαγιά, εμένα και την αδερφή μου.

Ο πατέρας μου μπαινόβγαινε σε φυλακές με αποτέλεσμα η μητέρα μου να δουλεύει όλη μέρα για να μας μεγαλώσει. Δε θα πω παραπάνω για αυτο τον άνθρωπο γιατί ζει και δε θέλω να τον στεναχωρησω ασχέτως με το τι έκανε στην οικογένεια μας.Ξεκίνησα να δουλεύω σε ηλικία 15 ετών γιατί απλά δεν γινόταν αλλιώς. Δε θα ξεχάσω ποτέ τα χρόνια που πήγαινα στο σχολείο και δεν είχα λεφτά να παρω τυροπιτα και είχα ταράξει στην τρακα όλους τους συμμαθητές μου. Πήγα νυχτερινό για να βγάλω το σχολείο και δούλευα τα πρωινά σε γυράδικο και τα βράδια μετά από το σχολείο 10-2 σε πιτσαρία πακετάς.

Μέχρι τα 30 μου έζησα μια ολόκληρη ζωή σε μόνιμη οικονομική κρίση, έκανα ότι δουλειά μπορούσα για να τα φέρνω βόλτα. Ειχα το μαγαζι μου που έφτιαξα με αιμα και συγχρόνως δούλευα νύχτα σε μαγαζιά για να πληρώνω τα ενοίκια μου. Τα τελευταία 5 χρονια και μετα απο πολύ ιδρώτα κατάφερα να ειμαι καλα οικονομικά και να μπορώ να βοηθησω επιτέλους τους δικούς μου ανθρώπους.Τις τελευταίες 24 ώρες πρέπει να πάρω μια απόφαση για το τι θα ψηφίσω στο δημοψήφισμα. Για πρώτη φορά μου δίνεται η ευκαιρία να αποφασίσω εγώ και όχι οι άλλοι.

Δέχομαι μια απειλή στο ότι αν πω Όχι, θα χάσω ότι έχω κάνει μέχρι τώρα στην ζωη μου με τόσο κόπο.

Με τρομοκρατουν ότι με περιμένει η καταστροφή αν πω Όχι.

Θα γίνω φτωχός αν ψηφίσω Όχι…

Θα γυρίσουμε στην δραχμή και θα τα χάσουμε όλα.

Θα χρεοκοπησουμε.

Εεε λοιπόν θα ψηφίσω ΟΧΙ….

Μακάρι αυτό το ΟΧΙ να είναι η αρχή για να μην υπάρξει ποτέ ξανά κάνενα παιδί πεινασμενο, καμία μάνα να δουλεύει για 400 ευρω και να σκυβει το κεφάλι, καμία γιαγιά να παρακαλαει να πάρει την σύνταξη της.

ΟΧΙ και ας τα χάσω όλα, ας ξαναρχίσω από την αρχή, θα ξαναδουλεψω από την αρχή, την δουλειά δεν την φοβήθηκα ποτέ.

Το κεφάλι δε το εσκυψα ΠΟΤΕ σε κανεναν πουστη.

Την Κυριακή θα βάλω στον φάκελο ένα μεγάλο ΟΧΙ μαζί με τα αρχιδια μου και θα το στείλω στην ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα…”

Γιώργος Μαυριδης


Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος1/7/15 02:49

    Μακαρι να μπορουσαμε οπως λεει με την ψηφο μας να αλλαζαμε τα πραγματα. Ειναι ενα θεατρο που το φαγαμε σχεδον ολοι οτι κανει τον δυσκολο γιατι αλλιως δεν θα περνουσαν τα μετρα του καινουργιου μνημονιου. Οτι και να ψηφισουμε αυτοι τα εχουν κανονισμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/7/15 08:05

      Πήγαινε ψήφισε φίλε. Ανάλαβε τις ευθύνες σου. Μην αφήνεις άλλους να αποφασίζουν για σένα.

      Διαγραφή
  2. Το διακύβευμα φίλε δεν έχει να κάνει με κάποια αλλαγή του βιοτικού μας επιπέδου.Εχει να κάνει με την μελλοντική τοποθέτηση της πατρίδας μας στον ευρύτερο γεωπολιτικό χώρο της Μεσογείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος1/7/15 08:03

    "«Κλείνουν» τα σύνορα για τις ελληνικές εισαγωγές, μετά την επιβολή των capital controls,..."

    "Δέκα μέρα αντέχει η βιομηχανία τροφίμων να διατηρήσει απρόσκοπτη τη λειτουργία των μονάδων παραγωγής, καθώς τα αποθέματα των πρώτων υλών δεν είναι απεριόριστα και ως εκ τούτου η εξασφάλιση κανονικής ροής στην τροφοδοσία της λιανικής είναι ιδιαίτερα εύθραυστη."

    Την αδυναμία τους να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους, εξαιτίας του κλεισίματος των τραπεζών, με ορατό τον κίνδυνο «λουκέτου» στις Εμπορευματικές Μεταφορές εκφράζουν οι ιδιοκτήτες Φορτηγών Δ.Χ.

    kai o tatoo arist "δεν σκυβει το κεφάλι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/7/15 13:05

      skipse esi file....alla na exeis t arxidia na exigiseis sta paidia sou ti ekanes...kala lene oti exoume polous tourkosporous anamesa mas....dna elliniko re prodoti

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος1/7/15 09:20

    ΓΙΩΡΓΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. Κ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΕΙΠΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΩ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙ@ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος1/7/15 10:53

    Ε τότε να τα βρούμε με την Τουρκία που προσφέρθηκε να μας βοηθήσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος1/7/15 19:17

    ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΟΥΛΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ.Ο ΦΟΒΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΝΙΑΣ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ.ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΒΟ ΣΟΥ. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *