ροή ειδήσεων

Πολίτης 2ης κατηγορίας... Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου



Σήμερα έκανα μια προσπάθεια να ζητήσω βοήθεια στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου,... μήπως και βρώ λύση στο πρόβλημα που με ταλαιπωρεί εδώ και 1,5 έτος. Σχεδόν κάθε μήνα πυώδεις αμυγδαλές και αντιβιώσεις. Διαγνωσμένο από δυο γιατρούς πως οι αμυγδαλές πρέπει να αφαιρεθούν. Ωστόσο, αδυνατώ οικονομικά να προχωρήσω στην επέμβαση σε ιδιωτική κλινική. Οπότε, θα πρέπει ιατρός του νοσοκομείου να αποφανθεί πως πρέπει να βγουν και να προχωρήσουμε στην επέμβαση. Αρχικά πήγα στα επείγοντα. Οι εκεί οι ιατροί όταν άκουσαν τη συχνότητα που μου συμβαίνει, και πως τελικά έχω μάθει δυστυχώς να ζω με αυτό, μου είπαν και εκείνοι πως θα πρέπει να εξεταστεί η πιθανότητα της αφαίρεσης. Αμέσα τηλεφώνησαν στην ωτορινολαρυγγολογική κλινική με την ελπίδα και αυτοί πως θα δεχόταν κάποιος να με εξετάσει το συντομότερο. Ο αρμόδιος ιατρός αρνήθηκε να με δει χωρίς κάποιο ραντεβού. Βλέπετε, το πρόβλημα με ειδοποιεί πριν χτυπήσει, μου στέλνει email και εγώ η γαιδούρα το γνώριζα πως θα ξεκινήσω να έχω θέμα με τις αμυγδαλές από τις 26 Αυγούστου του 2015, αλλά δεν προνόησα ένα μήνα πριν να έχω κανονίσει το απαραίτητο ραντεβού μου... Πήγα στη συνέχεια να ρωτήσω πιο είναι το πιο κοντινό ραντεβού. Εκεί μια ευγενέστατη νεαρή κοπέλα έδειξε να καταλαβαίνει τι γίνεται, και μια και το πλησιέστερο ραντεβού είναι στις 9/09, 14 ημέρες μετά δηλαδή, μου πρότεινε να κάνω μια προσπάθεια να ανέβω στον 1ο όροφο, μήπως και πετύχω να με εξετάσει άμεσα κάποιος. Άλλωστε σε 14 ημέρες από σήμερα, κατά πάσα πιθανότητα αφού θα ακολουθούσα κάποια θεραπεία, δεν θα φαινόταν κάποιο πρόβλημα. Μέχρι να επανεμφανιστεί ξανά, ένα με ενάμισι μήνα μετά... Οπότε στις 9 του μήνα να δει τι; Ανέβηκα πάνω. Ομολογώ πως με ενοχλούσε ήδη αρκετά το γεγονός πως έπρεπε να παρακαλέσω για να με εξετάσει κάποιος, αλλά αφού αυτή ήταν η μόνη μου ευκαιρία θα το έκανα. Πήγα επάνω και μίλησα με τις κυρίες που ήταν στην υποδοχή. Εκείνες πήγαν να ρωτήσουν τον ιατρό. Ακουγόταν αρκετά ειρωνικός ήδη πολύ πριν τον πλησιάσω να του πω τι συμβαίνει. Μου είπαν να περάσω. Του ανέφερα το τι γίνεται όσο πιο αναλυτικά μπορούσα. Εκείνος το μόνο που επαναλάμβανε ήταν πως για να εξεταστώ πρέπει να έχω ραντεβού, και πως αν θέλω να με δει κάποιος άμεσα πρέπει να βρω κάποιον άλλο γιατρό. Του απάντησα πως το πλησιέστερο ραντεβού είναι πολύ μακριά και εκείνος μου είπε πως αυτό δεν είναι κάτι για το οποιό ο ίδιος ευθύνεται, και πως αυτός είναι εκεί από τις 6 το πρωί και χειρουργεί. Του λέω, ήδη 2 γιατροί έχουν αποφανθεί πως πρέπει να βγουν οι αμυγδαλές μου, αλλά πρέπει να με βοηθήσετε γιατί δεν έχω την οικονομική ευχέρια να πάω στην ιδιωτική κλινική, η οποιά ζητά 850 ευρώ. Η απάντηση του ήταν πως ίσως η κατάσταση μου μάλλον δεν είναι τόσο σοβαρή, αλλά μάλλον οι άλλοι 2 ιατροί θέλουν τα 850 ευρώ. Τον ρώτησα αν αυτό σημαίνει πως δεν μπορεί να με δει, μου είπε πως μπορεί μονο εάν κλείσω ραντεβού, και διαφορετικά να βρω κάποιον άλλο γιατρό. Δεν είπε πως δεν θα με εξετάσει, αλλά όχι τώρα, παρά μόνο όταν θα έχω ραντεβου. Ωραία λοιπόν... Έφυγα...Άστραψα και βρόντηξα! Ξέσπασα. Υποτίθεται πως καταβάλλουμε μέρος των αποδοχών μας για να έχουμε μια στοιχειώδη περίθαλψη... Η οποία δεν υπάρχει. Εάν δεν έχεις χρήματα, αντιμετωπίζεσαι χειρότερα και από αδέσποτο ζώο. Αξίζει να σημειωθεί πως και πριν ένα χρόνο ο ίδιος γιατρός, όταν με είχε δει αρνήθηκε να γίνει επέμβαση, καθώς η σειρά αναμονής είναι πολύ μεγάλη... Πιθανότατα την ίδια απάντηση θα λάμβανα και τώρα. Εν κατακλείδι, εάν δεν έχεις χρήματα ή κάποιο μέσο, μην περιμένεις να δεις θεραπεία. Εγώ πλέον το έχω αποδεχτεί. Απλά θα πρέπει να μάθω να ζω με αυτό. Πολίτης 2ης κατηγορίας...

www.trupokarudos.com

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Φίλε μου στείλε το παράπονό σου στον Κουρουμπλή. Ούτος η άλλος δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Περαστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/8/15 00:06

      ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΨΕΙ ΣΤΟ ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ ΤΑ ΝΤΕΡΛΙΚΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΕΝΟΧΛΗΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ....ΘΑΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΟΣΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΟ ΚΟΣΜΑΚΗ..ΤΣΟΓΛΑΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΔΕΝ ΣΕΒΕΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ ΚΑΘΟΛΟΥ.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος26/8/15 19:18

    Μια χαρά σε εξυπηρέτησε το νοσοκομείο.εχεις 1.5 χρονια το προβλημα και τωρα βιαζεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/15 23:56

      Δηλαδη αν πηγαινε στο νοσοκομειο πριν 1,5 χρονια θα επεφταν ολοι στα ποδια της και τωρα επειδη αργησε της φερονται ετσι?Ηλιθιε!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/8/15 00:03

      ΕΣΥ ΦΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑ..ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΜ...ΟΤΙ ΕΙΣΑΙΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ...
      ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΣΙΦΛΟΚΙ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΙΑΤΡΕΙΑ ΓΙΑ ΚΟΝΟΜΑ...ΤΟ ΣΔΟΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ??? ΘΕΛΕΤΕ ΕΝΑ ΒΟΥΡΔΟΥΛΑ . ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΝ Γ........ΑΣ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΙ ΞΗΓΙΕΣΤΕ ΕΤΣΙ..ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ...ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑΤΕ.ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΛΑΞΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΡΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΑ ΩΠΩΣ ΕΡΙΞΑΝ ΟΙ ΚΑΛΥΜΝΙΟΙ ΤΟΝ ΜΟΥΡΛΟΓΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΩΡΛ..ΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΘΗΤΕ ΖΩΑ!!!

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος26/8/15 20:31

    Να πας να βρεις τον Κουρουμπλή να σε ακούσει , αν εχει χρόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/8/15 00:04

      ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΡΟΥ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΥ....ΟΥΣΤ !!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος27/8/15 00:29

    Καλύτερα να πληρώσεις τα 850 ευρώ παρά να σε περιλάβει ο χασάπης στη συγκεκριμένη κλινική. Περισσότερα δεν μπορώ να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος27/8/15 08:10

    Σαφως και ενα προβλημα υγειας που υπαρχει εδω και 1,5 χρονο και μαλιστα δεν παρουσιαζει επιδεινωση,αντιμετωπιζεται με ραντεβου στα τακτικα ιατρεια με ραντεβου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *