ροή ειδήσεων

1000 ΜΠΡΑΒΟ - ΔΕΙΤΕ ποια εταιρία κινητής τηλεφωνίας ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ τα χρέη σας;;



Σήμερα έλαβα ένα απαντητικό μήνυμα ότι η αίτηση που είχα κάνει μιας και είχα ενταχθεί... στον νόμο 4320/2015 για την διαγραφή χρεών που είχα στην εν λόγω εταιρεία έγινε δεκτή.


Δεν έμαθα ποτέ στην ζωή μου να χρωστάω αλλά λόγω πολλών και άσχημων περιστάσεων τα τελευταία χρόνια έπεσα σε ένα φαύλο κύκλο που δεν μπορώ να βγω όπως και πολλοί Έλληνες.


Θα ήθελα λοιπόν δημόσια να εκφράσω τις ευχαριστίες μου προς την WIND για το κοινωνικό της πρόσωπο και το αίσθημα ευαισθησίας απέναντι σε αδύναμες κοινωνικά ομάδες πολιτών.


Η κίνηση τις WIND να μου διαγράψει το χρέος μου προς αυτήν είναι για εμένα η πρώτη «ανάσα» μετά από χρόνια.



Εύχομαι το παράδειγμα της WIND να το ακολουθούσουν και άλλοι... 

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *