Στο 16% αναρριχήθηκε το μερίδιο αγοράς της Ryanair στην Ελλάδα....
Η ιρλανδική αεροπορική, η οποία πέταξε για πρώτη φορά στη χώρα μας το 2010, ανακοίνωσε χθες το καλοκαιρινό πρόγραμμα, του 2016, της Αθήνας.
Του Φώτη Φωτεινού
Σύμφωνα με την εκπρόσωπο της εταιρείας στην Ελλάδα, την κα. Δήμητρα Απατσίδου, η Ryanair έχει ως στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη, κατά 10%, στη χώρα μας, την προσεχή καλοκαιρινή περίοδο.
Ειδικότερα, η αεροπορική θα προσφέρει 6.500 επιπλέον θέσεις, σε 11 αεροδρόμια. Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Χανιά παραμένουν οι 3 βάσεις, ενώ πτήσεις θα διεξάγονται σε Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Καλαμάτα, Ρόδο, Κω, Άραξο και Σαντορίνη. Επιδίωξη αποτελεί η διακίνηση 5 εκατ. επιβατών.
Όσον αφορά στην Αθήνα, η Ryanair θα προσφέρει ένα νέο καθημερινό δρομολόγιο προς το Βερολίνο (διατηρείται από το χειμώνα) και περισσότερες πτήσεις προς Ρόδο και Σαντορίνη, με την προσθήκη ακόμα ενός αεροσκάφους.
Συγκεκριμένα, το καλοκαιρινό πρόγραμμα της Ryanair, για το 2016, στην Αθήνα, είναι το ακόλουθο:
-1 νέο δρομολόγιο προς το Βερολίνο,
-Περισσότερες πτήσεις προς Ρόδο (από1 σε 2 καθημερινές) και προς Σαντορίνη (από 2 σε 3 καθημερινές),
-13 δρομολόγια σε σύνολο,
-163 εβδομαδιαίες πτήσεις,
-1,8 εκατ. πελάτες ανά έτος.
Ενίσχυση πτήσεων Αθήνα – Θεσσαλονίκη το χειμώνα
Η Ryanair ανακοίνωσε, παράλληλα, επέκταση και του επερχόμενου χειμερινού προγράμματος της Αθήνας, με περισσότερες πτήσεις στο δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη (6 σε 8 καθημερινές) και βελτιωμένα ωράρια στα δρομολόγια, από Αθήνα, προς Ρώμη και Σαντορίνη.
Σύμφωνα με την κ. Απατσίδου, η Ryanair διαθέτει μερίδιο αγοράς 16% στην Ελλάδα.Πρώτη είναι η Aegean και τρίτη η easyJet.
Σήμερα, η ιρλανδική εταιρεία, όπως ανέφερε το στέλεχος της Ryanair, είναι 1η σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης, όπως την Ισπανία, την Ιταλία και την Ιρλανδία.
Καταλήγοντας, η κ. Απατσίδου επέκρινε την ιδιωτικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, σημειώνοντας ότι «το ιδιωτικό μονοπώλιο είναι χειρότερο από το δημόσιο», αλλά και τις υψηλές χρεώσεις του «Ελ. Βενιζέλος», υπογραμμίζοντας ότι είναι διπλάσιες, σε σχέση με το αεροδρόμιο του Δουβλίνου.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.