ροή ειδήσεων

ΡΟΔΟΣ: ΕΝΑ ΝΗΣΙ, ΜΙΑ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΧΩΜΑΤΕΡΗ... - ΦΩΤΟ


Αναγνώστης: Είμαι ένας "ξένος" σε αυτό τον τόπο,... (πανωμερίτης, όπως μας αποκαλούν οι ντόπιοι), αλλά έχω μια ιδιαιτερότητα... έχω ζήσει σε αυτό το νησί όσα χρόνια έχω ζήσει στον τόπο που γεννήθηκα και το έχω αγαπήσει από την πρώτη στιγμή όσο αγαπώ και τον τόπο μου.
Διάλεξα να μείνω σε αυτόν τον τόπο, τον αγάπησα και τον πονάω γιατί πλέον τον θεωρώ δεύτερη αλλά ισάξια πατρίδα μου (δεν είμαι αλλοδαπός για να μη μπερδεύεστε...). Έχω λάβει μέρος σε κατασβέσεις πυρκαγιών που τον απείλησαν, σε αναδασώσεις, σε καθαρισμούς παραλιών κλπ, ότι χρειάζεται για να παραμείνει αυτό το νησί στολίδι... Αυτά τα κάνω εγώ ο "ξένος", οι ντόπιοι "ιθαγενείς" βλέπουν πολύ διαφορετικά τα πράγματα, και εξηγω...
Καθημερινά, για να πάω στη δουλειά μου, οδηγώ μέσα από ένα πανέμορφο μέρος, γεμάτο πεύκα και άγρια ομορφιά την οποία μέχρι πρότινος διέκοπτε μόνο το αισχρό λατομείο των Καλυθιών...
τον τελευταίο όμως καιρό οι ασυνείδητοι κάτοικοι των όμορων πρώην κοινοτήτων (Καλυθιών - Παστίδας), αλλά και επαγγελματίες με φορτηγά αποκομιδής μπάζων, σκουπιδιών, κλαδιών κλπ, έχουν κάνει συστηματική απόρριψη κάθε είδους εκ των προαναφερόμενων υλικών, σε κάθε πλάτωμα, κόγχη, πλαγιά του περιφερειακού δρόμου Καλυθιών - Παστίδας, με το "δικαίωμα προφανώς της εντοπιότητας", και σίγουρα για να μην πάνε μέχρι τη χωματερή και πληρώσουν τέλη, έχοντας καταντήσει την περιοχή σε ανεξέλεγκτη χωματερή και όνειδος για κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο και φυσικά κάθε τουρίστα που περνά από εκείνο το δρόμο (και περνούν πολλοί).
Όταν μια μέρα περνώντας είδα κάποιον να κάνει το "αυτονόητο" για αυτόν (αφού κι άλλοι το κάναν, αυτός γιατί να μη το κάνει?) και τον "έκραξα" η απάντηση φυσικά ήταν "σιγά ρε, κλαδιά είναι μόνο..." .
Η εικόνα πραγματικά είναι θλιβερή, καταστροφική για το περιβάλλον και τον τουρισμό και είναι απορίας άξια η αδράνεια του Δασαρχείου, της Δημοτικής αρχής και κάθε εμπλεκόμενου φορέα στον έλεγχο και τη διατήρηση του Φυσικού πλούτου του νησιού και η προστασία της δημόσιας υγείας, καθώς είναι εν δυνάμει εστία μόλυνσης η εν λόγω περιοχή.
Θλίβομαι πραγματικά και οργίζομαι για την ασυνειδησία (και αμορφωσιά όπως λέμε στο χωριό μου) ορισμένων, οι οποίοι θεωρούν το νησί ιδιοκτησία τους, απλά και μόνο επειδή έτυχε να γεννηθούν πάνω σε αυτό. Καταπατούν κάθε γωνιά του, βρομίζοντάς τη με τα υπολείμματα και τα σκουπίδια του "πολιτισμού" τους, και θεωρούν ότι έχουν γενετήσιο δικαίωμα να κάνουν ότι γουστάρουν γιατί αυτοί "είναι από εδώ"... όταν μετά όμως πάρουν φωτιά τα σκουπίδια τους βρίζουν το "ανύπαρκτο κράτος", οι αθώες περιστερές...
Κάνω έκκληση στις αρμόδιες αρχές να επιληφθούν άμεσα του θέματος, πριν η κατάσταση γίνει χειρότερη.




— στην τοποθεσία Περιφερειακός δρόμος Καλυθιών - Παστίδας.


Σχόλια

  1. Ανώνυμος14/11/15 00:00

    Τις αρμόδιες αρχές???????? Τώρα μάλιστα ..... αυτοί το μόνο που κοιτάζουν είναι πότε θα χτίσουν τον Κολοσσό!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος17/12/15 14:42

    Κι εγώ φίλε μου είμαι σχεδόν μια από τα ίδια (εγώ έχω και καταγωγή από εδώ), αλλά αυτό που είδα χθες στις παρυφές του Προφήτη Ηλία ξεπερνάει κάθε προηγούμενο. Όλα τα σημεία είναι γεμάτα από πλαστικά μπουκάλια και άλλα σκουπίδια. Τελικά οι ηλίθιοι σ' αυτό το νησί είναι περισσότεροι από τους γνωστικούς, αφού νομίζουν ότι επειδή είναι μακρυά από την πόρτα τους δεν τρέχει τίποτα. Το αποκορύφωμα ήταν σήμερα που πήγα για ψάρεμα και εκτός φυσικά από τα πλαστικά μπουκάλια κλπ πάνω στα βράχια, κάποιοι ανεγκέφαλοι είχαν πετάξει και μπαταρίες. Καλά όλοι αυτοί δεν έχουν ακούσει τίποτα για την καταστροφή του περιβάλλοντος, την υπερθέρμανση του πλανήτη και την επερχόμενη καταστροφή της γης που οι ίδιοι προκαλούν? Κρίμα που όλοι αυτοί συμπεριλαμβάνονται στο ίδιο γένος που είμαι εγώ κι εσύ (και τόσοι άλλοι φυσικά) και λέγονται άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *