Πολλές φορές σε μια πτήση μπορεί να παρουσιαστεί κάποιο σοβαρό τεχνικό πρόβλημα.... και να πρέπει να ενημερωθεί το επιβατηγό κοινό για να είναι όλοι προετοιμασμένοι… ακόμα και για το χειρότερο!
Άλλες φορές όμως συμβαίνουν επίσης σοβαρά προβλήματα τα οποία είτε μπορούν να αντιμετωπιστούν υπό άκρα μυστικότητα είτε μπορούν να λυθούν μετά την προσγείωση. Έτσι για να μην υπάρχει αναταραχή και «σούσουρο» μέσα στο αεροπλάνο, οι πιλότοι αποφασίζουν να μην αποκαλύψουν αυτά τα προβλήματα!
Όσα δεν θα μπορούσαν να μας πουν ποτέ οι πιλότοι λοιπόν αλλά θα θέλαμε να τα ξέρουμε έβγαλαν στη φόρα οι χρήστες εξειδικευμένης ιστοσελίδας. Όσοι συμμετείχαν στο topic του Quora για τις αεροπορικές πτήσεις, ανάμεσά τους και πιλότοι, αποκάλυψαν σημαντικές λεπτομέρειες που δεν γνωρίζαμε.
Παρόλο που νομίζουμε ότι τα αεροπλάνα δεν αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα εν ώρα πτήσης, συχνά γίνεται το αντίθετο. Τα καταγεγραμμένα προβλήματα αφορούν τη διακοπή ρεύματος στο πιλοτήριο, τη δυσλειτουργία της μπαταρίας, μέχρι και πτήση μόνο με τη μισή ισχύ των μηχανών. Το προσωπικό, όμως, τα λύνει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού χωρίς συνέπειες ή αφότου προσγειωθεί το αεροσκάφος.
Η καλύτερη στιγμή για να πετάξει κανείς είναι το πρωί, διότι ο άνεμος είναι λιγότερο δυνατός, με αποτέλεσμα να υπάρχουν λιγότερες αναταράξεις. Οταν η προσγείωση είναι απότομη, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο πιλότος έχει κάνει λάθος χειρισμό. Αντίθετα, όταν βρέχει, είναι μια εσκεμμένη ενέργεια για να μη γλιστρήσει το αεροπλάνο. Ο πιλότος πρέπει να το προσγειώσει αρκετά απότομα, ώστε να σπάσει τον «φλοιό» που έχει δημιουργήσει το νερό στον διάδρομο προσγείωσης.
Λίγοι γνωρίζουν ότι το οξυγόνο που έχουν οι μάσκες αρκεί μόνο για 15 λεπτά. Είναι αρκετά, όμως, για να κατεβάσει ο πιλότος το αεροπλάνο σε χαμηλότερο ύψος, όπου οι μάσκες δεν είναι απαραίτητες. Επιπρόσθετα, δεν είναι σπάνιο να χτυπηθεί αεροπλάνο από κεραυνό, καθώς στατιστικά κάθε αεροσκάφος θα πληγεί μια φορά τον χρόνο από κεραυνό. Τις περισσότερες φορές, όμως, οι ζημιές που προκαλεί είναι αμελητέες.
Οι μισοί πιλότοι συνήθως κοιμούνται κατά τη διάρκεια των πολύωρων πτήσεων. Αφήνουν, όμως, στη θέση τους τον δεύτερο πιλότο. Το γεύμα τους είναι διαφορετικό από αυτό των επιβατών της οικονομικής θέσης, ενώ για να αποφευχθεί η περίπτωση δηλητηρίασης του πιλότου και του συγκυβερνήτη τρώνε διαφορετικά γεύματα.
Παράπονα Ρόδου
Άλλες φορές όμως συμβαίνουν επίσης σοβαρά προβλήματα τα οποία είτε μπορούν να αντιμετωπιστούν υπό άκρα μυστικότητα είτε μπορούν να λυθούν μετά την προσγείωση. Έτσι για να μην υπάρχει αναταραχή και «σούσουρο» μέσα στο αεροπλάνο, οι πιλότοι αποφασίζουν να μην αποκαλύψουν αυτά τα προβλήματα!
Όσα δεν θα μπορούσαν να μας πουν ποτέ οι πιλότοι λοιπόν αλλά θα θέλαμε να τα ξέρουμε έβγαλαν στη φόρα οι χρήστες εξειδικευμένης ιστοσελίδας. Όσοι συμμετείχαν στο topic του Quora για τις αεροπορικές πτήσεις, ανάμεσά τους και πιλότοι, αποκάλυψαν σημαντικές λεπτομέρειες που δεν γνωρίζαμε.
Παρόλο που νομίζουμε ότι τα αεροπλάνα δεν αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα εν ώρα πτήσης, συχνά γίνεται το αντίθετο. Τα καταγεγραμμένα προβλήματα αφορούν τη διακοπή ρεύματος στο πιλοτήριο, τη δυσλειτουργία της μπαταρίας, μέχρι και πτήση μόνο με τη μισή ισχύ των μηχανών. Το προσωπικό, όμως, τα λύνει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού χωρίς συνέπειες ή αφότου προσγειωθεί το αεροσκάφος.
Η καλύτερη στιγμή για να πετάξει κανείς είναι το πρωί, διότι ο άνεμος είναι λιγότερο δυνατός, με αποτέλεσμα να υπάρχουν λιγότερες αναταράξεις. Οταν η προσγείωση είναι απότομη, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο πιλότος έχει κάνει λάθος χειρισμό. Αντίθετα, όταν βρέχει, είναι μια εσκεμμένη ενέργεια για να μη γλιστρήσει το αεροπλάνο. Ο πιλότος πρέπει να το προσγειώσει αρκετά απότομα, ώστε να σπάσει τον «φλοιό» που έχει δημιουργήσει το νερό στον διάδρομο προσγείωσης.
Λίγοι γνωρίζουν ότι το οξυγόνο που έχουν οι μάσκες αρκεί μόνο για 15 λεπτά. Είναι αρκετά, όμως, για να κατεβάσει ο πιλότος το αεροπλάνο σε χαμηλότερο ύψος, όπου οι μάσκες δεν είναι απαραίτητες. Επιπρόσθετα, δεν είναι σπάνιο να χτυπηθεί αεροπλάνο από κεραυνό, καθώς στατιστικά κάθε αεροσκάφος θα πληγεί μια φορά τον χρόνο από κεραυνό. Τις περισσότερες φορές, όμως, οι ζημιές που προκαλεί είναι αμελητέες.
Οι μισοί πιλότοι συνήθως κοιμούνται κατά τη διάρκεια των πολύωρων πτήσεων. Αφήνουν, όμως, στη θέση τους τον δεύτερο πιλότο. Το γεύμα τους είναι διαφορετικό από αυτό των επιβατών της οικονομικής θέσης, ενώ για να αποφευχθεί η περίπτωση δηλητηρίασης του πιλότου και του συγκυβερνήτη τρώνε διαφορετικά γεύματα.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.