ροή ειδήσεων

Ο “Παν Παν” ξανά στον Κολοσσό


Την… επιστροφή του Παναγιώτη Παναγιωταράκου ανακοίνωσε επίσημα η ΚΑΕ Κολοσσός. Ο 42χρονος εντάσσεται στο προπονητικό τιμ της ομάδας της Ρόδου…

Η ανακοίνωση:

Η ΚΑΕ Κολοσσός H Hotels ανακοινώνει την προσθήκη του επί 5ετίας πρώην αθλητή της ομάδας μας, Παναγιώτη Παναγιωταράκου στο τεχνικό επιτελείο της ομάδας.

Ο 42χρονος πρώην αθλητής, ο οποίος έχει φορέσει στο παρελθόν (2003-2008) τη φανέλα του Κολοσσού και συνδύασε το όνομά του με αρκετές επιτυχίες της ομάδας μας, επιστρέφει στην “ομάδα της καρδιάς” του ως προπονητής πλέον, ο οποίος θα αναλάβει και τη βελτίωση των νεαρών αθλητών της ομάδας μας.

Ο Παναγιώτης, μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, δήλωσε στο www.kolossosbc.gr:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην ομάδα μετά από χρόνια, σε διαφορετικό πόστο αυτή τη φορά. Η προσθήκη στο προπονητικό επιτελείο του Κολοσσού είναι ένα βήμα παραπάνω στην καριέρα μου και γι’ αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τόσο τη διοίκηση της ομάδας, όσο και το τεχνικό τιμ για την ευκαιρία που μου δίνουν. Είμαι σίγουρος πως θα μάθω πολλά δουλεύοντας σε μία ομάδα που έχει εδραιώσει τη θέση της τα τελευταία 10 χρονια στην Α1, αλλά και είμαι έτοιμος να δώσω πολλά σε έναν χώρο που τον υπηρετώ από το 1987».

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *