ροή ειδήσεων

Αυτό είναι το πλάνο marketing του Νότιου Αιγαίου


Δείτε τις 700 σελίδες ολόκληρης της μελέτης και των προτάσεων

Με την ευχή μας για ένα καλό Σαββατοκύριακο, σας δίνουμε «δουλειά για το σπίτι», αποκαλύπτοντας κατ’ αποκλειστικότητα, τις δύο μελέτες, συνολικά 700 περίπου σελίδων, που ετοίμασαν η Marketing Greece και το insete για το Marketing Plan του Τουριστικού Προϊόντος του Νoτίου Αιγαίου, καθώς και τον Οδικό Χάρτη 2015-2020.
Πρόκειται για μια πολύ λεπτομερή δουλειά, που αναλύει σε βάθος τις αγορές στόχους της ΠΝΑΙ, τόσο για τα Δωδεκάνησα, όσο και για τις Κυκλάδες, καθώς και τα προσφερόμενα προϊόντα των νησιών.
Μάλιστα γίνεται και ανάλυση των ανταγωνιστικών προορισμών σε πολλές χώρες, αλλά και για τα μεγέθη του Τουρισμού στην Περιφέρεια και την συμβολή του.
Βάσει των στοιχείων του 2014, τα Δωδεκάνησα δέχονται πολύ περισσότερες διεθνείς αφίξεις από ό,τι οι Κυκλάδες.
Ο αριθμός των ξενοδοχείων στα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες είναι στα ίδια περίπου επίπεδα. Ωστόσο, στις Κυκλάδες οι μονάδες ενοικιαζόμενων δωματίων είναι 3,5 φορές περισσότερες από ό,τι στα Δωδεκάνησα.
Κυριότερες αγορές για τα Δωδεκάνησα είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Ρωσία, η Ιταλία, η Ολλανδία και η Σουηδία.
Για τις Κυκλάδες, κυριότερες αγορές είναι το Ηνωμένο βασίλειο, η Γερμανία, η Ιταλία, η Γαλλία, οι ΗΠΑ και η Αυστραλία.
Σημειώνεται ότι υπάρχει ανάλυση για κάθε νησί!!!



H ανάλυση των κυρίων τουριστικών αγορών της ΠΝΑΙ έχει ως εξής:
Ο Άγγλος τουρίστας
– Πολλοί νέοι σε ηλικία τουρίστες θέτουν ως προτεραιότητα τη νυχτερινή ζωή του τόπου επίσκεψης. Μερικές φορές η διασκέδασή τους συνοδεύεται από πολύ αλκοόλ και καταλήγουν σε ακρότητες.
- Οι κρατήσεις μέσω διαδικτύου δέχτηκαν μεγάλο πλήγμα το 2014, καθώς υπήρξαν απάτες ύψους 3,2 εκατομμυρίων δολαρίων για τους Βρετανούς τουρίστες.
- Η αύξηση των κρατήσεων για διακοπές μέσω εφαρμογών για κινητά σημείωσε αύξηση της τάξης του 300% τον Ιανουάριο του 2015 σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο του 2014.
- Περίπου μισό εκατομμύριο κάτοικοι στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι High Net Worth Individuals.
- Περίπου το 43% των Βρετανών χρησιμοποιούν tablets (πρώτοι σε αυτή την κατηγορία στην Ευρώπη).
- Περίπου το 59% είναι ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το Facebook να είναι 1ο .
– Η κύρια μορφή διακοπών του Βρετανού τουρίστα το 2014 ήταν «Ήλιος & Θάλασσα».
- Οι Βρετανικές οικογένειες ξοδεύουν έως και 2 μηνιαίους μισθούς για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.
– Η χαμηλότερη μέση κατανάλωση κατά τις διακοπές του καλοκαιριού αντιστοιχεί σε 675 λίρες κατά άτομο.
- Οι Βρετανοί τουρίστες θέτουν τις διακοπές ως προτεραιότητα και προγραμματίζουν σε μεγάλο ποσοστό το ταξίδι τους εγκαίρως, κυρίως για να πετύχουν κάποια καλύτερη προσφορά ή χαμηλότερη τιμή.
- Τα κριτήρια επιλογής προορισμού διακοπών των Βρετανών τουριστών είναι: η ασφαλής διαμονή, η οικονομική προστασία, η σχέση τιμής-ποιότητας, το καταρτισμένο προσωπικό, η ευκολία μετακίνησης από και προς το αεροδρόμιο, οι επιλογές πακέτων σε προσφορές, οι χαμηλές τιμές και η ευελιξία της κράτησης.

Ο Γερμανός τουρίστας
– Οι μισοί περίπου Γερμανοί θα ξαναπήγαιναν διακοπές στο ίδιο μέρος για τα φυσικά χαρακτηριστικά του.
- Υπάρχει ένα μεγάλο τμήμα που ενδιαφέρεται για την κατηγορία «Ήλιος & Θάλασσα» και στρέφεται σε οικονομικούς προορισμούς.
- Από το 2005 έως το 2014 έχουν αυξηθεί τα ταξίδια σε πόλεις, οι διακοπές ευεξίας, οι κρουαζιέρες, τα ταξίδια για ήλιο τον χειμώνα και τα οικογενειακά ταξίδια, ενώ μειώθηκαν οι διακοπές για άθληση, οι διακοπές σε spa, οι διακοπές ευεξίας, τα ταξίδια για χιόνι τον χειμώνα και οι διακοπές σε club.
- Το 22% των Γερμανών θεωρεί ότι ο σεβασμός στο περιβάλλον είναι ένα
σημαντικό στοιχείο κατά την οργάνωση του ταξιδιού, ενώ το 61% θα ήθελε να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των ταξιδιών τους.
- Περίπου το 34% των Γερμανών χρησιμοποιούν tablets.
- Το 68% είναι ενεργοί χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (κυρίως στο Facebook), ενώ η αγορά των περιοδικών (magazines) σημείωσε πτώση το 2014.
– Η κύρια μορφή διακοπών του Γερμανού τουρίστα το 2014 ήταν «Ήλιος & Θάλασσα».
- Οι Γερμανοί τουρίστες αντιμετωπίζουν το ταξίδι ως προτεραιότητα. Ξοδεύουν αρκετά χρήματα και επιθυμούν να διασφαλίζουν ότι το ταξίδι τους θα ικανοποιήσει τις προσδοκίες τους. Είναι απαιτητικοί και ενημερωμένοι καταναλωτές.
– Προγραμματίζουν προσεκτικά το ταξίδι τους και αναζητούν πληροφορίες από πολλά μέσα πριν την αναχώρηση τους.
- Οι 10 μεγαλύτερες απαιτήσεις τους περιλαμβάνουν: όμορφα τοπία, καλή φιλοξενία, φιλικό προσωπικό, ευχάριστη ατμόσφαιρα, καλό φαγητό, χαλάρωση, ζεστό καιρό, ήλιο και ευκολία ταξιδιού.
- Ο πληθυσμός της Γερμανίας που μεγαλώνει σε ηλικία απολαμβάνει το υψηλό επίπεδο ζωής, ενώ περίπου 1 εκατομμύριο κάτοικοι είναι High Net Worth Individuals.

Ο Ρώσος τουρίστας
– Τα κύρια ενδιαφέροντα των Ρώσων τουριστών που μένουν σε ξενοδοχεία στις
διακοπές τους είναι: τα αξιοθέατα, η αγορά, τα εστιατόρια, οι παραλίες, τα μουσεία-
εκθέσεις τέχνης, οι εκδηλώσεις, τα οινοποιία, οι αθλητικές δραστηριότητες, η εξοχή και
τα τυχερά παιχνίδια.
- Ο κύριος παράγοντας επιλογής για τον Ρώσο τουρίστα είναι η τιμή, ενώ ακολουθούν
με μεγάλη διαφορά οι συστάσεις και η ποιότητα.
- Η αγαπημένη μορφή διακοπών για το 44% των Ρώσων είναι το all-inclusive, ενώ
ακολουθεί σε ποσοστό 21% η ημιδιατροφή, το 17% προτιμά να μην έχει διατροφή
στο ξενοδοχείο, το 10% επιθυμεί μόνο πρωινό και το 8% επιθυμεί πλήρη διατροφή.
- Συγκριτικά με τουρίστες από τη δυτική Ευρώπη, οι Ρώσοι τουρίστες ξοδεύουν μεγάλα
ποσά για την αγορά κοσμημάτων κατά την περίοδο των διακοπών τους.
- Τα πιο σημαντικά κριτήρια για την επιλογή προορισμού διακοπών είναι ο καλός
καιρός, οι χαμηλές τιμές και οι καλές κριτικές από φίλους και οικογένεια.
- Τα πιο σημαντικά κριτήρια για την επιλογή του ξενοδοχείου είναι οι καλές κριτικές στο
διαδίκτυο και οι χαμηλές τιμές.
- Περίπου το 46% των Ρώσων είναι ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με την
ιστοσελίδα VK να είναι 1η.
- Περίπου 160.000 κάτοικοι στη Ρωσία είναι High Net Worth Individuals.

Ο Ιταλός τουρίστας
– Οι Ιταλοί δίνουν όλο και περισσότερη βάση στην υγεία και τη διατροφή.
- Μερικοί τουρίστες επιθυμούν τα εστιατόρια που επισκέπτονται να προσφέρουν επιλογές με πιάτα για χορτοφάγους.
- Οι περισσότεροι Ιταλοί ολοκληρώνουν ένα γεύμα με έναν καφέ εσπρέσο, με την ποιότητα του οποίου είναι ιδιαίτερα απαιτητικοί.
- Περίπου 180.000 κάτοικοι στην Ιταλία είναι High Net Worth Individuals.
- Το 23% των Ιταλών χρησιμοποιεί tablets.
– Περίπου το 46% είναι ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το facebook να είναι 1ο (αν και μεγαλύτερη δημοτικότητα έχει το WhatsApp).
– Η κύρια μορφή διακοπών του Ιταλού τουρίστα το 2014 ήταν «Ήλιος & Θάλασσα».
- Οι Ιταλοί τουρίστες δίνουν μεγάλη έμφαση στο χαμηλό κόστος και πολλές φορές προτιμούν τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής που περιλαμβάνουν κάποια προσφορά.
- Η δύσκολη οικονομική συγκυρία οδηγεί τους Ιταλούς στην επιλογή κάποιου ταξιδιού εντός της Ιταλίας παρά στο εξωτερικό.
- Οι Ιταλοί τουρίστες είναι απαιτητικοί στην ποιότητα (φαγητό, κρασί, άνεση) και το lifestyle.
- Το κυριότερο στοιχείο για να επιστρέψει ο Ιταλός τουρίστας στον τόπο των διακοπών είναι η ομορφιά των φυσικών τοπίων.

Ο Ολλανδός τουρίστας
– Για τη διαμονή του ο Ολλανδός θα προτιμήσει ένα καθαρό ξενοδοχείο 2 αστέρων από ένα ξενοδοχείο 4 αστέρων σε κακή κατάσταση. Επίσης, στους Ολλανδούς αρέσει πολύ το camping.
- Όταν προκύπτουν προβλήματα στη διαμονή τους, εκτιμούν ιδιαίτερα όταν κάποιος λύνει το πρόβλημα επί τόπου.
- Στα ταξίδια τους επιθυμούν να γνωρίζουν την πραγματική ταυτότητα της χώρας που επισκέπτονται και για αυτό αποφεύγουν τις μαζικές τουριστικές πληροφορίες και τα αμιγώς τουριστικά μέρη.
- Περίπου 170.000 κάτοικοι στην Ολλανδία είναι High Net Worth Individuals.
- Περίπου το 95% των Ολλανδών έχει πρόσβαση στο internet.
- To Facebook και το YouTube είναι τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα στην Ολλανδία.
– Η κύρια μορφή διακοπών του Ολλανδού τουρίστα το 2014 ήταν «Φύση (βουνά, λίμνες κτλ.)» και «Ήλιος & Θάλασσα».
- Οι Ολλανδοί τουρίστες δίνουν έμφαση στην οργάνωση, για την οποία χρησιμοποιούν ατζέντες ή σημειωματάρια και προτιμούν να προγραμματίζουν τα ταξίδια τους νωρίς.
- Επιθυμούν ειλικρίνεια και δίνουν βάση στη φερεγγυότητα και την ακρίβεια.
- Εκτιμούν μια καλή σχέση ποιότητας-τιμής, τόσο στην επιλογή της διαμονής όσο και στην επιλογή κάποιου εστιατορίου.
- Ο κύριος λόγος για να επισκεφτεί ξανά ένα μέρος ο Ολλανδός τουρίστας είναι τα φυσικά χαρακτηριστικά του, όπως ο καιρός και τα φυσικά τοπία.

Ο Σουηδός τουρίστας
– Οι Σουηδοί δείχνουν περισσότερο ενδιαφέρον για περιβαλλοντικά ζητήματα σε σύγκριση με τουρίστες άλλων εθνικοτήτων.
- Για τους Σουηδούς είναι πολύ χρήσιμο να έχουν χρόνο για χαλάρωση και δυνατότητα να περνούν χρόνο με φίλους και συγγενείς.
- Μεταξύ των χωρών με την καλύτερη κουζίνα, οι Σουηδοί τοποθετούν την Ελλάδα στη 2η θέση (μετά την Ιταλία).
- Οι Σουηδοί είναι αρκετά συνηθισμένοι στη χρήση των πιστωτικών καρτών και τις χρησιμοποιούν περισσότερο από τον μέσο Ευρωπαίο.
- Περίπου 1 με 2 εκατομμύρια Σουηδοί έχουν ως χόμπυ το ψάρεμα.
- Περίπου 340.000 κάτοικοι στη Σουηδία είναι High Net Worth Individuals.
- Περίπου το 89% των Σουηδών έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Το Facebook είναι το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.
– Η κύρια μορφή διακοπών του Σουηδού τουρίστα το 2014 ήταν «Ήλιος & Θάλασσα».
- Οι Σουηδοί τουρίστες αντιμετωπίζουν το ταξίδι και τη χαλάρωση ως προτεραιότητα. Σε περίπτωση που χρειαστεί να μειώσουν έξοδα θα προτιμήσουν να κάνουν μειώσεις αλλού, αλλά όχι από τις διακοπές.
- Οι Σουηδοί τουρίστες προτιμούν να έχουν μια ευγενική και φιλική προσέγγιση από επαγγελματίες.
– Είναι συνηθισμένοι σε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, όπως αυτές που παρέχονται στη χώρα τους.
- Στη διαμονή τους, οι Σουηδοί δίνουν μεγάλη έμφαση στην καθαριότητα.
– Από άποψη καταναλωτικών συνηθειών, τους αρέσει πολύ ο «δυνατός» καφές και δεν μένουν ικανοποιημένοι όταν δεν διατίθεται στα μέρη που επισκέπτονται.
– Οι κυριότεροι παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση για το ταξίδι είναι οι συστάσεις και το διαδίκτυο.
– Η κυριότερη μέθοδος κράτησης ξενοδοχείου είναι μέσω διαδικτύου.

Ο Γάλλος τουρίστας
– Ο κυριότερος λόγος για να επισκεφτούν ξανά ένα μέρος οι Γάλλοι είναι τα φυσικά χαρακτηριστικά του τόπου.
- Οι Γάλλοι δίνουν μεγάλη βαρύτητα στο φαγητό και το ποτό στο ταξίδι τους. Συνηθίζουν επίσης να συγκρίνουν το φαγητό στη χώρα που επισκέπτονται με αυτό στη Γαλλία.
- Το μεγαλύτερο ποσοστό των τουριστικών πρακτόρων της Γαλλίας είναι συγκεντρωμένο στο Παρίσι.
- Σύμφωνα με έρευνα της Ipsos, 6 στους 10 Γάλλους επιθυμούν να μειώσουν την ποσότητα της κατανάλωσής τους, αλλά να αυξήσουν την ποιότητα.
- Περίπου 430.000 κάτοικοι στη Γαλλία είναι High Net Worth Individuals.
- Περίπου 38% των Γάλλων χρησιμοποιούν tablets.
- Το 45% του πληθυσμού είναι ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το facebook, να είναι 1ο.
– Γενικά οι ηλικίες 25-44 ετών είναι αυτές που πραγματοποιούν τα περισσότερα ταξίδια, ενώ την προηγούμενη δεκαετία ο κύριος όγκος τουριστών ανήκε στην κατηγορία 55+.
- Η κύρια μορφή διακοπών του Γάλλου Τουρίστα το 2014 ήταν «Ήλιος & Θάλασσα» και η αμέσως επόμενη η «Επίσκεψη σε φίλους και συγγενείς».
- Οι Γάλλοι τουρίστες δίνουν μεγάλη βάση στον επαγγελματισμό και τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
– Επίσης, εκτιμούν πολύ το να τους μιλούν στα γαλλικά.
- Το ξενοδοχείο δεν είναι μεγάλη προτεραιότητα για τους Γάλλους, καθώς μόλις το 38% το προτιμούν, ποσοστό χαμηλότερο σε σύγκριση με άλλους δυτικούς Ευρωπαίους.
– Ο κυριότερος παράγοντας που επηρεάζει την απόφαση για το ταξίδι είναι οι συστάσεις.
- Η κυριότερη μέθοδος κράτησης ξενοδοχείου είναι μέσω διαδικτύου.


Ο Αμερικανός τουρίστας
– Οι κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή των Αμερικανών τουριστών για τα ταξίδια είναι η οικονομία της χώρας τους, η σχέση ποιότητας και τιμής και οι παγκόσμιες εκδηλώσεις.
- Συνήθως ο αριθμός των Αμερικανών τουριστών που πηγαίνουν διακοπές είναι αυξημένος από τον Ιούλιο μέχρι το Σεπτέμβριο.
- Οι Αμερικανοί τουρίστες επιζητούν πλούσιες εμπειρίες και αναμνήσεις από τα ταξίδια τους. Ενδιαφέρονται επίσης για καινοτόμες, ασυνήθιστες και συναρπαστικές μορφές ψυχαγωγίας.
- Μέσω της χρήσης των ηλεκτρονικών τεχνολογιών, οι Αμερικανοί βελτιώνουν τον τρόπο ζωής τους. Είναι πρόθυμοι να κάνουν περισσότερη άσκηση, να τρώνε λιγότερο, να μαθαίνουν πιο γρήγορα και να βελτιώνουν τη συμπεριφορά τους.
- Οι Αμερικανοί τουρίστες εκτιμούν πολύ την ύπαρξη ενός γνωστού brand.
- Περίπου 3,5 εκατομμύρια κάτοικοι στις ΗΠΑ είναι High Net Worth Individuals.
– Ο λόγος ταξιδιού για το 50% των Αμερικανών το 2013 ήταν οι διακοπές, ενώ για το 27% ήταν η επίσκεψη σε φίλους και συγγενείς.
- Οι Αμερικανοί τουρίστες προετοιμάζουν το ταξίδι τους αρκετά νωρίς, κατά μέσο όρο 116 μέρες πριν την αναχώρηση.
- Το 54% πληρώνει για το ταξίδι του με πιστωτική κάρτα.
- Η καλή σχέση του Αμερικανού τουρίστα με την τεχνολογία τον βοηθάει να συμβουλεύεται διάφορες εφαρμογές που τον προετοιμάζουν καλύτερα για το ταξίδι του. Με αυτό τον τρόπο αποκτά περισσότερες πληροφορίες και είναι περισσότερο ενημερωμένος.
– Περίπου το 87% των Αμερικανών έχουν πρόσβαση στο internet (280 εκατομμύρια
κάτοικοι).
- Περίπου το 59% είναι ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το facebook να
είναι 1ο.
– Η Ελλάδα αποτελεί τον 10ο προορισμό των Αμερικανών στην Ευρώπη, κατέχοντας το
2013 το 3,9% της Ευρωπαϊκής αγοράς με 432.000 τουρίστες.
- Στο ταξίδι τους στην Ευρώπη, οι Αμερικανοί κάνουν κατά μέσο όρο19,4 διανυκτερεύσεις, εκ των οποίων οι 11,4 είναι σε ξενοδοχείο. Το 50% των τουριστών
μένουν 12 ημέρες ή λιγότερο.
- Ο μέσος τουρίστας επισκέπτεται 1,5 χώρα στην Ευρώπη σε κάθε ταξίδι.
- Η κύρια πηγή ενημέρωσης είναι οι αεροπορικές εταιρείες κι ακολουθούν οι OTAs (Διαδικτυκός Τουριστικός Πράκτορας).
- Το 2013 το μέσο ταξίδι στην Ευρώπη κόστιζε $4.032 ανά τουρίστα, ενώ το 62%
του κόστους αφορά στη μεταφορά.
– Οι κύριες δραστηριότητες των Αμερικανών τουριστών είναι η επίσκεψη αξιοθέατων και η πραγματοποίηση αγορών.
- Το 62% χρησιμοποιεί ως κύριο μέσο μεταφοράς του το αεροπλάνο.

Ο Αυστραλός τουρίστας
– Τα τελευταία χρόνια οι Αυστραλοί προσπαθούν να αποκτήσουν καλύτερη ισορροπία ανάμεσα στην επαγγελματική και την προσωπική τους ζωή.
- Εκτιμούν πολύ την αυθεντικότητα και την ειλικρίνεια, ενώ αντίθετα αντιπαθούν τις επιτηδευμένες συμπεριφορές.
- Σε γενικές γραμμές επιλέγουν πολλά είδη διαμονής, από τις πιο πολυτελείς μέχρι τις πιο απλές λύσεις.
- Στα ταξίδια τους οι Αυστραλοί επιθυμούν να γνωρίσουν ντόπιους και να μάθουν για τον τρόπο ζωής τους.
- Επειδή το ταξίδι από την Αυστραλία είναι μεγάλο και συνήθως η διαμονή τους διαρκεί πολλές ημέρες, επιθυμούν να έχουν έναν χώρο για να αποθηκεύουν τις αποσκευές και τα ρούχα τους.
- Οι Αυστραλοί χρησιμοποιούν τις πιστωτικές κάρτες αρκετά συχνά στο ταξίδι τους.
Περίπου 240.000 κάτοικοι στην Αυστραλία είναι High Net Worth Individuals.

Δείτε εδώ τον οδικό χάρτη και εδώ το marketing plan

Καλή ανάγνωση!!!

http://money-tourism.gr/

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *