ροή ειδήσεων

Η Έλενα Ακρίτα κάνει ξεφτίλα τα καταστήματα Public. Διαβάστε τι της έκαναν!


Μπορεί να είμαι “συγγραφέας του μήνα’”στα Public όμως, ως καταναλώτρια, τα στραβά της επιχείρησης θα τα πω. Πάω χτες να ανταλλάξω δυο δωροεπιταγές με αντίστοιχες δωροκάρτες για το Ipad μου. Στο ταμείο με πληροφορούν ότι αυτό ‘δεν γίνεται’. “Γιατί δεν γίνεται;”, επιμένω. “Γιατί δεν μπορώ με την δωροεπιταγή του καταστήματος σας να πάρω την κάρτα που θέλω για το τάμπλετ μου;;;” Με κοιτάνε άναυδοι. Δεν ξέρουν, δεν τους έχει ξανασυμβεί ποτέ, μου λένε.
Ζητάω τον/την προϊστάμενο. Έρχεται και μου επιβεβαιώνει πως δεν επιτρέπεται, λέει, η συναλλαγή αυτή. Της λέω: «Να διαβάσουμε μαζί τα ‘ψιλά γράμματα’ στο πίσω μέρος της δωροκάρτας; Κι αν το αναφέρει ΓΡΑΠΤΑ αυτό που μου λέτε εσείς ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ, θα σας ζητήσω συγγνώμη». Διαβάζουμε λέξη-λέξη. Δεν το αναφέρει πουθενά. ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΜΩΣ. Αρχίζει πάλι η προϊστάμενη τα τηλέφωνα. Μου λέει «με την δωροεπιταγή Public μπορείτε να αγοράσετε ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ κι όχι ΥΠΗΡΕΣΙΑ»..


ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ: ΤΥΠΙΚΑ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.
Σειρά μου να μείνω άναυδη. «Από πού κι ως πού θεωρείται ‘υπηρεσία’ η αγορά κάρτας για ταμπλέτα; Υπηρεσία είναι να σου αφήσω το κινητό μου να το διορθώσεις. Υπηρεσία είναι να μου φτιάξεις κάτι. Η κάρτα είναι αντικείμενο. Α-ντι-κεί-με-νο. Το αντικείμενο είναι εμπόρευμα, όχι παροχή υπηρεσίας». Παύση. Νέο τηλέφωνο. Ειλικρινά, λυπάμαι την υπάλληλο που δεν μου φταίει σε τίποτα, αλλά δεν έχω καμία πρόθεση να τους χαριστώ.


Ξανάρχεται η συμπαθέστατη κοπέλα. «Κυρία Ακρίτα, για σας θα κάνουμε μια εξαίρεση: Θα σας ανταλλάξουμε τις δωροεπιταγές με κάρτες». Της απαντώ. «Συγγνώμη, αλλά δεν θέλω ούτε εξαιρέσεις ούτε χατίρια. Σας μιλάω ως καταναλώτρια και παρακαλώ να με αντιμετωπίσετε ανάλογα». «Ε, τότε ισχύει αυτό


που σας είπα. Δεν γίνεται». «Εντάξει. Να σας πω ότι εσείς προσωπικά ως υπάλληλος δεν μου φταίτε σε τίποτα. Παρακαλώ όμως, διαβιβάστε στους υπεύθυνους πως αυτή την εμπειρία μου θα την μεταφέρω στον προσωπικό μου λογαριασμό στο Facebook, για να ενημερωθούν και οι άλλοι καταναλωτές.”
Κι αυτό κάνω. Ως δημοσιογράφος – κι όχι ως συγγραφέας που ο εκδοτικός οίκος Διόπτρα συνεργάζεται μαζί τους – μοιράζομαι όλο αυτό μήπως φανεί χρήσιμο σε κάποιον άλλον φίλο καταναλωτή. Ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές της ανάρτησης.





zoornalistas.blogspot

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος17/1/16 21:27

    emena gia ena laptop mou eipane na exo forologiki 14.000 euro giana to paro me doseis xaxxa ama eixa 14.000 tha to eperna me doseis

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *