Αναγνώστης: Ενώ τα περισσότερα Ευρωπαϊκά κράτη έχουν κατά πολύ λύσει το πρόβλημα
της εξυπηρέτησης των πολιτών τους μεon-line συστήματα παροχής υπηρεσιών και πιστοποιητικών, εμείς εδώ πεισματικά ακόμα επιμένουμε στο χάσιμο χρόνου και την ταλαιπωρία για ένα απλό πιστοποιητικό. Αφορμή παίρνω την Ευρωπαϊκή κάρτα υγείας που ο καθένας μας ζητά από το ΙΚΑ για την κάλυψη έκτακτων περιστατικών υγείας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Για να την αποκτήσει κανείς, θα πρέπει να σηκωθεί χαράματα για να πάρει σειρά έξω από το ΙΚΑ, μετά με σπρωξιές, καυγάδες και βλαστήμιες να πάρει έναν αριθμό για να μπορέσει να εξυπηρετηθεί. Αν είναι τυχερός φυσικά, γιατί αν οι αριθμοί τελειώσουν, τότε φτου, ξανά από την αρχή την επόμενη ημέρα. Είναι τόσο δύσκολο στις μέρες μας να μπορεί κανείς μέσο διαδικτύου να στέλνει μια αίτηση και να παραλαμβάνει μετά στο σπίτι του την κάρτα αυτή? Αν δεν μπορείτε βρε παιδιά, φωνάξτε τους Γάλλους, Γερμανούς, Ιταλούς, Άγγλους να σας δείξουν πώς να το κάνετε. Δεν είναι ντροπή, ντροπή είναι να σας πληρώνουν οι πολίτες και να μην «σκέφτεστε» πώς να καλυτερέψετε τις ριμάδες αυτές υπηρεσίες. Αφού δεν «σκέφτεστε» λοιπόν, βάλτε ρομπότ να μας εξυπηρετούν, ή πίνακες και να πατάμε κουμπιά για τα πιστοποιητικά που θέλουμε, λιγότερο θα μας κοστίσουν!!
Παράπονα Ρόδου
Πολύ σωστά τα λές φίλε μου... πολύ σωστά!
ΑπάντησηΔιαγραφή